Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana listwy wtryskowej lpg na nową


ramirez8
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz wkręcić nowe ale z dyszami od starych wtrysków, wtedy będziesz mógł sprawdzić co i jak z ciśnieniem i dopiero jak to ustalisz mozna rozwiercać, spraw jakie sa teraz dysze, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok sprawa ma się tak stare dysze 2,4mm niepasuja aby je wkręcić do nowej listwy. Pytanie do jakiego momentu mam zjechać z ciśnienia reduktora tzn. Do momentu gdy przełączy się na pb czy da mi jakoś znać w inny sposób:huh: obecne ciśnienie to jak na założonych orazkach 1,3bara

Edytowane przez ramirez8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.4 to za mało do tego dyliżansu 

Nie zjedziesz aż tak nisko, może do 1.2 się uda, ciśnienie w programie będzie bez zmian pomimo krecenia,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ile trzeba rozwiercić,  kalkulator dysz sugeruje 2,8. Prawka 2.7. Bo teraz rozumiem że jeżdżę za ubogo. 

Edytowane przez ramirez8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj dać 2.8 zobaczymy co wyjdzie.

nie to, że jeździsz za ubogo bo w pewnym zakresie obrotów da radę, ale już podczas jazdy, bardziej wymagającej może być za ubogo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie założyłem nową listwę z dyszami 2,4. Bo takie miałem, zamówiłem 2,8 bo w moim małym warsztacie takowego nie miałem jak dojdzie to wyciągnę i rozwierce dyszki. A ta listwę nową wypadało by przeprowadzić auto kalibrację czy niekoniecznie. Przepraszam za głupie pytania ale to moja pierwsza styczność z ustawieniem lpg 

Edytowane przez ramirez8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dysze zostały jak w starych to nie ma spiny, poczekaj na wiertła i wtedy będziem  dłubać, chyba, że chcesz się pobawić to możesz przekalibrować dla testu, wiele się nauczysz, tylko pozapisuj dane jakie masz teraz, porób scriny z programu aby ewentualnie łatwiej było wrócić do tego co jest, no i zapisz ustawienia 

no i ciekawi mnie czy reduktor to ogarnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok chyba się zaopatrzę w dodatkowe dysze zapiszę obecne ustawienia bo jakby parownik nie wytobil z dyszami 2.8 to pozostanę przy 2.4. Bo muszę przyznać że jak wymieniłem listwę to wszystko działa jak należy nie szarpie, przy przeloczeniu na lpg na wolnych obrotach nie gaśnie jest ok, ale chętnie po experymentuje bo bym chciał się czegoś więcej nauczyć jeżeli będzie ktoś miał cierpliwość mi tłumaczyć łopatologicznie :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, ramirez8 napisał:

 ale chętnie po experymentuje bo bym chciał się czegoś więcej nauczyć jeżeli będzie ktoś miał cierpliwość mi tłumaczyć łopatologicznie :rolleyes:

po to tu zajrzałeś :D zawsze warto czegoś nowego się uczyć, do tego mając auto w LPG warto też poznać ten system zasilania aby móc cokolwiek wydłubać samemu bez ..................................... nei powinienem tego pisać bo sam instaluję LPG ale z drugiej strony nie lubię naciągatwa :D 

reduktor teraz ma gorzej niż powiększając dysze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko jak rozwierce dyszki to z automatu auto kalibracja. mapy benzynowej nie muszę robić na nowo bo zostanie ta co jest tylko gazowa się zmieni. I teraz czy będę coś musiał przestawić coś w programie podczas jazdy bo samemu będzie mi ciężko 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, ramirez8 napisał:

Mam pytanko jak rozwierce dyszki to z automatu auto kalibracja

TAK

31 minut temu, ramirez8 napisał:

mapy benzynowej nie muszę robić na nowo bo zostanie ta co jest 

NIE, musisz robić od nowa bo zbieramy mapy w tych samych warunkach

32 minuty temu, ramirez8 napisał:

. I teraz czy będę coś musiał przestawić coś w programie podczas jazdy bo samemu będzie mi ciężko 

będziesz musiał ale na to tez jest metoda, jedziesz, zbierasz PB jak już masz wszystko to przełączasz na LPG i tez zbierasz, dążysz do tego aby mapy się pokryły, chyba, że masz podpięcie pod OBD i masz korekty wtedy stroisz na korekty silnika, no ale to na razie zostawmy i pokryjmy mapy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aby nie zajmować się tym podczas jazdy, po zebraniu mapy LPG ( bo PB cały czas zostaje i do niej dążymy) zatrzymujesz auto i klikasz strzałkami w górę lub w dół, zależnie od tego co potrzeba, kasujesz mapę LPG i znowu w drogę, jak zbierzesz i zobaczysz, że trzeba nadal klikać aby pokryć, to znowu się zatrzymujesz i robisz to co poprzednio 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pytanie na przyszłość czy ta listwę ac w01 bfc po czyszczeniu tzn. Wykreceniu tłoczka i przepłukaniu i ponownym skręceniu trzeba kalibrować jak valteki bo piszą że niby nie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież ma imbus na górze, a jak jest śrubka :D to można nią pokręcić :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli po takim czyszczenie koniecznie kalibracja przy pomocy specjalnego urządzenia by ustawić prawidłowy skok tłoczka :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Mam pytanie odnośnie ustawień wtryskiwaczy w sensie bank1 bank2 zauważyłem że ustawione mam jak by to by było 6rzendowa a ja mam v6 czyli bank1-wtrysk 1,3,5 bank2-wtrysk 2,4,6 rozumuje ze tak mam ustawić 😉 

Edytowane przez ramirez8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok rozumiem nie szukać dziury w całym 😀 a a tak wogóle  to dziekuje dino za wszyskie rady odnosnie lpg bo dzieki tobie ruszyłem z tematem podstawowego serwisu lpg czyli wymiana filtrów i regulacji instalacji i dlatego te pytanie o te banki czy moze jest cos nie tak i trzeba cos poprawic bo po autokalibracji pojawił sie komunikat o wtryskach i bankach ale rozumiem zostawiam to wspokoju, jeszcze raz dziekuje    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki komunikat o bankach? o dyszach we wtryskach tak, bani to przypisanie wtrysków i tyle, jest możliwość w nowych sterach stroić oddzielnie dwa banki i wtedy potrzebne jest przypisanie wtryskiwaczy ale jak tu działało to jest OK i nie szukamy dziury w całym :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pytanie mam takowe ciśnienie robocze mam ustawione 1.3 a minimalne 0.8 czy te minimalne mogę ustawić np 0.6 bo dziś troszku mu przygazowalem a już zaświeciło się rezerwa gazu to zapiszczało i przezucilo na pb dino już poczytałem i zrozumiałem mogę tak ustawić ale w chwili mocniejszego wcisiecia gazu autko będzie miało ubogo bo reduktor nie wyrabia 🙄🙄

Edytowane przez ramirez8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D przestaw, jak będziesz spokojnie i równo jechał trochę więcej się pokulasz :D możesz też odznaczyć "wyłącz przy pierwszym" wtedy jak gaz będzie sie kończył to silnik powspomaga się PB ale to odznaczenie dopiero wtedy jak wiadomo, że auto jedzie z gazem w butli w pełnym zakresie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jak się przyjrzeć fotkom z poprzednich stron to widać że ex gazmen ustawił 0,59😜 a że po autokalibracji samo się ustawiło na 0,83 to teraz troszku pocisnolem i wyszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...