pilek82 Posted June 18, 2019 Share Posted June 18, 2019 Witam, mam problem z moją Micrą 1.0 16v 1998r. Zaczęło się od tego, że auto zaczęło sie od tego że auto zaczęło szarpać, przerywać i gasnąć na światłach. Moja żona natychmiast oddała auto do warsztatu, i tu zaczęły się cuda. Mechanik stwierdził ze pewnie świece albo kable, wymienił je a potem też kopułkę rozdzielacza. Niestety na nic się to nie zdało auto chodziło tak samo, ale powiedział że je "trochę wyregulował". Zabrałem od niego auto wymieniłem sondę lambda, filtr powietrza i paliwa, ale winowajcą okazało się być paliwo, bo po zatankowaniu lepszego i dodaniu środków do czyszczenia pokazała się poprawa. Autko przestało szarpać, ale nadal pali 12-15 litrów na 100km. Najdziwniejsze jest to że wszystko zależy od dnia, co pare dni jest wszystko w porządku i raz na 3-4 dni autko śmiga super, by następnego dnia wchodzić na obroty, wskazówka poziomu paliwa opada w mgnieniu oka, a spaliny śmierdzą jakby pod maską siedziała V12. Podejrzewam ze mechanik po prostu zwiększył obroty lub zwiększył dawkę paliwa usuwajac objawy ale nie przyczynę usterki. Powiedzcie czy można jakoś ręcznie podkręcić dawkę paliwa czy dzieje się to wszystko automatycznie. W innych warsztatach wszyscy rozkładają ręce, twierdzą że bez komputera to oni nie wiedzą o co chodzi, bo to jeszcze na stara metodę jest, na lampy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilek82 Posted June 26, 2019 Author Share Posted June 26, 2019 Znów w temacie. Czy jest możliwość ręcznie zwiększyć dawkę paliwa na przepustnicy lub jakoś inaczej? W warsztacie nie chcą powiedzieć czy coś dłubali, ale musieli coś robić. Ja już załamuje ręce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.