Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

TERRANO II - OSŁONA POD SILNIK


psis17

Recommended Posts

Cześć,

Czy ktoś przerabiał temat? Dopieszczam moje terrano i planuję zrobić osłonę pod silnik. Każda informacja będzie cenna

Link to comment
Share on other sites

Seryjnie jest osłona metalowa.(chyba że nie masz)

Moim zdaniem wystarczająca. Bardziej się przydaje osłona pod reduktor,bo łatwo nim o coś przywalić.

Link to comment
Share on other sites

No nie mam żadnej osłony pod spodem. Myślisz że ta fabryczna wytrzyma trudy offroad?  Pod reduktor mówisz. Robiłeś u siebie? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ta fabryczna da radę. Jeśli nie masz żadnej,to lepiej,łatwiej i taniej będzie Ci kupić seryjną.

Albo sam coś ogarniesz.

Zdecydowanie bardziej bym się skoncentrował na osłonie reduktora,bo jest mocno narażony na uszkodzenia.

Ja u siebie nie mam na reduktor,bo obecnie używam nissana na co dzień i bardziej turystycznie.Kemping i turystyka 4x4  itp.:D.

Osłonę reduktora to już musisz sam wyrzeźbić.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki

Dam znać jak coś ulepię. na razie mam większy problem. Zgasł mi podczas jazdy i już nie odpalił. Badam sprawę i na chwilę obecną wiem że pompa nie podaje paliwa, tylko jeszcze nie doszedłem dlaczego

Link to comment
Share on other sites

Oryginał moim skromnym zdanie do terenu się nie nadaje ale oczywiście każdy inaczej interpretuje pojecie jazdy terenowej.Ja wyspawałem z blachy 6 mm ryflowanej i to tak żeby idealnie pasowała do dolnej belki i nie zabierała praktycznie prześwitu. Teraz jak wale w koleinach po kamieniach przodem to się już nie przejmuje. Teraz boje się o główkę tylnego mostu jak go ciągnę za sobą niestety z przodu jest dużo wyżej. Niestety żeby wykonać naprawdę fajną blachę trzeba wyciąć oryginalną belkę mocującą chłodnice i wspawać inną co zresztą polecam każdemu kto robił lift budy. Niestety przy walce w cięższym terenie i naprawdę mocnych podjazdach po lifcie belka jest pierwszym elementem który dostaje strzała zawias się zamyka zmniejsza się prześwit i belka wali w skarpę co dalej to każdy się domyśla. Taka wada wielowachacza przy sztywnym moście to się nie dzieje.

Link to comment
Share on other sites

Belkę mam wyciętą i wspawałem profil zamknięty. Masz może foto swojej osłony przed montażem i zamontowaną?

Link to comment
Share on other sites

Ja wspawałem L żeby właśnie był otwarty bo oryginał też już był mocno naruszony właśnie przez to że to profil zamknięty. Nie wiem jak bardzo ci się spieszy. Będę znowu musiał wymienić łożysko od alternatora to wtedy ją ściągnę i mogę zmierzyć ale tak naprawdę to nie jest trudna do zrobienia. Ja wykorzystałem te cztery śruby mocujące do belki i wkręciłem 4 śruby w zderzak.  Zrobiłem to trochę pod kątem żeby zwiększyć wytrzymałość na uderzenia ale teraz myślę że to była nie potrzebna praca bo 6 mm blachy ryflowanej nie trzeba wzmacniać tylko że ja nie mam wyciągarki i stalowego zderzaka wykorzystałem oryginalny. W twoim przypadku nie ma sensy wyciagac go na zderzak tylko trzeba by było wkręcić gdzież pod 

płyta.png

Link to comment
Share on other sites

Super dzięki. Fotki jak najbardziej poproszę. Masz jakiś patent na rozrusznik? już 4 raz go robię.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...