Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

NissanConnect zakończenie pobierania danych JUKE 2013 r !!!


pietrus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

8.12.2019 dokładnie w 6 rocznicę zakupienia JUKA w trakcie łączenia się z NissanConnect  w celu uaktualnienia  pogody pokazała się informacja o zakończeni możliwości aktualizacji. Po mailowej interwencji otrzymałem odpowiedź  "" W odpowiedzi na Pana zapytanie uprzejmie informujemy, że Pana pojazd jest wyposażony w starszy system Nissan Connect.
Dla tego systemu subskrypcja usług była jednorazowa i nie ma możliwości niestety jej odnowienia. Dla Pana pojazdu w/w subskrypcja była 6-letnia i wygasła z dniem 8 grudnia br."" W zeszłym  roku miałem podobną sytuację i po interwencji włączono pobieranie aktualizacji. System NissanConnect stał się po 6 latach bezużyteczny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Mam pytanie dotyczące "NissanConnect1", a mianowicie po sparowaniu telefonu z systemem auta nie ma informacji głosowych w głośnikach samochodu. Pomimo, że urządzenia są połączone przez bluetooth nie mozna uruchomić informacji głosowych (np. w GoogleMaps, Janosik) przez głośniki w aucie. Zestaw głośnomówiący chodzi bezproblemowo. Sytuacja taka zmieniła się po zmianie telefonu na samsunga galaxy. Poprzedni sparowany telefon, pomimo, że był modelem dużo starszym spełniał powyższe funkcje. Czy miał ktoś podobną przypadłość, co może być przyczyną, że teraz takiego głosowego połączenia nie ma..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ustawiłem w aplikacji. Powinno działać, ale niestety jest inaczej. Brak głosu, pomimo, że aplikacja jest połączona z nissanvonnect...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Szukaj przyczyny w telefonie, ja mam galaxy i bez problemu działa wszystko, można słuchać muzyki przez bt z telefonu zmieniać utwory na kierownicy + lektor z navi mówi jednocześnie lekko tłumiąc grającą muzykę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to nie wina telefonu, a aplikacji. 

Zmieniłeś telefon, a w ustawieniach serwisu wisi stary model. 

Napisz zgłoszenie problemu z poziomu you+nissan. 

Miałem tak. 

To głupie bo samochód nam dwa lata, a telefon już czwarty w tym czasie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie np. wybierając źródło BT w aucie odtwarzane są wszystkie dźwięki (nawigacji/powiadomień itp.). Jednak zmieniając źródło na radio/cd/usb działa tylko zestaw głośnomówiący, natomiast navi tak w samochodzie jak i w tel milczy. Aktualnie mam dwa rozwiązania:

1) Używamy telefonu do komunikatów z navi, a przez BT w aucie korzystamy z zestawu głośnomówiącego. W tym celu odznaczamy w tel w ustawieniach BT dźwięk multimediów.

 

ee71c9a796a0b3c257d86b9d1010844f.jpg

 

2) Używamy do wszystkiego tylko głośników w aucie, jednak ta opcja jest zależna od konkretnej aplikacji. I tak np. Yanoski w ustawieniach BT ma dwie opcje: odtwarzaj dźwięk przez kanał rozmów oraz sesja ciągła. Jednak wtedy na czas komunikatu z navi dźwięk z innego źródła jest całkowicie przerywany, a nie tylko trochę ściszany...

 

09433c0e551364ca600d10bc1ebe9195.jpg

 

Jeżeli ktoś ma inaczej to prośba o informację jak co gdzie ustawić/zmienić. Gdyby tylko nie to całkowite przerywanie to druga opcja byłaby idealna, a tak to jednak pierwsza wygrywa...

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj pojawił mi się taki komunikat.  (patrz foto)

Napisałem do Nissana z poziomu aplikacji i dostałem odpowiedz:

"Szanowny Panie,

 

W nawiązaniu do Pana wiadomości, proszę o zalogowanie się do Pana konta You+Nissan i pobranie subskrypcji dla aplikacji Nissan Connect. Aby pobrać subskrypcję, należy przejść do zakładki Mój Nissan a następnie Moja Deska Rozdzielcza i aktywować Usługi Internetowe/Połączone. Po aktywacji, proszę pobrać subskrypcję na 12 miesiące. Następnie, proszę o odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji ponownie. Login i hasło do aplikacji Nissan Connect są takie same jak do Pana konta You+Nissan.

 

Prosimy o informację zwrotną czy pobieranie subskrypcji się powiodło. W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Pana dyspozycji.

