MatiKSSG Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 Witam serdecznie, Mam almerke n16 2.2Di i mam mały problem z ładowaniem. Wczoraj mierzyłem było przyzwoicie napięcie 14,1V, dzisiaj 13V. Niepokoi mnie taka sytuacja, gdyż 2 razy akumulator miałem rozładowany. Czyli wychodzi, że te wahania są większe. Gdzie mam szukać przyczyny w alternatorze ? Może szczotki, regulator ? Napięcie mierzyłem na klemach jak i na samym alternatorze. Problem kabla odpada. Proszę o wskazówki. Muszę to zrobić przed świętami. Z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawnowerman Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 IMO regulator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatiKSSG Opublikowano 20 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 7 minut temu, Lawnowerman napisał: IMO regulator chodzi o immobilizer w stacyjce czy jakiś regulator w bezpiecznikach pod maską ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawnowerman Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 6 minut temu, MatiKSSG napisał: chodzi o immobilizer w stacyjce czy jakiś regulator w bezpiecznikach pod maską ? Regulator napięcia w alternatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 W dniu 20.12.2019 o 10:15, MatiKSSG napisał: Witam serdecznie, Mam almerke n16 2.2Di i mam mały problem z ładowaniem. Wczoraj mierzyłem było przyzwoicie napięcie 14,1V, dzisiaj 13V. Niepokoi mnie taka sytuacja, gdyż 2 razy akumulator miałem rozładowany. Czyli wychodzi, że te wahania są większe. Gdzie mam szukać przyczyny w alternatorze ? Może szczotki, regulator ? Napięcie mierzyłem na klemach jak i na samym alternatorze. Problem kabla odpada. Proszę o wskazówki. Muszę to zrobić przed świętami. Z góry dziękuje 13 V to za niskie napięcie, rozumiem, że sprawdzałeś przy wyłączonych światłach ? Minimum powinno być 13,8 V. Regulator napięcia albo alternator do wymiany, chociaż spotkałem się kiedyś z problemem, że wadliwy był akumulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.