Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K12] Przepustnica, problem z diagnozą, kupno używanych części


Isabell

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!
Jestem tu nowa, więc na wstępie chciałabym wszystkich serdecznie przywitać i bardzo przeprosić, ale jestem laikiem w temacie mechaniki aut :) Pasjonuję się autami, potrafię 90% aut jeżdżących po naszych drogach nazwać, a o sporej części z nich powiem jakąś ciekawostkę, ale to wszystko są rzeczy dla amatorów. Nie znam się niestety na mechanicznych kwestiach, dlatego mam nadzieję, że wybaczycie mi mój nieprecyzyjny język.
W dodatku to aż taka nowa nie jestem...od miesiąca, kiedy to kupiłam Micrę K12 - w zasadzie nieustannie przeglądam to forum... niestety. Jak się domyślacie - mam problemy ze swoją  Żabą i wreszcie dotarłam do takiego momentu, w którym muszę poprosić kogoś z Was o pomoc.
Dla tych, którzy chcą znać obraz całości - poniżej cała historia, a dla tych, którzy potrafią i chcą mi pomóc - pytanie na końcu.

IMG_20190309_134331.thumb.jpg.fc52e442ceeb1a5459778abf5add6ec1.jpg

CAŁA HISTORIA

Oczywiście początek historii, to kupno auta. W komisie. Żaba wyglądała na bardzo zadbaną, przed kupnem byłam razem z nią w okręgowej stacji kontroli pojazdów a potem także u zaprzyjaźnionego mechanika mojego teścia. Na pierwszej kontroli wyszło, że prawy, przedni sworzeń jest do wymiany i to jeszcze zrobił komis, w którym kupowałam auto. Drugi mechanik potwierdził, że auto jest w super stanie - można brać.
Jednak tuż przed kupnem zaczęła się palić kontrolka Check engine - iiiii....właśnie wtedy powinnam była zrezygnować z kupna, no ale przecież to nic takiego prawda? ;/
W każdym razie, komis zobowiązał się rozwiązać sprawę i faktycznie na drugi dzień kontrolka już się nie paliła. No dobra, kupujemy auto, wyjeżdżam z placu....i tuż za bramą znowu się świeci!
Komis obiecał, że przyjedzie po auto następnego dnia. Przyjechali, zabrali...kontrolka znowu została wyłączona, auto wraca do mnie.