Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Z50 zimny silnik i chwilowy brak zaplonu


klaudiusz3x
 Share

Recommended Posts

Witam, posiadam Murano 3,5 2005r. pełna wersja europejska. 

Po wymianie rozrządu, świec i czyszczeniu przepustnicy, gdy silnik jest całkiem zimny, po odpaleniu silnika następuje chwilowa przerwa zapłonu... 

-co może być przyczyną? 

Film podglądowy:

https://youtu.be/FYTDAqyUd2g

Pozdrawiam 

Klaudiusz 

Link to comment
Share on other sites

Widzę że masz gaz w nim założony, być może masz włączone rozgrzewanie wtrysków gazowych, więc otwierają się one na chwilkę i zamykają. Przy pierwszym ich otwarciu puszczają resztkę gazu do dolotu i dlatego taki efekt... 

Link to comment
Share on other sites

też mam gaz a nie mam takiego objawu :) a z jakiego powodu pali się check ? 

Link to comment
Share on other sites

Mam wycięte katalizatory, gdyż się zapadły, szukam przyczyny przed założeniem nowych. 

Link to comment
Share on other sites

Tak sytuacje mogą powodować świece, kable. Lub w twoim sąda tak szaleje że złe parametry ma silnik. Czasem się zdarza walnięta świeca nawet nowa. Chyba że coś przy czyszczeniu przepustnicy się po fiksowało silnik np krokowy. 

Link to comment
Share on other sites

jeżeli przed wymiana tych wszystkich rzeczy było dobrze to po wymianie też powinno być dobrze,  

 

Spróbuj może pojeździć tylko na benzynie (co i tak warto czasami robić) to może czegoś się dowiesz. Jak nie bezie tego zanikania zapłonu to podejrzenie, że coś z LPG

Link to comment
Share on other sites

W dniu 4.03.2020 o 17:49, bubuss napisał:

chyba że dostaje lewego powietrza po wymianie świec coś poruszyli

szukałem kiedyś nieszczelności u siebie  ostatecznie jeździliśmy wieczorami z laptopem i odłączane było wszystko :) największy hard był jazda z odłączonym serwo a przyczyna oczywiście jakiś zaworek od LPG naprawa darmowa bo tylko nowy lepszy wężyk :) za to dużo jeżdżenia by to namierzyć.  Pojechaliśmy nawet pod inne murano by zaczytać parametry  a się okazało, ze tamten to jakiś ulep był a gość twierdził, że malina :)

Link to comment
Share on other sites

Wszystkie są maliny do momentu kiedy się ich nie zobaczy i nie przejedzie. Kumpel kiedyś upił od fana marki alfe miała być super malina i takie tam a okazało się po miesiącu że to skarbonka bez dna. Tak można się naciąć teraz jeździ inna alfo i jest zadowolony w końcu nie  boi się z domu wyjechać

Link to comment
Share on other sites

W dniu 7.03.2020 o 21:10, bubuss napisał:

Wszystkie są maliny do momentu kiedy się ich nie zobaczy i nie przejedzie. Kumpel kiedyś upił od fana marki alfe miała być super malina i takie tam a okazało się po miesiącu że to skarbonka bez dna. Tak można się naciąć teraz jeździ inna alfo i jest zadowolony w końcu nie  boi się z domu wyjechać

śmiem twierdzić, że mój nissan to była malina, oczywiście jak każde używane auto mające 14 lat mogło się popsuć zakładam jednak, że klient kupił i jest zadowolony. 

Ostatecznie mam kontakt z wieloma osobami co kupiły ode mnie samochody i nikt jeszcze nic mi nie zgłaszał, że coś nie tak.  Auta z Polski to niestety większość serwis na poziomie drutu i trytytki. Oczywiscie nie wszyscy. jednak od czasu jak Nissany Murano potaniały to ich serwisowanie może przekraczać możliwości finansowe wielu. 

 

Już wklejałem jednak może nie oglądałeś to zapraszam na prezentację mojego samochodu który do wpakowanych w niego pieniędzy był gratis :)

 

Link to comment
Share on other sites

oglądałem też ten filmik przed zakupem :-) 

Powiedzcie jeszcze czy macie problemy z korozją w swoich autach jak teraz jest z Japończykami i czy zabezpieczacie je dodatków ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Witam.

Mam murano z50, ma założony gaz. 3m-ce temu miał robiony rozrząd no i całą górę (uszczelka, głowice)

Od pewnego czasu wypada mi zapłon na 4 cylindrze, sprawdziłem świece i cewkę, są ok.

Sprawdziłem również iskrę i tutaj pojawił się problem. Na 2 i 6 cylindrze iskra jest normalnie a na 4 nie ma. 

Ma ktoś może schemat gdzie idą przewody z cewek? Lub jak rozwiązać problem?

Co innego jeszcze może byc przyczyną wypadania zapłonu na 4 cylindrze... 

Witam.

Mam murano z50, ma założony gaz. 3m-ce temu miał robiony rozrząd no i całą górę (uszczelka, głowice)

Od pewnego czasu wypada mi zapłon na 4 cylindrze, sprawdziłem świece i cewkę, są ok.

Sprawdziłem również iskrę i tutaj pojawił się problem. Na 2 i 6 cylindrze iskra jest normalnie a na 4 nie ma. 

Ma ktoś może schemat gdzie idą przewody z cewek? Lub jak rozwiązać problem?

Co innego jeszcze może byc przyczyną wypadania zapłonu na 4 cylindrze... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...