adsko Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Dzień dobry, Chcę kupić Nissana Micrę i znalazłem ciekawy egzemplarz. Jedynym jego mankamentem jest wyciek oleju. A dokładniej dwa wycieki: Wyciek przy kolektorze wydechowym - diagnosta przewiduje odmę Wyciek od strony wałka korbowego - diagnosta uważa, że to uszczelnienie wałka korbowego Po innych aukcjach widziałem, że inne modele także przechodziły uszczelnianie wałka. Czy te dwa wycieki to jakaś przypadłość tego modelu? Z jakimi kosztami trzeba się liczyć, aby to naprawić? Przy okazji, rok produkcji 2007, 111k przejechane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikusina Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Chyba jest to dosyć typowe, bo w moim też to jest. Nie naprawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintju Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 3 godziny temu, adsko napisał: Wyciek przy kolektorze wydechowym - diagnosta przewiduje odmę Z odmy nie ma prawa cieknąć.Ja obstawiam pokrywe zaworów, koszt około 100zł (wymiana) + silkon 30zł. 3 godziny temu, adsko napisał: Wyciek od strony wałka korbowego - diagnosta uważa, że to uszczelnienie wałka korbowego Może być uszczelniacz wału, może też cieknąć z dużej misy olejowej, jest uszczelniana na silikon. U siebie wymieniałem uszczelniacz wału przy okazji wymiany sprzęgła i dalej poci się między skrzynią a silnikiem, obstawiam że jest wytarty na wale ślizg i wymiana uszczelniacza nic nie dała albo właśnie duża misa olejowa cieknie. Przypomnę że w mikrze są dwie misy olejowe i nie chodzi mi o tą blaszaną Oczywiście piszę o silniku benzynowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adsko Opublikowano 9 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 34 minuty temu, marcintju napisał: Z odmy nie ma prawa cieknąć.Ja obstawiam pokrywe zaworów, koszt około 100zł (wymiana) + silkon 30zł. Może być uszczelniacz wału, może też cieknąć z dużej misy olejowej, jest uszczelniana na silikon. U siebie wymieniałem uszczelniacz wału przy okazji wymiany sprzęgła i dalej poci się między skrzynią a silnikiem, obstawiam że jest wytarty na wale ślizg i wymiana uszczelniacza nic nie dała albo właśnie duża misa olejowa cieknie. Przypomnę że w mikrze są dwie misy olejowe i nie chodzi mi o tą blaszaną Oczywiście piszę o silniku benzynowym. Czy to nie jest tak, że cieknący wał cieknie na sprzęgło, co zmniejsza jego żywotność? Moge widzieć, ile kosztowała wymiana sprzęgła z robocizną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintju Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Nie ma takiej możliwości żeby z uszczelniacza wału olej dostawał się na tarczę sprzęgła. Może jedynie olej ze skrzyni biegów gdy jest uszkodzony uszczelniacz wałka sprzęgłowego. Wtedy sprzęgło szybko ulegnie uszkodzeniu. Za wymianę sprzęgła zapłaciłem 300zł (sama robota), sprzęgło kupiłem okazyjnie nowe firmy rymec-300zł (tarcza, docisk, wysprzęglik z łożyskiem), uszczelniacz wału 12zł :D. Chciałem wymienić jeszcze uszczelniacz na skrzyni, ale jest on zintegrowany z łożyskiem i nie ma można go kupić osobno. Dostępny tylko w ASO za 160zł, wymiary ma nietypowe 37,93x24,5x6 także nie dobierze go wg wymiaru w sklepie. Poza tym żeby wymienić łożysko z tym uszczelniaczem trzeba rozbierać skrzynie, także nie opłaca się. Suma sumarum uszczelniacz na skrzyni był dobry i go mechanik nie ruszał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adsko Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Dziękuje. Jeden wyciek do na pewno pokrywa zaworów. Po umyciu silnika, na razie drugiego nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.