Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
morisPL

Problemy z 3.0di. Blad 77, brak mocy, przeciekanie baku

Recommended Posts

morisPL

Koledzy może ktoś pomoże.. 

Z problemem braku pełnej mocy borykam się od wiosny jednak nie wyskakiwały błędy, początkowe nieszczelności układu  doładowania usunięte i w miarę spokojnie dało się  jeździć. Niestety bak puścił na zgrzewach, zaczęło kąpać, więc do ślusarza. Po regeneracji i ponownym montażu baku wyskakuje błąd 77, i świeci się check.

Węże paliwowe były puste i mimo pompowania przy filtrze chwile trwało ponowne uruchomienie silnika. Ok 12 razy po 10sek kręcenia rozrusznikiem. 

Nie wiem czy ma związek, ale w między czasie podłączyłem snorkla i kilka razy testując jego szczelność zadusiłem gadzinę.

Na dodatek dalej ciekło spod baku, tym razem z rurki powrotnej przy pokrywie wskaźnika poziomu paliwa (mikro pęknięcie)

Czy w/w ruchu z hakiem mogą mieć wpływ na błąd czy to raczej coś z pompą ?

 

Please wyjazd na wakacje za 1,5 tyg a tu takie chce :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
fikolek2

Zrób test z bańką, podłącz do niej zasilanie filtra i powrót jak błąd zniknie to będziesz miał odpowiedź SKORODOWANE przewody a i jaki stary jest filtr?

Share this post


Link to post
Share on other sites
morisPL
Posted (edited)

Filtr ashika ma ze 2 mc może 1500km, puki nie ruszyłem baku było ok. Wczoraj po burzy przejechałem 6km zanim się zaświecił, może mieć wpływ temperatura.

Jeszcze jedno mi się nasuwa. Do baku był przymocowany taki owalny chyba odpowietrznik, upierdzielila się ta nóżka na której się trzymał i teraz wisi sobie na przewodach.  CZy jego położenie ma znaczenie ?

Edited by morisPL

Share this post


Link to post
Share on other sites
fikolek2

Filtry ashika nie są zbyt dobre, olejowy wkład rozpadł mi się na kawałki a olej wymieniam co 10tyś. Dobrze że nic nie zatkało a paliwowego nigdy nie rozciąłem ale już nie stosuje tej marki. Ten odpowietrznik nie ma jakiejś ustalonej pozycji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
morisPL

Zrobiłem test z bańką, z dodatkiem mixola 1/100 na postoju po chwili było ok, auto popracowali tak z pół godziny w pełnej skali obrotów. Później po mieście też się nie pojawiał, ale na następny dzień już wyskoczył. Ciągle 77.

Share this post


Link to post
Share on other sites
morisPL

Problem błędu 77 rozwiązany - woda w układzie paliwowym po spawaniu baku. Nawet 3 przepalone baki nie pomogły. Na szczęście wystarczyło dodanie do baku water remowed :)

Z pozostałych rzeczy Auto ma moc tylko na 2gim biegu i to jak jest już dobrze ciepłe. Pozostałe biegi ledwo co idzie. Przy okazji sprawdziłem napięcie na przepływce i na jałowym 1,5 v a na obrotach do 3,5v. Nie wiem w co inwestować, przepływka czy czujnik biegu jałowego bo i takie sugestie padały..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×