Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera 2.0 TD z 99 do 2000 zrob to sam.


rrodrigezz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowne forum. Otoż mam oto takie zmartwienie w zeszlym roku dostalem od Taty Primerke 1999 2.0TD. Silnik super skrzynia juz swoje dostala. Jednak najwiekszy problem sprawia mi ruda blotniki przod zjedzone. Progi tez podgryzione nadkole tyl poki co bable. Mimo wlozonego mojego serca i pieniedzy w motor zawieszenie (wymiany rozrzad oleje filtry klocki przeguby) to calej budy nie naprawie. Mam do kupienia druga primerke 2.0TD z 2000r lift inne swiatla i buda. Silnik ten sam, tylko jest bez klimy ale za to buda zdrowsza. Nie mowie ideal ale do uratowania. Czy jak kupie tą lift to bede mogl przerzucic klime ze swojej ?bo swoja chce zostawic na dawce organow do tej drugie.Co bedzie jeszcze pasowac procz silnika? Co o tym powiedzie nie jestem mechanikiem z zawodu ale cos tam wymienic potrafie wrzuce foto swojej i tej po lifcie. Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Screenshot_20190715-135840.jpg

Screenshot_20190715-135820.jpg

20190715_151717.jpg

20190715_152000.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klime przelozysz bo wszystko masz , chcesz numery VIN budy przerzucać ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem ze swojej starej tzn.ta zielona na 3i 4zdjeciu przelozyc graty do tej lift. Ktora zamierzam kupic. Ona jest bez klimy silnik ten sam i buda zdrowa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby przyszło Ci zlecić wstawienie klimy to byś musiał wyłożyć ze 3.5tys. , a jak masz graty , przelozysz , wrzucisz nowy osuszacz i zmieścisz się w 500-1000 za sprawdzenie  szczelności + gaz. Będzie duzo gratków pasować , dla przykladu zwali Ci się mechanizm podnoszenia szyby będziesz miał , pewnie z 80% rzeczy podejdzie, pewnie szyby też pasują ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast bawić się w przekłatki lepiej kupić po lifcie drugą już z klimatyzacją...