psis17 Posted May 8, 2019 Share Posted May 8, 2019 Cześć, Czy ktoś przerabiał temat? Dopieszczam moje terrano i planuję zrobić osłonę pod silnik. Każda informacja będzie cenna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel084 Posted May 8, 2019 Share Posted May 8, 2019 Seryjnie jest osłona metalowa.(chyba że nie masz) Moim zdaniem wystarczająca. Bardziej się przydaje osłona pod reduktor,bo łatwo nim o coś przywalić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
psis17 Posted May 9, 2019 Author Share Posted May 9, 2019 No nie mam żadnej osłony pod spodem. Myślisz że ta fabryczna wytrzyma trudy offroad? Pod reduktor mówisz. Robiłeś u siebie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel084 Posted May 20, 2019 Share Posted May 20, 2019 Ta fabryczna da radę. Jeśli nie masz żadnej,to lepiej,łatwiej i taniej będzie Ci kupić seryjną. Albo sam coś ogarniesz. Zdecydowanie bardziej bym się skoncentrował na osłonie reduktora,bo jest mocno narażony na uszkodzenia. Ja u siebie nie mam na reduktor,bo obecnie używam nissana na co dzień i bardziej turystycznie.Kemping i turystyka 4x4 itp.. Osłonę reduktora to już musisz sam wyrzeźbić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
psis17 Posted May 21, 2019 Author Share Posted May 21, 2019 Dzięki Dam znać jak coś ulepię. na razie mam większy problem. Zgasł mi podczas jazdy i już nie odpalił. Badam sprawę i na chwilę obecną wiem że pompa nie podaje paliwa, tylko jeszcze nie doszedłem dlaczego Link to comment Share on other sites More sharing options...
krknismo Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 Oryginał moim skromnym zdanie do terenu się nie nadaje ale oczywiście każdy inaczej interpretuje pojecie jazdy terenowej.Ja wyspawałem z blachy 6 mm ryflowanej i to tak żeby idealnie pasowała do dolnej belki i nie zabierała praktycznie prześwitu. Teraz jak wale w koleinach po kamieniach przodem to się już nie przejmuje. Teraz boje się o główkę tylnego mostu jak go ciągnę za sobą niestety z przodu jest dużo wyżej. Niestety żeby wykonać naprawdę fajną blachę trzeba wyciąć oryginalną belkę mocującą chłodnice i wspawać inną co zresztą polecam każdemu kto robił lift budy. Niestety przy walce w cięższym terenie i naprawdę mocnych podjazdach po lifcie belka jest pierwszym elementem który dostaje strzała zawias się zamyka zmniejsza się prześwit i belka wali w skarpę co dalej to każdy się domyśla. Taka wada wielowachacza przy sztywnym moście to się nie dzieje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
psis17 Posted May 21, 2019 Author Share Posted May 21, 2019 Belkę mam wyciętą i wspawałem profil zamknięty. Masz może foto swojej osłony przed montażem i zamontowaną? Link to comment Share on other sites More sharing options...
krknismo Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 Ja wspawałem L żeby właśnie był otwarty bo oryginał też już był mocno naruszony właśnie przez to że to profil zamknięty. Nie wiem jak bardzo ci się spieszy. Będę znowu musiał wymienić łożysko od alternatora to wtedy ją ściągnę i mogę zmierzyć ale tak naprawdę to nie jest trudna do zrobienia. Ja wykorzystałem te cztery śruby mocujące do belki i wkręciłem 4 śruby w zderzak. Zrobiłem to trochę pod kątem żeby zwiększyć wytrzymałość na uderzenia ale teraz myślę że to była nie potrzebna praca bo 6 mm blachy ryflowanej nie trzeba wzmacniać tylko że ja nie mam wyciągarki i stalowego zderzaka wykorzystałem oryginalny. W twoim przypadku nie ma sensy wyciagac go na zderzak tylko trzeba by było wkręcić gdzież pod Link to comment Share on other sites More sharing options...
psis17 Posted May 23, 2019 Author Share Posted May 23, 2019 Super dzięki. Fotki jak najbardziej poproszę. Masz jakiś patent na rozrusznik? już 4 raz go robię. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.