Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

akcja serwisowa


robert45
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nissan rozpoczyna nową akcję serwisową.

"kampania przywoławcza nr.PG7BO "poduszka powietrzna pasażera". Otrzymałem polecenie kontaktu z serwisem. Nie wiem jaką wadę ma poduszka pasażera, ale jest to już kolejne zaproszenie. W 2016 również była akcja serwisowa dotycząca poduszki pasażera,
 w której uczestniczyłem. Wymieniony został zestaw ogranicznika poduszki powietrznej. Macie również zaproszenie do serwisu?. Po kontakcie z dealerem Nissana otrzymałem informację, że jest to nowa akcja serwisowa. Czyżby poduszka pasażera była tak wadliwa, że co kilka lat należy wymienić elementy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, po prostu wymienili ładunek poduszki zły na zły. Nissan montuje to co najtańsze, a Takata ma problemy jakościowe od lat.

Edytowane przez buladag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie działa tak w grupie renault że dla danego rocznika coś obowiązuje lub nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie też przyszło dwa dni temu. Nie biorą rocznikami czy modelami tylko jak leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

04.03.2020 dostałem pismo o kampanii związanej z bezpieczeństwem: "Niniejsze powiadomienie dotyczy Państwa pojazdu, kampania przywoławcza nr PS3B2". Pomyślałem, że to jakaś ściema. Moje auto ma już 17 lat...Zadzwoniłem jednak do najbliższego serwisu  nissana i tu niespodzianka..."Zamawiamy ładunek poduszki i oddzwonimy, żeby umówić się na termin wymiany".Po jakimś czasie telefon, że już mają i umawiamy się na 30.04. Przyjeżdżam, kilka papierków do wypełnienia, ok. 40 min. pracy mechanika i odjazd. Jestem pod wrażeniem. Jeździłem kilkoma markami samochodów od "malucha" począwszy, (a jeszcze był moskwicz ojca) przez Ladę, Poloneza, Fiata Regatę, Reno Trafic, ale żaden producent nigdy nie zainteresował się użytkownikiem swojego produktu. Wielkie plusy dla Nissana, jak też jego serwisu NOVELLUS w Zgłobicach.Piszę to, gdyż dzisiaj przed południem zatelefonowała do mnie pani, która zapytała, jak oceniam sposób i jakość obsługi klienta w tym właśnie przypadku.:) 

Edytowane przez J.a.n.o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żartuj tak nawet. Każdy producent który stosował tą kupę od Takaty zamiast poduszek normalnych producentów jest zobligowany docierać w ten sposób do posiadaczy poszczególnych modeli, niezależnie czy to Nissan czy Renault, Toyota czy cokolwiek innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich szczegółów nie znam. Nie żartowałem mam ponad 50-tkę i spotkałem się z takim czymś po raz pierwszy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nikt do tej pory takiej imby jak grupa renault na spółkę z toyotą i hondą jeszcze nie odwalił na taką skalę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W porządku. Ja powiedziałem tylko swoje zdanie. Gdybyś pojeździł ładą w której co parę tyś. km. ukręcał się napęd rozdzielacza zapłonu, który trzeba było mieć przy sobie i umieć go jeszcze wymienić..... Mówię o latach 90+ i to w Niemczech, to co wtedy? Ja nie mówię o tym, że gdzieś, ktoś,kiedyś  popełnił błąd, lecz o tym, że można się do niego przyznać. A może dzięki temu pozyskać nowego klienta? Pozdrawiam:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...