Marekmechanik Posted July 21, 2019 Share Posted July 21, 2019 witam auto to murano 2006r 3.5 172 kw problem polega na tym że auto trzeba długo kręcić zanim odpali jak odpali to na zimnym nierówno pracuje a czasem odpali i zaraz zgaśnie. Wymieniane świece zapłonowe, sonda lambda. Przy diagnostyce wyskakuje błąd p0300 czyli wypadanie zapłonów na różnych cylindrach. do tego błąd mieszanka paliwowo-powietrzna uboga. czy ktoś miał taki problem i od czego zacząć rozrząd , regulacja zaworów ? Prosiłbym o pomoc kogoś kto miał do czynienia z takim silnikiem.w załączniku parametry bieżące pracy silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marta25 Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Mi najpierw spalił 5 cewek zapłonowych A teraz nie ma iskry nie wiem co mu jest silnik jest po remoncie sam robiłem i chodził super więc mam problem z elektryką naprawa tego silnika w mojej okolicy nie możliwa nikt nie chce robić ja już wiem o czym musieli Ci goście kturych pytałem muwić oni śmiali mi się w twarz , ogrom pracy i czasu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marekmechanik Posted July 23, 2019 Author Share Posted July 23, 2019 no właśnie nie bardzo kto się chce czepiać tych silników i nie mogę znaleźć żadnych informacji na temat tego silnika wiem że zawory reguluje się poprzez wymianę szklanek czyli rozrząd i wałki aut z wozu..Pierwsze zrobię pomiar ciśnienia sprężania bo nie wiem od czego zacząć czego ten silnik ciężko pali i nierówno pracuje.Jak kolega ma jakieś informacje czego się czepiać byłbym wdzięczny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik_R52 Posted July 23, 2019 Share Posted July 23, 2019 Wszystkie informacje są , część w service repair , a reszta na portalach branżowych dla mechaników , wykupuje się dostęp i ma się wszystko czego chce , to są setki stron, ja wykupywałem do chevroleta 4.3 V6 i forda 5.8 V8 cobra , cała naprawa, wszystko opisane, tutoriale elektroniczne dla mechanikow. Zanim to wszystko znalazłem to trwało paręnaście godzin, trzeba się nauczyć poruszać w tym srodowisku, najpierw wykupiłem do jednego , ale mało czytelne , potem drugi duzo lepszy. To samo do cvt , jest specjalny portal na który trzeba wykupić subskrypcje i ma cię cała skarbnicę wiedzy do automatów i jak je naprawiać , diagnozować uszkodzenia a nawet kupić specjalistyczne narzędzia do napraw, np. do zakładania paska cvt Link to comment Share on other sites More sharing options...
yonh Posted November 9, 2019 Share Posted November 9, 2019 Cześć,Myślę że masz do wymiany łańcuch rozrządu. Typowe objawy.Wysłane z mojego Kruger&Matz Drive 5 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.