Kobrazst Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu nowy. Do dziś rana wszystko było tip-top. Mam Kasztana j10 benzyna 2.0 r 2010 silnik MR20 +LPG. i nie odpala na ciepłym. Brak błędów OBD. Podejżewam czujnik wału lub wałka rozrządu. Ale nie mogę ich zlokalizować. Znalazłem jeden po stronie kół pasowych pod poduszką silnika ale nie ma do niego dostępu . Czy mógł by mi ktoś napisać gdzie znajdują się czujniki wału i wałka. Bo na Google szukam i nic konkretnego nie znalazłem. Z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 ogólnie nie pali czy trzeba pokręcić?? aby zaskoczył? próbowałeś odpalić z LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Masz lpg to pewnie mapy się rozjechały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobrazst Opublikowano 6 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Witam i dziękuję za podpowiedzi. Jak jest zimny do około 35 stopni to odpala na benzynie i odpala na gazie. Jak odpali mogę również przełączać miedzy paliwem i gazem i wszystko jest ok. Obroty ładnie chodz nieszarpie ma moc. Ogólnie śmiga ładnie. Jak temperatura cieczy chłodzącej jest powyżej około 35 to kręci i kręci i kręci i nic. Na gazie też nie wystartuje. Paliwo dochodzi. Błędów OBD niema. Dziś rano odplił mi 5 razy pod rząd z benzyny ale jak troszkę się nagrzał to znowu nie odpala. Nawet nie próbuję zaskoczyć. Wczoraj zlokaliwowałem czujnik wałka rozrządu . Popsikałem kostkę i tyle.Czy na samym zapłonie przepustnica powinna się otwiera po naciśnięciu pedału gazu. Bo jak z rana podpiołem Obd to była w pozycji 0,4%. I nie reagowała na gaz. Jak kasztan odpalił to dopiero pokazywało więcej . Podpinałempod od delphi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Czujnik temperatury sprawdzaleś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobrazst Opublikowano 6 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Wskazówka na desce jest idealnie prosto po nagrzaniu się. Zastanawia mnie dlaczegow ecu nie ma żadnych błędów. Po południu sprawdzę czujnik temperatury silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Podepnij fejsa i sprawdź temperaturę, tam są chyba dwa czujniki jeden na blat drugi do ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobrazst Opublikowano 8 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 Witam. Mam jeszcze,e jedno pytanie. Czy pompa paliwowa powinna się załączyć ZAWSZE po przekręceniu zapłonu? Bo u mnie tylko co któryś raz. Trochę podejżane bo jak ją sprawdzałem to pompowała paliwo. Ale czasami jej wovóle nie słychać a napięcie dochodzi do niej za każdym razem Obrazu dla krytyków. Paliwo tankowałem do pełna w kwietniu przed świętami. Teraz jest połowa baku. Około 30 litrów wiec nie jeżdżę na rezerwie bo LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 mam ten sam model, pompy nie słyszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.