romang Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Witam, Wymieniłem silnik w moim Murańcu i zaczęły się problemy.Slychac dziwny pisk i chrobotanie, niewiem czy to skrzynia czy może coś innego , autko zbiera się i jeździ ale nie wiem czy mogę z tym jeździć szczerze mówiąc to się boję.Macie jakieś pomysły ? Komputer nie wywala żadnych błędów . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik_R52 Posted April 29, 2019 Share Posted April 29, 2019 kiedy występuje te chrobotanie odpalasz silnik i co ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romang Posted April 29, 2019 Author Share Posted April 29, 2019 7 minut temu, Kazik_R52 napisał: kiedy występuje te chrobotanie odpalasz silnik i co ? Na postoju nic się nie dzieje, tylko podczas jazdy, teraz jest to dosyć głośne stukanie nasila się podczas jazdy, czuć uderzenia na kierownicy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik_R52 Posted April 30, 2019 Share Posted April 30, 2019 Od początku to było po wymianie silnika ? Moze coś źle złożone ? Wrociles do nich ? Zgłosiłeś problem ? , Może to nie skrzynia , Dobrze biegi zmienia ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romang Posted April 30, 2019 Author Share Posted April 30, 2019 13 minut temu, Kazik_R52 napisał: Od początku to było po wymianie silnika ? Moze coś źle złożone ? Wrociles do nich ? Zgłosiłeś problem ? , Może to nie skrzynia , Dobrze biegi zmienia ? Jedzie normalnie zmienia biegi , po wymianie silnika przejechałam 250 km byłem u nich stwierdzili że to chyba półoś , wymienili i dalej to samo.Jade zaraz do szwagra żeby pociągnął mnie na lince zobaczę co się dzieje na neutralnym biegu, mi to wygląda bardziej na rozsypane łożysko. Obym się nie mylił Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik_R52 Posted April 30, 2019 Share Posted April 30, 2019 Niech działa Ci silnik na N, i nie za długo . Równie dobrze możesz jechać na D i wrzucić na N w celu sprawdzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romang Posted April 30, 2019 Author Share Posted April 30, 2019 43 minuty temu, Kazik_R52 napisał: Niech działa Ci silnik na N, i nie za długo . Równie dobrze możesz jechać na D i wrzucić na N w celu sprawdzenia Na każdym biegu jest bicie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik_R52 Posted April 30, 2019 Share Posted April 30, 2019 No to auto do góry i za koła kręcić , myślę że musisz jechać na podnośnik , żeby wejść pod auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romang Posted May 18, 2019 Author Share Posted May 18, 2019 Auto podniesione, reduktor i lewa półoś do wymiany, myślę że w 3000 się zmieszczę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jungu Posted May 18, 2019 Share Posted May 18, 2019 Ja za wymianę redaktora zapłaciłem 3200zl z robotą. Z czego sam reduktor ok 2000zl. Jak będziesz wysyłał reduktor do regeneracji to dobrze oznacz części bo są firmy które nieźle kantują. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik_R52 Posted May 18, 2019 Share Posted May 18, 2019 reduktor znaczy transfer case tak , ten przy CVT ? jeśli tak to po przejechaniu 1000km od wymiany bardzo dokładnie posprawdzaj potem wycieki z reduktora i skrzyni ............, znam przypadki z innego forum, że przy wymianie tego potem ciekło, warto od razu przyjrzeć się CVT, może trzeba od razu jakiś uszczelniacz wymienić są bardzo tanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafer_alston Posted May 22, 2019 Share Posted May 22, 2019 Potwierdzam konieczność wymiany uszczelniaczy. Dwa na prawą półoś i jeden na lewą półoś u mnie były "podarte" od rozbierania i składnia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jungu Posted May 23, 2019 Share Posted May 23, 2019 U nie było coś kombinowane i jeden uszczelniacz (ori) nie pasował, znaczy się wchodził o otwór i zewnętrznie było ok, ale otwór wewnętrzny był za luźny i coś pomalutku ciekło... Później przyszła wymiana silnika i na szczęście jakoś wszystko się tak spasowało że wycieków nie ma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romang Posted July 24, 2019 Author Share Posted July 24, 2019 Hej Panowie, czy reduktor może w jakiś sposób uszkodzić skrzynię? Pytam bo będę wymieniał i nie wiem czego się spodziewać. Dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.