Jump to content
Wspieramy Kacpiego, synka naszego kolegi Read more... ×
Wesolyyy

Błąd. P0420

Recommended Posts

Wesolyyy

Siema może miał ktoś podobny problem wyskakuje mi co chwile ten sam błąd i nie wiem czy to sonda do wymiany czy katalizator auto na LPG 

Share this post


Link to post
Share on other sites
rufus75

U mnie katy do wymiany, mam już ten błąd dwa lata. Nie mam LPG.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcintju

Wstaw emulator sondy, tak zwaną tulejkę. Są dostępne na allegro.

Czasami trzeba dać dwie, lub kątową jak jedna nie pomaga. 

Oczywiście możesz też kupić nowy katalizator.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wesolyyy

A na która sade założyć ten emulator?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jakub.S83
38 minut temu, Wesolyyy napisał:

A na która sade założyć ten emulator?

 

Jeśli faktycznie wina katalizatora to na drugą sondę (za katalizatorem) - jeśli to nie pomoże to znaczy, że sonda padła. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DINO

zajrzał bym też w regulację LPG 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kazik_R52

Bardzo ryzykowna jest jazda z uszkodzonym katalizatorem w vq35, zwlasza w z50 przecież jego podstawowym problemem jest wykruszający się kat i te resztki/pył przycieraja silnik.lepiej wstawić jakiś zamiennik 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wesolyyy

Masz jakies propozycje co do tych zamienników?bo nie chce żeby się cos stało silnik dopiero po remoncie bo miał wypalone zawory.A jak byłem u gazownia to patrzelismy katy i sondy mówił ze jeszcze ok tylko jedna sonda kulała juz tylko nie pamiętam dokładnie która.

Edited by Wesolyyy

Share this post


Link to post
Share on other sites
DINO

podłącz scaner i zobacz korekty na PB i LPG, może i to wina katów ale wiele razy się zdarzało, że źle wyregulowana instalacja też miała takie objawy 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DINO

odnośnie kruszącego się kata i zasysania do komory spalania to trzeba zaślepić EGR i problem powinien ustąpić, bo to jedyna możliwość zassania 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wesolyyy

Jezdzilem teraz około tyg tylko na benzynie i tez błąd wyskakuje to raczej nie wina gazu.tylko teraz czego kata czy sondy B1?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×