Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan xtrail 2004 2.2 dci problem z pilotem


eenchantedd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z pilotem, z centralnym zamkiem w wyżej wymienionym pojeździe. Jakoś od ładnych 5 lat z powodu wyrobionych przycisków nie było używane zamykanie centralne z pilota ( działał, ale trzeba bylo się namęczyć z przyciskami żeby zadziałało ). W ostatnim czasie samochód stał 6 miesięcy z powodu pośpiechu mechaników i braku diagnozy co mu jest. Być może w tym czasie coś się rozkodowało, (został zmieniony akumulator). Finalnie samochód został naprawiony i również został naprawiony pilot. Zostały wylutowane stare przyciski, wlutowane nowe, a obudowa zmieniona. Teoretycznie pilot powinien działać, bo to tylko zmiana obudowy, ale jednak nie działa. Próbowałam z programowaniem, ( 6 x zapłon, kombinacja unlock i 3 x lock ), auto odpowiadało awaryjnymi czyli pilot teoretycznie przyjął się do pamięci, ale nadal nie działa. Ma ktoś jakiś pomysł na to? Planuję zmienić sterownik, ale najpierw muszę wyjąć stary, bo numerów jest wiele i z tego co wstępnie szukałam, nie ma takiego, który by zgrywał się z numerem na kluczyku ( 43392mhz 5wk4865 ). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hmm...a po co cokolwiek było tam lutowane...? U mnie miałem ten sam problem, musiałem wyciągnąć klamkę tylną żeby się do auta dostać...nie reagował nawet zamek na przekręcenie kluczyka co mnie zdziwiło...obecnie wszystko śmiga... ja robiłem według tego linku , ponad to wymieniłem baterię na nową ponieważ była wyjechana...w kluczykach zazwyczaj wygniata się mikro styk który kosztuje grosze i wymieniłem... teraz wszystko chodzi idealnie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, TomekX-TRAIL napisał:

Hmm...a po co cokolwiek było tam lutowane...? U mnie miałem ten sam problem, musiałem wyciągnąć klamkę tylną żeby się do auta dostać...nie reagował nawet zamek na przekręcenie kluczyka co mnie zdziwiło...obecnie wszystko śmiga... ja robiłem według tego linku , ponad to wymieniłem baterię na nową ponieważ była wyjechana...w kluczykach zazwyczaj wygniata się mikro styk który kosztuje grosze i wymieniłem... teraz wszystko chodzi idealnie...

 

No zostały wylutowane stare przyciski, były powyrabiane i odpadały od płytki. I Jak miały być nowe bez wlutowania? To był nowy zestaw do kupienia wszędzie ( obudowa, bateria, przyciski, które ktoś musi wlutować na płytkę). Tak jak pisałam, kluczyk się programuje, też robiłam według tego schematu i auto odpowiada awaryjnymi tak jak powinno itd. co nie zmienia faktu, że pilot nie otwiera ani nie zamyka samochodu - nie działa. A skoro po kombinacji z przyciskami auto odpowiada awaryjnymi to raczej nie w przyciskach ani pilocie problem, a tak jak myślę w sterowniku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie lutowałem i działał normalnie. Powiedz lepiej co mechanicy zmieniali żeby palił ? Nie przypadkiem zestaw startowy immo i teraz masz piloty od innego auta ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chudson napisał:

ja u siebie lutowałem i działał normalnie. Powiedz lepiej co mechanicy zmieniali żeby palił ? Nie przypadkiem zestaw startowy immo i teraz masz piloty od innego auta ? 

Nie, pilot jest ten sam, nie był wtedy w ogóle ruszany, to go nie dotyczyło, może źle napisałam - samochod ogólnie był na chodzie, ale gasl na wolnych obrotach, coś stukało w silniku itd.

I dodam, że naprawa pilota to mój własny pomysł, nie było to robione w tym czasie co naprawa auta, później. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...