mihu7 Posted July 2, 2019 Share Posted July 2, 2019 Dzień dobry ! Przy wymianie przegubu zewnętrznego wyskoczyła mi półośka ze skrzyni i wylało się ok. litra oleju. Przeszukując Forum doczytałem, że dolewa się go przez otwór wyjmując mechanizm prędkościomierza. Skrzynia wygląda jak na fotce poniżej. Mechanizm prędkościomierza (zębnik) jest niby przykręcony śrubką do korpusu skrzyni. Niestety, w mojej skrzyni - po odkręceniu tej śrubki nie można go w żaden sposób wyjąć. Czyżby olej dolewało się po odkręceniu całego pancerza linki? Próbowałem ją odkręcić ręką, ale robię pół obrotu i dalej nie idzie - pancerz blokuje... Może trzeba linkę wypiąć z licznika? Pozdrawiam. EDIT: Udało się odkręcić linkę od skrzyni, ale nie udało się tędy wlać oleju. Olej wrócił do skrzyni króćcem do odpowietrzania. Wyprowadzenie od króćca wężem gumowym przy obudowie filtra powietrza. Do aplikacji Użyłem strzykawki do dializ o pojemności 100 ml gdyż średnica tej gumowej rurki to 5-6 mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawlik118 Posted July 9, 2019 Share Posted July 9, 2019 Ja wlewałem przez korek z boku skrzyni, weszło równo 3L. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihu7 Posted July 10, 2019 Author Share Posted July 10, 2019 Ja nie znalazłem korka niestety, chyba go w tym modelu skrzyni nie ma... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.