 

 

Pozdrawiam,

Amelia Mucha

Centrum Obslugi Klienta Nissan w Polsce

godziny Otwarcia pon.- pt.: 9:00-17:00

tel.: 0 801 64 77 26

e-mail: poland@nissan-services.eu"

 

Tak zrobiłem i wszystko działa. 

A subskrypcja aktywowała się na 3 lata, nie na rok. 

 

20200304_153945.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Wczoraj pojawił mi się taki komunikat.....


Daj znać czy miałeś wcześniej konto na You+Nissan, a jeśli tak, to mam prośbę o sprawdzenie poczty z 28.02.2020r. Ja dostałem maila o wycofaniu aplikacji właśnie 28 lutego od Nissan Europe, natomiast po wysłaniu zapytania przez stronę do Nissan Poland otrzymałem poniższe info:
"Pragniemy poinformować, iż otrzymany przez Pana email to informacja wstępna. Nadal czekamy na oficjalne potwierdzenie od Nissan Europe. Zostanie Pan poinformowany niezwłocznie po otrzymaniu odpowiedzi."
Co do czasu subskrybcji to może być i na 30 lat, niestety jest zapis w regulaminie że w każdej chwili mogą wycofać z zachowaniem 30 dni....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, miałem konto na you+ nissan. 

Korzystałem też wcześniej z aplikacji nissan connect 

Nie dostałem od Nissana żadnej wiadomości email w lutym 2020.

Aha moj Nysek ma 2 lata. Kupiony w polskim salonie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak. 

Mam informacje i wygaszeniu aplikacji. 

No to zatańczymy znowu. 

Moje auto jest na gwarancji. 

I ma wszystko działać. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Jednak. 
Mam informacje i wygaszeniu aplikacji. 
No to zatańczymy znowu. 
Moje auto jest na gwarancji. 
I ma wszystko działać. 
 


Witam w klubie, ja mam roczne auto, tylko ten regulamin....

2.3. Nasze prawa w zakresie anulowania i zawieszenia usług.

Przysługuje nam prawo anulowania Usług NissanConnect w dowolnym momencie, bez podania przyczyny, w którym to przypadku użytkownik zostanie o tym powiadomiony 30 dni przed datą, po której świadczenie Usług NissanConnect zostanie zakończone. Oznacza to, że możemy zaprzestać świadczenia Usług NissanConnect w dowolnym momencie i z dowolnego powodu; przyczyny naszej decyzji nie muszą mieć nic wspólnego z użytkownikiem lub posiadaniem przez niego konta u nas. W przypadku, kiedy postanowimy anulować Usługi NissanConnect na skutek rozwiązania umowy pomiędzy nami a Usługodawcą, od którego uzależnione jest świadczenie danej usługi, dołożymy wszelkich starań, aby powiadomić użytkownika o całej sytuacji 30 dni przed zakończeniem usługi.


Z strony Nissan Poland dalej cisza...
Też masz datę wycofania na koniec marca??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestanie działać aplikacja nissan connect. 

Reszta po staremu. 

- mam 2 argumenty przeciw tej decyzji. 

1 nie poinformowano mnie 30 dni przed tj do 01.03.2020

2 korzystam z apki NC a w niej z TripAdvisor. Pozwala to na głosowe wyszukiwanie, wybieranie miejsc, do nawigacji w samochodzie. 

Co moim zdaniem zwiększa bezpieczeństwo. Pozbawienie mnie tej funkcji jest poważną wadą systemu. 

Zapłaciłem za urządzenie NC w aucie. Auto jest na gwarancji wg producenta, nie będzie działało coś, co było w pakiecie w momencie kupna. 

Nie neguje Nissanowi prawa do zakończenia wsparcia dla aplikacji, ale... Oczekuje czegoś w zamian. 

To za co zapłaciłem ma działać.!!!  I nie interesuje mnie jak. 

Niech usuną wadę. 

Piszcie do nich, zasypujcie pytaniami i słowami sprzeciwu. 

 

 

 

 

Edytowane przez Kajus63
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czasu gdy chciałem uruchomić usługi w NC2 czyli pogodę i inne rzeczy a było to już jakieś dwa lata od zakupu stwierdziłem że nissan nieźle mnie naciągnął na coś co nie działa i jest to dziadostwo za którego aktualizacje życzą sobie masakryczne pieniądze . W moim NC2 podobno z początku produkcji 2013 rok nie było możliwości wgrania polskiego numeru do pobierania danych łączyło mnie przez niemiecki numer co skutkowało wielkimi rachunkami za telefon . Olano mnie na każdym kroku więc nie dziwi mnie to że niczego jako jednostka nie osiągnięcie .

