nova38 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Witam. Auto: Micra K11 '99r. 1.0 60km Jakiś czas temu pisałem posta że cofa mi się paliwo w Micrze przy spadku temperatury. Przejrzałem i wyczyściłem pompę paliwa, wymieniłem filtr paliwa, wycieków żadnych nie ma, ale problem pozostał. Dodatkowo wymieniłem przewody zapłonowe i zastanawiam się nad aparatem zapłonowym albo chociażby kopułce. Wydaje mi się że to jednak nie problem z paliwem i aparatem zapłonowym. Ostatnio zauważyłem że: Problem jest z odpaleniem rano - czasem uda się za którymś razem, czasem w ogóle. Akumulator kręci żwawo - próbować można kilka, kilkanaście razy i nic. Zachowuje się tak jak by nie miał iskry. Za którymś przekręceniem kluczyka, jak zapala to jak na dotyk. Problem zmniejsza się po południu - pali prawie zawsze bez problemu. Ale co wyłapałem ostatnio, to że jak dociskam kluczyk do stacyjki to pali chętniej. Jak kluczyk jest lekko wysunięty - gorzej. Niestety rankami dociskanie kluczyka nie zawsze pomaga. Czy to może być problem z immo (Immobilizer)? A może w stacyjce coś nie styka, a ten brak styku jest większy gdy jest chłodniej? Ma ktoś jakieś pomysły? Spotkaliście się z czymś podobnym? Pozdrawiam. Nova 38 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOROWITZ Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Najbardziej prawdopodobne to kostka stacyjki do wymiany Tutaj jest pokazany sposób wymiany w K12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 micra ma w stacyjce dwa plusy po przekręceniu na "wyzwolenie" Plus na rozusznik i bliżej nieokreślony plus do skrzynki bezpiecznikowej Bez tego drugiego plusa auto nie odpali. Możesz sobie to posprawdzać probówką zanim zaczniesz wymieniać. Jeżeli oba plusy idą, to znaczy że nie puszcza Cie immo. Choć dociskanie kluczyka wskazuje na problem w stacyjce. Swoją drogą to następny krok do sprawdzenia- jak nie ma iskry na wszystkich garach to znaczy że immo Cie nie puszcza. Najprostszy test. Aha, poradnik z K12 jest z leksza bezuzyteczny, bo K11 ma stacyjke na zrywalne śruby. Tak apropo to ja wolałem zrobić rozruch na guzik niż rozbijać te śruby bo dojście jest słabe... Profilaktycznie lepiej nie nosić miliona breloczków żeby stacyjka dłużej pożyła Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.