Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Remont głowic Murano.


fafik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od ponad półtora roku posiadam Murano z51 z 2008 roku 3.5 Pb + Lpg. Po krótkim czasie okazało się że siedzą głowice.  Tzn. Wypalone gniazda za duże luzy itp.  Oddałem do mechaników którzy orzekli katastrofalny stan i tylko regeneracja. A więc demontaż oddanie do regeneracji 1500 PLN za sztukę i wynik końcowy prawie 10 tys. Teraz po przejechaniu 25 tys luzy zaworowe do regulacji. Kosztów jeszcze nie znam. Przebieg realny auta ok 230tys. Moje pytanie brzmi czy to jest normalne czy ktoś chce zrobić mnie w trąbę?  Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz murano z gazem to normalne, aby sprawdzic luz zaworowy co 30.000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedz. Auto jest już po sprawdzeniu luzów i 9 zaworów jest do regulacji. Głównym objawem który mnie zaniepokoił było "pukanie" podobne do panewki ale występujące tylko na zimnym silniku. Czy orientuje się Pan szacowany koszt takowej regulacji ? pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy, może być bardzo drogo , jeśli okażą się popychacze do wymiany, to koszt kompletu 6k zł + do tego rozebranie pół silnika , rozrządu , wałkow. Drogo bo trudno dostać stare popychacze tylko nowy typ trwalszy Diamond-like Carbon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W teorii taki remont miał miejsce 25 tys. km temu. Choć w to wątpię ale nie zostałem poinformowany co dokładnie było robione w głowicach. Tylko koszt ogólny 1500 od sztuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja robiłem taki remont osobiście silnika i nie da się uregulować luzów zaworowych tam wymienia się szklanki one mają  różne długości trzpień od spodu  ja zrobiłem inaczej pogłębianie gniazd zaworowych i szlifowanie trzonka zaworowego 1500 za obie głowice robota moja silnik wyjęty i rozebrany całość 3500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam 

Czy po 

W dniu 22.07.2019 o 21:46, Marta25 napisał:

Ja robiłem taki remont osobiście silnika i nie da się uregulować luzów zaworowych tam wymienia się szklanki one mają  różne długości trzpień od spodu  ja zrobiłem inaczej pogłębianie gniazd zaworowych i szlifowanie trzonka zaworowego 1500 za obie głowice robota moja silnik wyjęty i rozebrany całość 3500

Czy po tej naprawie wszystko ok.Jakie były objawy przed naprawą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Po naprawie auto pojeździło kilka miesięcy i znowu trafiło do mechanika z problemem zaworów. Usłyszałem że ten typ tak ma i trzeba płacić gdzie auto od nowości jeździło bez regulacji. problemem jest zdecydowanie większe spalania i nierówna praca na postoju, tak jakby wypadnie zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaj to bo skarbonka bez dna. Nawet jak dbasz itp to i tak się zepsuje. U mnie teraz katalizatory do wymiany,  skrzynia do roboty a była już raz robiona za bagatela 15,5k i nie wiadomo co się zaraz następne zepsuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mnie pocieszyłeś .U mnie też w katalizatorze lub tłumiku coś brzęczy.Zrobić muszę bo takiego nie sprzedam.

A duży problem z wymianą głowicy samemu.Czy potrzeba jakieś specjalistyczne narzędzia do blokowania rozrządu?Silnik trzeba wyjmować czy da radę bez wyjęcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym silniku pierwsze katy są tuż za kolektorami i skruszone potrafią zostać wessane do cylindrów, co szybko kończy silnik. Było bardzo wiele takich przypadków. Jak tłukłem swoje niewiele z nich już tam było. Z głowicami jest sporo cyrku u mnie były robione bez wyciągania silnika ale miejscą tam jest naprawdę niewiele. Kpl. rozrząd od razu musi wjechać. Problem pojawia się z wariatorami za sztukę bagatela 6300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam mechanika który mi to ogarnie w rozsądnych pieniądzach i czasie bo jak jeszcze pojeżdżę to pewnie nie będzie co już naprawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...