Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Y61 2.8td 1999r zimny pali na dotyk a ciepły dłużej kręci


czakGr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Po przejażdżce w terenie, jednej przejażdżce przez stawek.. Patrol pali na strzał jak jest zimny... Lecz w początkowej fazie kilku sekundowej ma drgawki, jakby przebieral.. Ale po 10 lub 15 sek objaw ustępuje.. Następny problem to jak rozgrzeje się do temperatury roboczej i zgasze i poczekam 2min to musi 3 obroty rozrusznikien zrobić aby odpalić.. Jednak jak rozgrzanego lub nie zgasze i odpale to wystarczy pół obrotu i chodzi.. Gdzie szukać Przyczyny..? Wymieniony rozrząd filtr paliwa i co nie tylko... 

Edytowane przez Thunder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może być pompa wtryskowa, o ile mnie pamięć nie myli to takie objawy powodują mikropęknięcia głowicy pompy. 

Oblej zimną wodą pompę - jeżeli odpali to masz winowajce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpala teraz w mrozy po pół obrotu przekrecenia rozrusznikiem..a gdy gorący to potrzebuje z 3 obroty.. Pisałem do Pana z allegro co sprzedaje te głowiczki na szybszy rozruch ciepłego i przedstawiając całą sytuację to odp mi tylko że mam sprawdzić świece żarowe.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Teraz po po tym jak częściej jezdze to rano zauwazam że szybciej odpala ale nie chodzi przez 10 sek jakby rowno na wszystkie gary.I jest dość mocny siwy dym. Po tym jak go zgasze i odpala na strzał bez żadnych problemów i dolegliwości.. Świece winne? Chociaż mechanik twierdzi że są ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.10.2019 o 10:56, saydack napisał:

To może być pompa wtryskowa, o ile mnie pamięć nie myli to takie objawy powodują mikropęknięcia głowicy pompy. 

Oblej zimną wodą pompę - jeżeli odpali to masz winowajce.

To już nie te czasy, żeby lać wodą po pompie, lepszy jest zamrażacz dla sportowców za parę złotych do kupienia w aptece

Przy odpalani,  po przekręceniu kluczyka, jak zgaśnie ABS poczekaj jeszcze 10 sekund i dopiero kręć rozrusznikiem, powinien odpalić równiej

Ja bym się już rozglądał za pompą od Y60

Jakby co możesz dzwonić 509 481 789, będzie łatwiej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem powstał gdy nie miał Mnie kto wyciagnac i auto moczylo się 1.5 h. Nigdy prędzej nie było problemów.. Chyba że przed zakupem, ale wymieniłem filtr paliwa i dociaglem wezyki i było git. W sumie chłodzenie pompy woda dużych zmian nie daje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rozebralem przekaźnik od świec.. Nie mogłem jednej z głównych wtyczek odpiac... Okazała się stopiona.. Jutro zabieram się za sprawdzenie swiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece sprawdzone.. 

1 - 1,3 Ohm 2- 1,2 Ohm 3-1,1 Ohm 4 - 1,2 Ohm 5 1,1 Ohm 6 - 0,7 Ohm... Ostatnia świeca pobiera 14 A reszta 8A i wartość z czasem spada..wiem jeżeli. Opór mniejszy to prąd płynie większy... Tylko jak to ma się do świec 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Kolego świece mogą grzać jak u mnie wszystkie. Sprawdzałem bez wykręcania. Jednak jest jeszcze jedna istotna sprawa czy grzeją w jednakowym czasie.

U mnie po wykręceniu kilka było nadpalonych. Wymieniłem profilaktycznie bo też ciężko palił na zimnym. Teraz jest ok, ale jak się zagrzeje trzeba kręcić.

Wtryski mają u mnie nowe końcówki i są wyregulowane.

Wg mnie leży pompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pół obrotu rozrusznikiem...i odpala ..nie równa praca przez 10 sekund..i duże dymienie na siwo przez ten czas co powyżej. W tym czasie brak reakcji gdy duszę pedałem hamulca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A y61 nie ma czasem pompki w baku ?bo jak mam pół baku paliwa to równiej pracuje przy odpalaniu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś podłączając prostownik w trybie rozruch auto na strzał odpaliło i równo chodziło..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Po zakupie nissan consult zaobserwowałem w ecutalk że wartości przyspieszenia są na minusie .. -6 max na ciepłym..przekręcając ja na maksa do bloku wartości są w granicach -0.5 do -1..auto odrazu inaczej rano odpala ..nie przebiera parę sekund i nie dymi z tłumika...jakie powinny być optymalne wartości kąta zapłonu ?u mnie zakres się skończył..i na gorącym silniku po zgaszeniu go i odczekaniu paru dobrych chwil silnik ma te dwa więcej obrotów rozrusznikiem... drażnią te różnice w obrotach rudusznikem... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Witam Wszystkich. W sumie odmrażam temat, chodzi o zapalanie ciepły - zimny. Czy wymiana opisywanej głowiczki pompy coś daje ? Raczej niechętnie zmieniałbym pompę na mechaniczną. Może ktoś wie gdzie w okolicy Trójmiasta zajmuje się patrolami. Po 15 latach wracam w teren :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...