bartsc Posted July 19, 2019 Share Posted July 19, 2019 Witam Wszystkich!!! Od niedawna jestem posiadaczem R51 z 2006r, skrzynia manual. Jest to także mój pierwszy 4x4 wiec doswiadczenie jakies jest ale z FWD Mam taki problem: Powyżej 110km/h słychać buczenie i wibracje, narastające przy dalszym zwiększaniu prędkości. Obstawiałem wyważenie kół - sprawdzone jest ok Piasty - sprawdziłem wczoraj każde z kół obraca się swobodnie bez wyczuwalnego uszkodzenia łożyska. Poszperałem wczoraj trochę forum i wyszło,ze pewnie krzyżaki walu - sprawdziłem są jak nowe, jednakże podczas ich sprawdzania wyczuwalny jest delikatny luz poprzeczny na wyjściu z reduktora na tylny wał ( pukanie przy ruszaniu walem góra/dół) Zauważyłem tez, ze gumowa osłona tego walu jest przecięta, jednakże dalej jest zapewne uszczelniacz który powinien zabezpieczać łożysko. Reduktor pracuje normalnie, nie sygnalizuje błędów. W ecu błędów 0 Mial ktoś z kolegów/koleżanek podobny problem? Kolejne już wyprzedzające pytanie Jestem z Olsztyna - polecacie gdzie można wymienić łożysko fachowo i w normalnych pieniądzach? Reduktor mogę sciaganc i nawet ewentualnie wysłać nie ma tez problemu, jednakze nie mam prasy wiec dalej juz nie podejmuje sie grzebania. W Navarkach w jakimś temacie polecali zakład w Zgierzu ale może ktoś coś podpowie Ostatnia rzecz, natrafiłem także na temat gdzie łożysko było cale ale wyrobiło się gniazdo obudowy! Z góry dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartsc Posted August 6, 2019 Author Share Posted August 6, 2019 Witam. Temat ogarnięty - post do archwium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.