Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
bl8

Note 1.4 szarpie, traci moc kiedy silnik rozgrzany błąd P0132

Recommended Posts

bl8

witam wszystkich.

model nissan note acenta 1.4 16v 2008.

może ktoś mógłby pomóc, problem jak w tytule: 

auto jeździ dobrze aż do momentu kiedy silnik złapie temperature wtedy:

- zaczyna szarpac,

- nie równo pracuje

- w zasadzie na każdym biegu nawet 120kmh na 5ce na autostradzie traci na pare chwil

postawiona diagnoza - przepływomierz który został wymieniony na nowy co naprawiło problem szarpania ale wyświetla teraz kontrolkę błędu silnika. kolejny majster wymienił sensor lambda który tylko pogorszył sprawę bo po 2 dniach auto znowu szarpie + błąd nadal wyskakuje.

czy ktoś wie jak to naprawic?

 

qHvZ5w3JLoXUq_N_d5XWQh4DmI0L1KoFzkzuqlHsITJXpcPjwCzYNgZrkYLvky-XbDaVU7NyEvPVMAV74gst6jlgTDmhvcFUPl0JXOENujmOIp4fBlgRsHj2sLFrAqPlLwYhO20N72gmi4Yvr6miRG9GAwDiIglMyj3-kwhrO4JJSUvme-5Pfz9UZsJstbrSmlvRbViuSwr2P0Po3gZHpePR7iw-hx2ervaSavqcmYWxawA5toQlNtG0S5_sgzl_W_xGsjhDhvNqR7SR06uoLNDRGPXSfuaAvcvb8wl9eMOopU1HmU91T1lCXqfmq49OwsK11WlZQuTa0s1yGplrLdoS1O-xOdK3CiYkiGRpnww4bwVkT446wXPkuubVP1RZyjl3d0Hg3UF2Yx6rb3WNoQbdVIbKoeTSYHOz7FofO64IytMaOX06bgVVL8JOjWcTmWjHV4y_d-KaKiE9NURNTuaj4IYStRGupJGltG5C9aop4XFwjH1h08_GoRw7e1aqhGTHqP24k0xxnPhBAIbkmGafhJD189rLoQUJQcHbT5QQPg9Noi_Ty7sVUDAY1yvtF2TZ38Vdf_K-_uTvezBinuhP_lqRNLy6Z91tir8n7-z5bS4e2pIBT3EUymBONRVDX9ihPFyjnVgS3YCrEhErCHT_W9F5tbpyviTCUyX3YEfDUSl4CGPUDrU=w801-h1067-no

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcintju

Walnięta druga sonda za katalizatorem a pokazuje na pierwszą. U mnie było to samo.

Przeczytaj ten wątek:

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3338956.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
mati_wlkp

Podpinałeś Yanosik connect lub cis podobnego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bl8
5 hours ago, marcintju said:

Walnięta druga sonda za katalizatorem a pokazuje na pierwszą. U mnie było to samo.

Przeczytaj ten wątek:

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3338956.html

super, dzięki za info! niestety dopiero w czwartek mechanik, ale dam znac.

 

 

24 minutes ago, mati_wlkp said:

Podpinałeś Yanosik connect lub cis podobnego?

nie, właśnie szukam czegoś co będzie działac z notem. w pośpiechu kupiłem jak doradził znajomy Torque ELM 327 Bluetooth BT OBD2 OBDII   i aplikacja torque okazuje się że nie działa z notem. jeśli yanosik kompatybilny to moze warto zainwestowac

dzięki za pomoc

 

Edited by bl8

Share this post


Link to post
Share on other sites
mati_wlkp
W dniu 8.12.2019 o 00:14, bl8 napisał:

super, dzięki za info! niestety dopiero w czwartek mechanik, ale dam znac.

 

 

nie, właśnie szukam czegoś co będzie działac z notem. w pośpiechu kupiłem jak doradził znajomy Torque ELM 327 Bluetooth BT OBD2 OBDII   i aplikacja torque okazuje się że nie działa z notem. jeśli yanosik kompatybilny to moze warto zainwestowac

dzięki za pomoc

 

Ja myślałem o zakupie Yanosika connect i nie mam pojęcia czy zadziała. Dlatego pytałem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
M@reS

Nie zadziała.....nissan connect  jedynie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bl8

musze oddac auto do innego czlowieka bo ten nie kuma i znowu mi wymienil lambde przy silniku. :thumbsdown:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bl8

czy ta tylnia lambda to dokladnie ten sam model sensora?

Share this post


Link to post
Share on other sites
janio

W moim notku było podobnie. Jeśli sobie przypominam gdzieś o tym już pisałem. Tracił obroty, nagle przyspieszał trzeba było mocniej deptać pedał gazu żeby jachał, itp. Nie bawiłem się w pomiary tylko oddałem autko do ASO. Sytuacja była taka że komputer pokazał po pomiarach  pierwszą, później doszli do wniosku, że jednak druga.  Pierwsza sonda jest regulacyjna, druga zaś diagnostyczna, to wprawni i znający się na rzeczy mechanicy zdecydowali na wymianę drugiej. Trafili, chociaż na początku wydawało mi się, że coś jeszcze jest nie tak. Prawdopodobnie jak zauważyli koledzy w postach wcześniejszych sonda uczyła się. Obecnie auto spisuje się dobrze. Każda z tych sond spełnia inne zadanie, ale również jest różnica w cenie. Ta przed (pierwsza) katalizatorem jest o wiele droższa. Tu w zeszłym roku było to opisane.

 

Edited by janio
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
bl8

dzieki bardzo za info

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcintju

U mnie wskazania pierwszej sondy stały w miejscu i ecu wyrzucało czek pierwszej, jak odłączyłem drugą to pierwsza zaczęła normalnie falować a ecu wyrzuciło błąd drugiej, naturalnie bo była odłączona.

Kupiłem drugą sondę używkę na allegro, 16tys zrobione i na razie spokój. 

Edited by marcintju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×