Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wentylator chłodnicy 1,6 DCI (130 KM) w automacie


Majlando33
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

chciałem dziś zrobić serwis klimatyzacji i w warsztacie okazało się, że nie wlącza się wentylator chłodnicy. Panowie mechanicy spróbowali podpiąć wentylator na "krótko" (podobno, bo słyszałem ich rozmowę że nie mogą dostać sięe do wtyczki). W każdym razie stwierdzili, że konieczny jest nowy wentylator (ok 550 PLN - zamiennik + 350 PLN wymiana - podobno trzeba rozebrać pół przodu).

Wydaje mi się, że pracujący wentylator słyszałem parę dni temu - jestem laikiem w tych sprawach. Moje pytania:

1. Czy można bez większych komplikacji sprawdzić działanie wentylatora (właśnie "na krotko" lub podobnie) ?

2. Czy jego wymiana jest aż tak pracochłonna?

3. Może ktoś zna jakiś godny polecenia warsztat w okolicach Wrocławia - który mógłby się na "cito" tym zając?

Zaznaczam, ze czujnik temperatury silnika nie pokazuje żadnych wzrostów temperatury nawet podczas dłuższego postoju auta  z włączonym silnikiem.

Z góry wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak szczerze.zmień warsztat.i tych FACHOWCÓW. a jak chcesz usłyszeć dzwięk wentylatora klimy to wjedż gdzieś na parking garaż najlepiej. włącz.i to tyle.będziesz wiedział.Przede wszystkim zmień ten warsztat.Poważnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warsztat był z "łapanki" - szukałem kogoś kto mi klimę dobije nowym czynnikiem - już tam nie wrócę. Chodzi mi o wentylator chłodnicy - teraz nie wiem, czy faktycznie jest zepsuty, czy panowie magicy go rozłączyli próbując go podpiąć na krótko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatrak pada, to znana usterka. Wyrabiaja sie tulejki.

Ja swoj naprawialem w lodzi u goscia ktory ma patent na naprawe tego. Poszukaj na olx.

Wyszlo chyba 300 pln.