Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] Dodatkowe wskaźniki


shirasaya86
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Panowie mam kilka pytań, chce zamontować sobie dodatkowe wskaźniki do mojego wolnossaka. Głownie chodzi o czujnik temperatury oleju ale ponieważ najbardziej podoba mi się ten adapter na 3 czujniki na słupek muszę dobrać pozostałe dwa zegary. W związku z tym mam następujące pytania

- Czujnik temperatury - w podstawkę filtra czy w misę, czy ktoś wie czy powiększone miski do HRa od Coobcia albo Greedy mają gniazdo na czujnik temperatury?

Jakie pozostałe dwa wskaźniki - ponieważ nie mam turbo duża część odpada - myślałem o czujnikach AFR i EGT by przy okazji diagnozować czy coś złego się z silnikiem nie dzieje. Ktoś ma u siebie, czy proponujecie coś innego?

Z góry dzięki za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Jak się troche wstrzymasz to niedlugo wprowadze na rynek to urządzenie z linka poniżej:

https://1drv.ms/v/s!Atd18zoMnfCtnjFsi7sdg5YXs426?e=KeWAEN

Jest to dedykowany do 350z wielofunkcyjny sterownik z 7" ekranem dotykowym. Główne funkcje to jak narazie:

-zegary: Vac/Boost, IAT (temp. powietrza zasysanego), Temperatura oleju, dwukanałowe EGT (temp. spalin), akcelerometr do pomiaru przyspieszen/opóźnień

-warning sound: każdy zegar posiada konfigurowalny próg włączania ostrzeżeń po przekroczeniu wartości dopuszczalnych

- Electronic Boost Control: z myślą o doładowanych zetkach wbudowałem tu kontroler doładowania zamiast dokładania avcr...

- obsługa klap wydechowych: jak ktoś posiada albo nosi się z zamiarem montażu to urządzenie eliminuje pilot i daje możliwość skonfigurowania pod siebie tzn. open/closed/auto. W trybie auto klapy otwierają się automatycznie po ciśnieniu w kolektorze dolotowym oczywiście zdefiniowanym przez użytkownika. Do tego funkcja głośnego startu by robić wrażenie na mieście ;)

- no i ma jeszcze wbudowany zegarek;)

Całość przypomina ten ekran z Nissana GTR... Miejsce montażu przewiduje w okolicach schowka w konsoli centralnej w takiej obudowie:

https://1drv.ms/u/s!Atd18zoMnfCtm1tEBnfFsoefJ27g?e=5ri207

Edited by micho196
Link to comment
Share on other sites

Jaki koszt? W miejsce radia nie wejdzie? 

Link to comment
Share on other sites

5" wejdzie w miejsce radia i w schowek jak zrobi sie jakas fajna ramke/obudowe, ale jak dla mnie jest troche za mały. 7" jest idealny, ale nie pasuje w miejsce radia...

Jest szansa że zmiesci się w miejsce seryjnej nawigacji jak ktos ma...ale nie sprawdzalem jeszcze bo moja zetka ma schowek.

Cena jeszcze nieznana bo to pierwsza prototypowa sztuka, ale mysle bedzie konkurencyjna dla AVC-R 

Link to comment
Share on other sites

W jakim sensie avcr? Avcr to regulator ciśnienia doładowania. Sugerujesz że tym sprzętem będzie można regulować ciśnienie doładowania po poszczególnych biegach? 

Link to comment
Share on other sites

Łukaszu nie sugeruje tylko tak to właśnie działa...:) to urządzenie to zintegrowany boost controler, kilka przydatnych zegarów oraz kontroler aktywnego wydechu. Także dużo więcej niż AVCR...

Link to comment
Share on other sites

Jeśli się sprawdzi to będzie niezły hit

Link to comment
Share on other sites

Panowie byłbym jednak wdzięczny za odpowiedź

Link to comment
Share on other sites

Doloz sobie temp wody, temp oleju i cisnienie oleju na jakims cyfrowym zegarze

EGT i AFR to juz troche wiecej rzezby bedzie. Chyba, ze wiesz o tym i liczysz sie z takimi kosztami

 

@micho196

Czy w tym Twoim urzadzeniu, CAN bedzie podlaczony po bluetooth lub kablu caly czas?

Edited by dieselLPG
Dodanie nowego posta
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, dieselLPG said:

 

 

 

@micho196

Czy w tym Twoim urzadzeniu, CAN bedzie podlaczony po bluetooth lub kablu caly czas?

urządzenie nie działa w oparciu o can. Posiada t-map sensor boscha i dodatkowe czujniki temp i termopary, pompki i inne pierdolety...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Właśnie liczę się z kosztami nie chce powielać wskaźników które zetka już ma i działają dobrze. Czy afr i egt są dobrym wyborem czy zbędnym? I co z czujnikiem temperatury wiele osób uważa że umiejscowienie w podstawce filtra to nieporozumienie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...