Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zakup używanego Juke


abelarddyzma
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

rozglądam się za Nissanem Jukiem. Interesuje mnie raczej rocznik 2013-2015. Na taki mniej więcej mam budżet (40 tysięcy).

Auto wizualnie bardzo mi się podoba. Problem w tym, że nie wiem jaki silnik wybrać. Zawsze jeździłem benzynami.

Mam zarezerwowanego Juke z 2014 roku z silnikiem 1.5 dci. Jestem jednak trochę negatywnie nastawiony do Diesli, ale to raczej kwestia złych opinii, które słyszałem od znajomych (sam jestem laikiem), dlatego też proszę o pomoc i Wasze opinie.

 

Jaki silnik polecali byście i czy 1.5 dci jest w miarę bezawaryjny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest pewne - benzyna 1.2 Dig-T jest ryzyko, że będzie chlała olej.

Jest na forum sporo opinii dot. silników zarówno w Dżukach, jak i QQ-łkach, więc trochę lektury masz na interesujący Cię temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może by tak benzyna z silnikiem HR 1,6 DE wiem, że jeszcze w 2014 r. wychodziły z tym silnikiem a to co wiem nie są to złe jednostki. Sam taki silnik miałem w TIIDZIE co prawda zrobiłem tylko 100 tyś. ale za to bez żadnego problemu. Z czystym sumieniem mogę polecić ten silnik, oczywiście jeżeli taki silnik był odpowiednio serwisowany w czasie eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam posiadam Juke 1.5 dci z 2015 roku . Zero problemów jeśli chodzi o silnik. Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł

Wymieniam tylko rzeczy eksploatacyjne, jak w każdym aucie. :jump:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.01.2021 o 12:29, Bosman napisał:

Sam posiadam Juke 1.5 dci z 2015 roku . Zero problemów jeśli chodzi o silnik.

Do pewnego momentu chyba ten silnik jakieś tam problemy sprawiał (obracające się panewki) i chyba stąd ma do teraz złą opinię, teraz już niekoniecznie zasłużoną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach