Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem ze spalaniem Frontier VG33E


Tumak5
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie wszyscy.

Mam problem z samochodem Nissan Frontier 3.3 V6 z oznaczeniami silnika VG33E.

Konkretnie problem jest z bardzo dużym spalaniem, ale głównie przy obciążeniu, bo na biegu jałowym i na prostej jest nie najgorzej. Na prostej ok 13l/100km, ale jak tylko zobaczy górę, albo przy ruszaniu kosmos. Dodaje screen z zapisem, delikatna jazda po asfalcie.

Korekty silnika się rozjeżdżają.

Wymieniłem już czujnik położenia wału, spalania stukowego, aparat zapłonowy, świece, kable WN, pierwsze sondy lambda, uwalony był regulator ciśnienia paliwa, wymieniłem go na nowy z Chin.

Zrobione głowice, skrzynia automatyczna, 

Sprawdzony, przepływomierz, czujnik położenia przepustnicy, kolejność podłączenia wtryskiwaczy.

Samochód posiada LPG i też jest z nim problem, bo sterownik Stag 200-6 nie widzi czasów wtryskiwaczy benzynowych.

Dodam jeszcze wykresy z sygnału sond lambda.

Jestem już na granicy wyczerpania psychicznego.

Screenshot_20200315_210037_com.ovz.carscanner.jpg

Screenshot_20200315_203858_com.ovz.carscanner.jpg

Screenshot_20200315_235601_com.ovz.carscanner.jpg

Edytowane przez Tumak5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Tumak5 napisał:

Samochód posiada LPG i też jest z nim problem, bo sterownik Stag 200-6 nie widzi czasów wtryskiwaczy benzynowych.

 

zaczął bym od odłączenia całkowicie instalacji

co znaczy, że STAG nei widzi czasów?? jest źle wpięty?? może potrzebne rezystory na wejściach jak w Espace z tym silnikiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo widzisz kolego czytałem o tym, ale nie znalazłem ich wartości. Jakie wartości powinny mieć te rezystory ile Wat i ile ohm? 

Stag widzi tylko czasy typu 0,1ms, i nie idzie zrobić autokalibracji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100 albo 200k nie pamiętam ile dawałem, to po taniości, jak byś chciał ładniej :D i więcej wydać to emulator :D ale mija sie z celem bo robi dokładnie to samo a kosztuje duuuużo więcej niż 6 rezystorków :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100k albo 200k to bardzo dużo...

Same wtryskiwacze mają 20 ohm ponoć...

A ilu watowe dawałeś 0,5W, czy coś mocniejszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba tak, muszę poszukać, kupiłem więcej bo to się nie tylko w tym przypadku zdarza 

pamiętaj, ze istnieje Prawo Ohma, i łączenie rezystorów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

równolegle do wtryskiwacza 

w Espace 3.5 poszedł 100k

 

20200318_165000.jpg

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie:D

W połączeniu równoległym bardzo niewielka różnica jest między 100k, a 200k.

Może w sobotę zrobię robotę przy wozie. Najpierw odłączę Staga, a później zamontuję rezystory.

Dam znać co wyszło...

Piękne dzięki :spoko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem gdzie jest robiona wcinka ale pamiętaj aby zamontować tak aby było równolegle z wtryskiem PB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiem o co chodzi i wiem gdzie jest wcinka. 

Przy połączeniu równoległym wychodzi 19,996 ohm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...