Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Vin


Sebik75

Rekomendowane odpowiedzi

Kochani chce kupic nissana Juka z auto komisu .Sprzedawca podaje mi numer Vin SJNFAAF15U6241737 sprawdzam na autodna i auto baza i jak byk wynika nze autko z skrzynia automatyczna a na placu stoi manual .Sprzedawca twierdzi ze to pomyłka i strony nie sa wiarygodne i odsyła do nissana a nissan nie sprawdzi Vinu auta sprowadzanego .

Proszę o pomoc 

Jestem nowicjuszem jesli napisalem tam gdzie nie powinienem przepraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kochani chce kupic nissana Juka z auto komisu .Sprzedawca podaje mi numer Vin SJNFAAF15U6241737 sprawdzam na autodna i auto baza i jak byk wynika nze autko z skrzynia automatyczna a na placu stoi manual .Sprzedawca twierdzi ze to pomyłka i strony nie sa wiarygodne i odsyła do nissana a nissan nie sprawdzi Vinu auta sprowadzanego .
Proszę o pomoc 
Jestem nowicjuszem jesli napisalem tam gdzie nie powinienem przepraszam
wdlg. mnie manual kilka darmowych ... https://nz/viewtopic.php?t=177 a najlepiej zadzwonic za granice gdzie auto bylo serwisowane. Ja tak zrobilem...

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Japancars.ru

VIN код: SJNFAAF15U6241737
Модель: JUKE UK MAKE
Серия: F15E
Дата выпуска: 06.2012
BODY: 5 DOOR HATCH BACK
ENGINE: MR16DDT TYPE ENGINE
AREA: EUROPE GROUP C
DRIVE: 2 WHEEL DRIVE
GRADE: UPPER GRADE
TRANS: 6 SPEED AUTO TRANS
EQUIP: STANDARD SPEC
Код региона: EL1
Код цвета кузова: 326
Код цвета салона: G

========================================

  vindecoderz.com
 

VIN:

SJNFAAF15U6241737

WMI / VDS / VIS:

 

Recalls and Complaints:

Campaign # Date Component Initiator
15V418000 01/07/15 ELECTRICAL SYSTEM IGNITION SWITCH MFR
14V683000 28/11/14 FUEL SYSTEM, GASOLINE MFR

Additional Information

CarID 0
Brand NISSAN
ManufacturerId 558
Catalog NISSAN201809
Model FDPALUYF15UGAU---B
Name JUKE
ImageUrl  
Date 01.06.2012