TATA_KAZIKA Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Witam Problem wygląda następująco, zwariował sterownik ABS pracowała pompa cały czas nawet po zgaszeniu silnika. Pompę zregenerowal zakład który się w tym specjalizuje(spalony był jakiś tranzystor, przekładka z innej używki do mojej płytki) Pompa po regeneracji podpięta hydraulicznie, odpowietrzony układ (wszystko na odpietej klemie -). Dodatkowo wyjechały 2 nowe piasty na tył, (EDGE, dobrane wg katalogu, czujniki abs oczyszczone) Zakładam - na aku pale dziada... I teraz uwaga nissan data scan podaję że czujniki przednie oraz tył lewy podają prędkość obrotowa kół równo, a prawy tył zawyża przy 50km/h do np 370 km/h. No to czujnik wymiana zamiennik NTY, ten sam odczyt. Pytanie czy Piasta założona do góry nogami? Czy wiązka na linni wtyczka do pompy abs? , czy cewki w module abs? Dodatkowo po wykryciu różnicy prędkości wywala błąd abs C1111 abs pump motor. Z góry dziękuję za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik_R52 Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Tato ....ciekawe, objawy wskazywał by na zły czujnik , ale wymieniłeś potem stawia się na pompę, ale naprawiłeś..... możliwe, że to co naprawiałeś jest złe .... nadal nie działa prawidłowo mam pewne podejrzenia , ale nie będę pisał .... bo tak się nie robi bez diagnostyki i znowu na czuja będziesz coś wymieniał naprawiał... i tak można w nieskończoność ściągnij sobie Nissan Maxima Factory Service Manuals https://nicoclub.com/archives/nissan-maxima-factory-service-manuals.html poszukaj BRC (Brake Control System )... jest opis błędów i diagnostyka, punkt po punkcie lecisz .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TATA_KAZIKA Posted April 28, 2019 Author Share Posted April 28, 2019 Nie bądź taki podrzuć temat nic nie jest cenniejsze od wiedzy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.