Bogdan9 Posted May 25, 2019 Share Posted May 25, 2019 Posiadam Nissana X Trial T30, benzyna/gaz, automatyczna skrzynia biegów. Przy ruszaniu obroty spadają do 200-300 i samochód gaśnie. Nie zdarza się to zawsze, ale od 2 tygodni coraz częściej. Jaka może być tego przyczyna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted May 25, 2019 Share Posted May 25, 2019 na PB czy LPG?? jak z odpalaniem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogdan9 Posted May 27, 2019 Author Share Posted May 27, 2019 W dniu 25.05.2019 o 21:50, DINO napisał: na PB czy LPG?? jak z odpalaniem Odpala bez problemu na PB potem przełącza na LPG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 wiem jak działa sekwencja, chodzi mi o to, czy jest problem z odpalaniem i czy gaśnie na PB czy na LPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogdan9 Posted May 27, 2019 Author Share Posted May 27, 2019 11 minut temu, DINO napisał: wiem jak działa sekwencja, chodzi mi o to, czy jest problem z odpalaniem i czy gaśnie na PB czy na LPG Odpala bez problemu, gaśnie czasami od razu na PB, ale dużo częściej na LPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 jak nie ma błędów to zakręć butlę od gazu pojeździj na PB i zobacz czy się poprawi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogdan9 Posted May 27, 2019 Author Share Posted May 27, 2019 2 minuty temu, DINO napisał: jak nie ma błędów to zakręć butlę od gazu pojeździj na PB i zobacz czy się poprawi Tak zrobię, dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojt206 Posted July 25, 2019 Share Posted July 25, 2019 i co czy zakręcenie butli pomogło? zdiagnozowałeś problem? mam podobnie w moim T30 2,5 benzyna LPG i juz nie wiem co robić Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 25, 2019 Share Posted July 25, 2019 zawsze warto podać co się zrobiło do tego czasu, czy wcześniej auto działało OK, czy od zakupu/założenia cały czas jest coś nie tak, jaka jest instalacja (komponenty), ile ma lat, wtedy można coś radzić. Z racji posiadania dwóch systemów zasilania silnika (PB i LPG) na początek trzeba wyeliminować jeden czyli LPG, zakręcając butlę i jeżeli nadal jest źle to trzeba szukać w PB a jeżeli usterki ustaną to winna jest instalacja LPG. To tak w skrócie choć, zdarzają się wyjątki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.