Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Silnik wymiana


romang
 Share

Recommended Posts

Witam, 

Wymieniłem silnik w moim Murańcu i zaczęły się problemy.Slychac dziwny pisk i chrobotanie,  niewiem czy to skrzynia czy może coś innego , autko zbiera się i jeździ ale nie wiem czy mogę z tym jeździć szczerze mówiąc to się boję.Macie jakieś pomysły ?  Komputer nie wywala żadnych błędów .

Link to comment
Share on other sites

kiedy występuje te chrobotanie

odpalasz silnik i co ? 

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Kazik_R52 napisał:

kiedy występuje te chrobotanie

odpalasz silnik i co ? 

Na postoju nic się nie dzieje,  tylko podczas jazdy,  teraz jest to dosyć głośne stukanie nasila się podczas jazdy,  czuć uderzenia na kierownicy

 

 

Link to comment
Share on other sites

Od początku to było po wymianie silnika ? Moze coś źle złożone ? Wrociles do nich ? Zgłosiłeś problem ? , Może to nie skrzynia , Dobrze biegi zmienia ?

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, Kazik_R52 napisał:

Od początku to było po wymianie silnika ? Moze coś źle złożone ? Wrociles do nich ? Zgłosiłeś problem ? , Może to nie skrzynia , Dobrze biegi zmienia ?

Jedzie normalnie zmienia biegi , po wymianie silnika przejechałam 250 km byłem u nich stwierdzili że to chyba półoś , wymienili i dalej to samo.Jade zaraz do szwagra żeby pociągnął mnie na lince zobaczę co się dzieje na neutralnym biegu,  mi to wygląda bardziej na rozsypane łożysko. Obym się nie mylił

 

Link to comment
Share on other sites

Niech działa Ci silnik na N, i nie za długo . Równie dobrze możesz jechać na D i wrzucić na N w celu sprawdzenia 

Link to comment
Share on other sites

43 minuty temu, Kazik_R52 napisał:

Niech działa Ci silnik na N, i nie za długo . Równie dobrze możesz jechać na D i wrzucić na N w celu sprawdzenia 

Na każdym biegu jest bicie

Link to comment
Share on other sites

No to auto do góry i za koła kręcić , myślę że musisz jechać na podnośnik , żeby wejść pod auto 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Auto podniesione,  reduktor  i lewa półoś do wymiany,  myślę że w 3000 się zmieszczę

Link to comment
Share on other sites

Ja za wymianę redaktora zapłaciłem 3200zl z robotą. Z czego sam reduktor ok 2000zl.

Jak będziesz wysyłał reduktor do regeneracji to dobrze oznacz części bo są firmy które nieźle kantują.

Link to comment
Share on other sites

reduktor znaczy transfer case tak , ten przy CVT ?

jeśli tak to po przejechaniu 1000km od wymiany bardzo dokładnie posprawdzaj potem wycieki z reduktora i skrzyni ............, znam przypadki z innego forum, że przy wymianie tego potem ciekło, warto od razu przyjrzeć się CVT, może trzeba od razu jakiś uszczelniacz wymienić są bardzo tanie

Link to comment
Share on other sites

Potwierdzam konieczność wymiany uszczelniaczy. Dwa na prawą półoś i jeden na lewą półoś u mnie były "podarte" od rozbierania i składnia.

Link to comment
Share on other sites

U nie było coś kombinowane i jeden uszczelniacz (ori) nie pasował, znaczy się wchodził o otwór i zewnętrznie było ok, ale otwór wewnętrzny był za luźny i coś pomalutku ciekło... Później przyszła wymiana silnika i na szczęście jakoś wszystko się tak spasowało że wycieków nie ma. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej Panowie,  czy reduktor może w jakiś sposób uszkodzić skrzynię? Pytam bo będę wymieniał i nie wiem czego się spodziewać. 

Dzięki 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...