Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
DasLeaf

Leaf II (nowy) - w naprawie w ASO 20 TYGODNI - PONAD!!!

Recommended Posts

DasLeaf

Chciałbym przedstawić mój problem dotyczący zakupu nowego Nissana Leaf w marcu br. - z punktu widzenia kierowcy pechowego egzemplarza niepoważnej a może bezwzględnej marki. Auto uległo awarii w dniu zakupu podczas podróży do domu. Od tego momentu mam bardzo poważne zastrzeżenia co do traktowania klienta firmowego przez kolejnych dealerów oraz markę Nissan jako całość. W tej chwili, po prawie 20 tygodniach finansowania auta którego nie mam, bo jest w niekończącej się naprawie, można mówić o skrajnej frustracji wobec całej sytuacji oraz o trwałym urazie i zupełnej utracie zaufania do marki Nissan. Nie mam wątpliwości, że min. jestem tak traktowany, gdyż jako klient leasingu, moje prawa są mocno ograniczone. UOKiK nie jest w stanie mi pomóc i jest to wykorzystywane moim zdaniem. To świadczy o tym jak z pozycji silniejszego można potraktować klienta, który zaufał firmie, a teraz ponosi tego bardzo poważne konsekwencje finansowe oraz podkreślam - psychiczne. Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą, sprawny, godny zaufania samochód jest mi niezbędny do wykonywania pracy, do dojazdów na czas do pracy, za każdym razem bez awarii. Pokonując ok 2000km miesięcznie koszty były (i nadal są) czynnikiem dla mnie ważnym przy wyborze auta. Dlatego zaufałem renomowanej marce, kupiłem auto fabrycznie nowe z pełną gwarancją, by w razie problemów mieć wsparcie i pomoc. Jak się okazuje, te pojęcia dla firmy Nissan to żart reklamowy i frazes marketingowy.

 Odebrałem auto 12.03.2020 w centrum Polski. W drodze powrotnej, pokonawszy 240km, po ładowaniu Chademo, auto odmówiło współpracy. Lawetą do miejsca zamieszkania....pierwszy ASO NISSAN....pierwsza naprawa....transport do kolejnego ASO...kilka części później...grzebanie w baterii....NADAL NIE MAM AUTA. 20 TYGODNI PÓŹNIEJ.....

ASO Nissana nie są w stanie sobie poradzić z naprawą własnego auta. Obecnie stoi w Warszawie gdzie patroszyli baterię, nie wiem kiedy otrzymam Leafa z powrotem. Nie mogę oddać bo w leasingu, firma leasingowa i centrala Nissan nie są w stanie rozwiązać sytuacji. Ping-pong z klientem idzie w najlepsze - serwis--nadzór centrali Nissan--serwis--leasing--serwis i tak w kółko... A raty lecą...

Zrobiwszy raptem 240km w nowym aucie (więcej wykonał na lawetach), patrząc na potencjalne koszty naprawy takich elektryków - jak na razie TYLKO w ASO (o ile w ogóle da się naprawić mój egzemplarz) to naprawa jakiegoś TFSI wydaję bułką z masłem...

A miało być tak pięknie....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuff1000

Jesli szukałeś poważnej marki i godnej zaufania to napewno nie jest to Nissan. Swoją jakość stracili lata temu po połączeniu z renault...Przykro mi to mówić, ale serwis raczej go nie naprawi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×