Jump to content
neuspeed

Pierwszy przegląd

Recommended Posts

neuspeed

Cześć,

 

Pacjent to Nissan XTrail T32 1.6 DIGT TEKNA. Rozmawiając ze znajomymi, wiem że o połowę można nawet okroić koszty pierwszego przeglądu kupując swoje graty jak olej czy filtry, problem w tym, że maja diesle a ja benzynę, więc kieruje pytanie... Jakie materiały zakupić na pierwszy przegląd by zaoszczędzić trochę cebulionow? Który serwis w Warszawie polecacie? Zaborowski nadal się nada czy jakiś inny?

Share this post


Link to post
Share on other sites
JACKO29

Po prostu olej i filtry.Nic poza tym.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
juras2017

Jesli chodzi o serwis to jest tylko pierwszy przeglad wiec nie ma co sie nakrecac z serwisami. Ciezko cos popsuc w aucie w ktorym prawie nic sie nie robi  :)

Zwroc uwage po odbiorze na lakier czy nie ma "nowych" sladow po mechanikach bo to moze sie zdarzyc w kazdym serwisie i czy siedzenie jest czyste - w ASO zazwyczaj pilnuja tego zeby uzywac ochrony (jakiejs folii), ale ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
michalb
Posted (edited)

Kupowałem Filtr kabinowy MANN, ~60zł oraz olej Shell Helix Ultra Professional AF 5W30, 5l ~115zł.

W ASO zostawiłem ~570zł, programowali dodatkowo czujniki kół 69zł, przeglądali stan nadwozia 75 oraz dolewali płynu chłodzącego za 23zł. Reszta robocizna.

Na pewno w ASO dokładali jeszcze korek i uszczelkę pod korek oleju, nie mam tego na FV, w sumie nie wiem już czemu.

Wycenę z ASO miałem na jakieś 970zł za przegląd (podejrzewam, że bez tych dodatków wymienionych wyżej)

pozdr,

mb

 

Edited by michalb

Share this post


Link to post
Share on other sites
JACKO29

Juz ASO się wycwaniło,jak przywieziesz swoje materiały to i tak dołożą coś z czego trzeba kasę ściągnąć,a tak na prawdę....roboty robią niewiele przy pierwszym przeglądzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
JackSet

zwróc uwagę na czas, za ktory obecnie zyczą sobie chyba ponad 200 netto.

Ja 2.5 roku temu placiłem za 1. przeglad 670 zł w tym robocizna za 1.1 rbh 250 brutto + 400 za olej (0W20) i filtr. + 20 za korek i materialy pomocnicze

Share this post


Link to post
Share on other sites
neuspeed

Dzięki Panowie, rozmawiałem z ASO i przy swoich "gratach" koszt to będzie ok. 370 PLN. Pytanie więc jakie materiały mam zakupić? Jeden z kolegów napisał:

"Kupowałem Filtr kabinowy MANN, ~60zł oraz olej Shell Helix Ultra Professional AF 5W30, 5l ~115zł."

Natomiast drugi już olej 0W20.

Pytanie więc, które dokładnie dla 1.6 DIG-T (benzyna) rzeczy na ten pierwszy przegląd kupowaliście?

Share this post


Link to post
Share on other sites
herson

Co do filtrów, każdy ma własne preferencje, działanie takie samo.

Odnośnie oleju, zobacz jaki masz zalany albo zapytaj w ASO, jaki teraz leją, bo u nich wszystko moze się zmienić i dzisiaj mogą nie wlewać tego, który stosowali 2 lata wstecz.

W przypadku wspomnianego Shella, takim zalewali jak byłem na pierwszym w 2016

Share this post


Link to post
Share on other sites
michalb

Ten olej Shell zalewają u mnie w ASO, cena nie jest kosmiczna, dlatego zdecydowałem się na kontynuację. Nie szukałem za innymi. 

Filtr:
https://allegro.pl/oferta/filtr-mann-filter-renault-nissan-dacia-7748700827
niby ma dodatkowe działania, u mnie w mieście syf w powietrzu jesień/zima/wczesna wiosna, więc łudzę się, że dzięki filtrowi tydzień dłużej pożyję.

Korek i uszczelkę nabywałem w ASO.

Nic więcej wg książki nie trzeba wymieniać.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×