Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana Przplywki


perzanowski.dawi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczow. Zakladam temat poniewaz przewertowalem wsztstkie i zaden jie rizwiazal moich problemow. Jakies 4msc temu czyscipem przepustnice odkrecilem tps i ACC zawór nagle spalanie w trasie z 8 na 13 a po muescie z 9.7 na 15 l/100.
I zaczal gasnac na jalowym na benzynie co 30 sek. Wyczyscilem ostatnio znow przepustnice ustawilem tps na 0.45v na jalowym .calkowite zamkniecie przepustnicy srubka oring acc wymieniony na nowy przeplywka wymyta benzynka i pędzlem. Wszystko zlozone bez lewego powietrza. Auto odpala wchodzi na ssanie i zaraz gasnie. Dam gazu to gasni jeszcze szybciej i strzela w dolot. Nie pokazuj check ani zadnych bledow torque nie pokazal ndsII nie laczy sie z elm 327 v1.5
Obd II.
Po odpieciu przeplywki wywala check i blad p0110 samochod mozna odpalic ale.kreci tylko do 2.500 wyzej szarpie jak glupi i nie pojdzie ponad 2.700 wskazowka spalanie na benie pokazuje 18-20l/100 i takie jest napewno.
Przeplywke kupilem uzywke o identycznych numerach ale po jej podlaczeniu te same objawy jedynie troszke dluzej popracuje nim zgasnie.
I to co nam bardziej mn drazni ze raz sie laczy i czyta wskazania wszystkie torque i bledy a raz nic albo laguje jakby tracil polaczenir ale to nie problem z wtykiem tylko jakby cos od ecu auta. I czemu ten ndsii nie laczy specjalnie nawet wyszukalem v1.51 bo slyszalem ze nowsza nie zawsze laczy z autem. Bardzo prosze o pomoc.
 
Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
 
 


Wlasnie wracam z auta podlaczylem sie scanmasterem
Podlaczona i odlaczona przeplywka pokazuje od 2-5 g/s podlaczona pokazuje temp powietrza 16st na zewnatrz jest 0
Sonda 1 na jalowym pracujr na 0.930v przegazoka schodzi do 0.230 tak skokowo 2 sonda wogle nie pracuje 99.9 v
Bledy pokazuje tylko na odpietej przelywce jak ja podlacze to nie pokazuje żadnego bledu nawe check nie swieci. Ponizej screeny jakie zrobilem ze ScanMastera elm327 v1.5 obd2.d70c0dbbc31fe915a706865717c4171c.jpg895e71d0bc3a5a9a0c03edab2e375722.jpg793e754cd93492eb72e223716d3702b1.jpg7c14f0af9dd648837683083ac1f8b3c7.jpg33df9e99de51d0fded6662d59730f444.jpg6a08f4801f33720d02ffc3d4ca32ec5f.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nikogo kto choć by podpowie jak wyjść z problemu trybu awaryjnego ? Albo ktoś poleci jakiegoś firmowego fachowca co mi Zegrze milionów bo wartość auta to na ten moment wartosc zdrowego silnika do niski haha

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan Primera P11.144 2001 rok

Siknik QG18DE z lpg

Jest równe,ostatnio zatankowalem 20l zrobiłem może 100km i już rezerwa.

Spada w trakcie jazdy do nawet 15l a w trakcie postoju jak skrobię szybę np potrafi od 15 nagle do 20 skoczyć aż zastanawiam czy nie jeżdżę autobusem hahaha

 

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś jakiś pomysł ?

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam . Znalazłeś przyczynę tak dużego spalania i ja to mam . Wymieniałem przepływomierz że dwa lata temu na nowy NTY.  Rzadko korzystam z tego auta i wsiadłem w niedzielę po przełączeniu na gaz (sekwencja)spowrotem wraca na benzynę i średnie spalanie wychodzi 15l na 100. Jak coś to proszę o info .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o spalanie jak autobus. To razem z przeplywka siły połączył nie szczelny reduktor LPG. Po wymianie przepływów i redaktora na uzywke spalanie LPG 13.2 litra więc akceptowalne przy mojej ciężkiej nodze i kręceniu go 6.5k obrotów. NA początku myślałem że łańcuch przeskoczył ale raczej nie to bo nie słychać żadnych dźwięków od jego strony. Czekam teraz na zestawy naprawcze filtry i uszczelnienia redaktora i będę dzialal bo to i tak za duże spalanie jak dla mnie. No i później będę kombinował z regulacja LPG w OL gdzies w Krakowie. Jak to nic nie da to będę musiał jakiegoś magika co ładnie umie badać zapłon elektroniczny żeby znalazł przyczynę tego stanu albo samodzielnie Miernik i wio haha w każdym razie komp wskazuje 14.5 litra a że jeżdżę tylko na LPG to policzone z pustego zbiornika po tankowanie równo 10l i wyszło dokładnie spalone 13.2 l więc można wnioskować że komp zawsze o min 1 l.  Teraz z pełnej butli ten sam wynik 13.2l oczywiście jazda tylko miejska. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...