Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Nie odbija super nowego tłoczka z tyłu PILNE!!!!


Fryc

Recommended Posts

Jutro czwartek a mi stoi nissan od weekendu.

Nowy zacisk,wszystko sprawne chodzi w paluszkach, nasmarowany a trzyma hamulec.

Przewód elastyczne czy pompa ABS?

Link to comment
Share on other sites

Przód czy tył? przewód elastyczny da się zdiagnozować jak przy wciskaniu hamulca puchnie to do wymiany (oczywiście jak jest popękany albo uszkodzony mechanicznie to też)

Link to comment
Share on other sites

W toyce miałem wybulony w środku troche ,ciśnienie przebijało ale z powrotem juz tak łatwo nie było.Tutaj tez odbija ale nie do końca i słychać krótkie skrzypnięcia jakby coś puszczało co kilka sekund.

Link to comment
Share on other sites

Ten zacisk jest całkowicie nowy czy zregenerowany (w sensie wymienione gumki). Ja w swoim regenerowałem tylne i niestety w jednym coś się nie udało, mimo że chodził w paluszkach to tarcza była prawie czerwona. Już teraz nie pamiętam ale chyba jeszcze raz go rozebrałem i poskładałem na nowo i zaczął chodzić. Widocznie uszczelka tłoczka źle się ułożyła i tak to się skończyło.

Link to comment
Share on other sites

Po zamawianiu i czekaniu na części i walce z rozkręceniem przewodu okazuje się że zacisk jest tak samo  wydupcony jak mój.Tzn blokuje tłoczek w jednym miejscu.W miejscu gdzie są klocki obecnie i zrobiło mnie w konia.

Zamówiłem ze znanego szrota "Cezar"

Tłoczek od nich komuś musiał wypaść i ma brok i to juz calkiem się blokuje,niemniej jednak mój też się blokuje tylko słabiej.Są troche ślady na cylinderkach ale bardziej bym stawiał chyba na ten gwint i srubę może krzywa.

 

Jutro dzwonie o wymianę

 

Link to comment
Share on other sites

Kup zestaw uszczelek, rozbierz wymyj dokładnie zacisk, tłoczek przetrzyj delikatnie papierkiem, jak nie ma ubytków na tłoczku to powinien działać.

Link to comment
Share on other sites

Dobra zacisk na odsyłkę tłoczek jak pisałem gites a rysy są w cylindrze nie do odratowania.

 

Sprzedam linkę hamulcową prawą 99zl

Link to comment
Share on other sites

Nie piszesz czy chodzi o hamulec zasadniczy czy reczny ale zasada jest ta sama : nie wbijać tylnych tłoczķów młotkiem ( w środku zacisku jest śruba o duźym skoku - do hamulca ręcznego czego w przednich zaciskach nie ma ) , jeżeli blokuje tłoczek to śruba jest krzywa lub w środku tłoczka mechanizm jest uszkodzony i się zacina . Do wciskania tylnych tłoczków są specjalne pokrętła , które oprócz wciskania tłoczka obracają go przez co mechanizm wewnątrz tłoczka nachodzi prawidłowo na śrubę . Powodzenia 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...