karabu Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 Witam. Chyba spełnił się czarny scenariusz. Bank nr.2 w moim katalizatorze odmówił posługi. Błąd P0430 .Na przeglądzie wyszła za duża emisja CO .W związku z tym mam do Was pytanie,jak poradziliście sobie z tym problemem? Wiem że są firmy które zajmują się regeneracją(nowy wkład) Czy ktoś z Was to przerabiał? Jaka jest trwałość takiego zabiegu?Ewentualnie jaką firmę mogli byście polecić? Za każdą radę będę wdzięczny. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik_R52 Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 jak wybierzesz dobrą firmę co dają gwarancję to działa bez problemu musisz podjechać do konkretnego zakładu w okolicy, może 2.3 nawet i popytać się o ceny, gwarancje pomyśl nad zastosowanie sprawdzonego zamiennika, jak Bosal, inne, regeneracja katalizatora to wymiana rdzenia ...\ jedno i drugie jak zrobione dobrze na dobrych częściach to działa bezproblemowo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
karabu Posted June 9, 2019 Author Share Posted June 9, 2019 Dzięki Kazik_R52 Zamiennika Bosala nie ma . Mają tylko do 2.0 i 1.6 Ten mój jakiś nietypowy bo ma 2 banki i 4 sondy,Chyba zamontowali w nie dużej ilości tych aut , W grę wchodzi tylko wymiana rdzenia,No właśnie ,jakaś dobra firma Link to comment Share on other sites More sharing options...
karabu Posted August 17, 2019 Author Share Posted August 17, 2019 Witam. Sprawa została załatwiona w ten sposób że wymieniono oba rdzenie katalizatora.Rdzeń w banku 2 przetopiony.Podejrzewam że miało to związek z wcześniejszym wypadaniem zapłonu. Może przejechałem kilka kilometrów z tą usterką. Tak że Panowie należy szybko reagować na wypadające zapłony bo odbije się to na katalizatorze i na kieszeni.Obdzwoniłem wiele firm,ale tylko firma z Koszalina się chciała tego podjąć.Z tego co wiem to oni też go gdzieś odsyłali .Ten kat ma nietypowe wąskie rdzenie,walec o średnicy 77mm Dodatkowo dla spokojności wymieniłem dwie sondy regulacyjne przed katem.Pan diagnosta po pomiarze powiedział że spaliny jak w nowym aucie z fabryki.Zobaczymy jak długo wytrzyma. Czołgiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaell Posted August 18, 2019 Share Posted August 18, 2019 kolejne 250 tys przed Tobą Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirando1985 Posted October 10, 2019 Share Posted October 10, 2019 Ile płaciłes za regenerację? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karabu Posted October 10, 2019 Author Share Posted October 10, 2019 970 pln wymienione zostały rdzenie na nowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.