Karoczek Opublikowano 7 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 Witam, Posiadam patrola y61 wcześniej patrol jezdził na oponach Federal Couragia MT 35x12.50r16 i wszytko było ok ale w terenie tak sobie dawały rade wiec postanowiłem zakupić silverstone mt-117 xtreme 35/ 11.5 r16 (SIMEX) i po wymianie opon kierownica przy prędkosci 40 km/h zaczeła tak telepać ze po 5 km ręce bolały Chciałbym dodać że mam seryjny amortyzator skrętu i myślę ze to jego wina ale chciałbym poznać opinie innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferguson Opublikowano 8 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 Jak sama nazwa wskazuje, amortyzator tylko ma amortyzować, więc jak by były koła porządnie wyważone i przykręcone, to nawet bez amortyzatora by nie było problemów, zakładając, że geometria jest dobra i zawieszenie nie wybite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 8 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 W dniu 7.03.2020 o 08:51, Karoczek napisał: Chciałbym dodać że mam seryjny amortyzator skrętu i myślę ze to jego wina ale chciałbym poznać opinie innych Gdyby to była wina amortyzatora, to na poprzednich oponach też by Ci szarpało kierownicą, a piszesz, że poprzednio było OK, a problem powstał dopiero po wymianie opon. Więc tak jak napisał przedmówca - przyczyny szukaj w wyważeniu opon i dokręceniu kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Ja bym tak amortyzatora od razu nie skreślał - z doświadczenia mojego wynika że bardziej agresywna opona uwypukla wady amortyzatora skrętu - natomiast tak jak koledzy piszą zacząłbym od wyważenia kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.