 

Teraz w nowym aucie mam Androida który ma ogromne możliwości i to ja decyduje z czego chce korzystać .

 

Wiele marek zezwala jeżeli chodzi o gwarancję na dostarczenie dedykowanej stacji multimedialnej zakupionej gdzie indziej i serwis za opłatą sam ją zakłada .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ten wątek był już wcześniej poruszany, ale ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł. Dotyczy nissan connect 1. Po uruchomieniu nawigacji w smartfonie miałem informacje głosowe w głośnikach auta (dzwonek połączeń telef. również był taki jak ustawiony w telefonie). Od jakiegoś czasu pomimo połączenia telefonu z systemem nc, informacji głosowych z nawigacji nie słychać w głośnikach. Podczas podgłaszania wyswietla się na ekranie głośność z połączenia nc. W ustawieniach i nawigacyjnych i w telefonie jest wszystko ustawione prawidłowo. Będę bardzo wdzięczny za pomoc w uruchomieniu tego dźwięku, i przywrócenie tego co miałem wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 14.03.2020 o 09:29, Kajus63 napisał:

Przestanie działać aplikacja nissan connect. 

Reszta po staremu. 

- mam 2 argumenty przeciw tej decyzji. 

1 nie poinformowano mnie 30 dni przed tj do 01.03.2020

2 korzystam z apki NC a w niej z TripAdvisor. Pozwala to na głosowe wyszukiwanie, wybieranie miejsc, do nawigacji w samochodzie. 

Co moim zdaniem zwiększa bezpieczeństwo. Pozbawienie mnie tej funkcji jest poważną wadą systemu. 

Zapłaciłem za urządzenie NC w aucie. Auto jest na gwarancji wg producenta, nie będzie działało coś, co było w pakiecie w momencie kupna. 

Nie neguje Nissanowi prawa do zakończenia wsparcia dla aplikacji, ale... Oczekuje czegoś w zamian. 

To za co zapłaciłem ma działać.!!!  I nie interesuje mnie jak. 

Niech usuną wadę. 

Piszcie do nich, zasypujcie pytaniami i słowami sprzeciwu. 

 

 

 

 

Posiadam Juka N-Connekta od lipca 2019 i od początku miałam problem z logowaniem do aplikacji Nissan Connect. Za każdym razem dostawałam odpowiedź o błędnych danych do logowania, co nie było prawdą. Przed rocznym przeglądem, po kolejnej próbie logowania i  zmiany hasła zniknęły aplikacje z ekranu mojego Juka. Zgłosiłam sprawę przy ustalaniu terminu przeglądu. Obiecano mi pomóc. Niestety pracownik serwisu nie potrafił rozwiązać problemu. Obiecał wyjaśnić sprawę, ale nie oddzwonił. Napisałam, więc skargę do Nissan Polska i dostałam odpowiedź: 

Szanowna Pani,

Pragnę poinformować, iż w ciągu ostatnich kilku miesięcy zauważyliśmy wyraźny spadek zainteresowania aplikacją Nissan Connect. Ze względu na fakt, iż jej funkcje stały się przestarzałe i chcemy mieć pewność, że przydzielimy odpowiednie zasoby tam, gdzie są najbardziej potrzebne, postanowiliśmy wycofać aplikację Nissan Connect z dniem 31marca 2020 roku.

Informujemy, iż nie ma możliwości korzystania z aplikacji Nissan Connect.

 

W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Pani dyspozycji.

Z poważaniem,
 

logo 

Damian
Centrum Obsługi Klienta Nissan w Polsce
Nissan Motor Poland
Godziny Otwarcia pon.- pt.: 9:00- 17:00
Tel.: 0 801 64 77 26

Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta  : Kliknij tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest nabijanie ludzi w butelkę wydaje człowiek nie mała kasę na ich sprzęt i po roku dowiaduje się że może go schować głęboko . Miałem to samo tyle że u mnie łączyło się przez niemiecki numer kierunkowy nabijając mi rachunki zgłaszałem to pisałem i na koniec dostałem odpowiedź że moje radio jest z początku produkcji i nie da się wgrać nowego oprogramowania a nowego radia nie dostanę ......

Dlatego teraz jak kupuje coś to już nie odpuszczam jeżdżę mecze aż działa prawidłowo to są moje pieniądze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...