Gość markosa Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 witam, w czasie jazdy silnik strasznie szarpie, obrotami, i uczucie jest jakby sie było na kolejce górskiej, zwykle powyżej 3000obr. tak do 3500 - strasznie to przeszkadza, szczególnie przy wyprzedzaniu, i zwykle na 3/4 biegu, bo już na 5 i spokojnej jeździe w trasie 140-160km/h objawy ustają. to było raz, bo dwa, to jak się chwilę pojedzie, silnik się dogrzeje to potem nie można odpalić, trzeba odczekać aż się ochlodzi albo strasznie długo "mielić" zanim zaskoczy, ale tu strach o alternator jest... potrafi też zgasnąc na światłach. Trzyma sobie spokojnie pod 1000obr. żeby za chwilę zjechać do 0!! i zdechł pies!! ktoś ma jakieś sugestie? kiedyś ktoś mi podpowiadał że to wina ułamanego ząbka na kole pasowym (prawym) ale już wymienione zostało a problem jest nadal (z 1. dilema) :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 jesli gasnie na stopie sprawdz MAF sensor (czujnik przepluwy powietrza, czarny kawalek rurki z kostka u gory). posprawdzaj tez czujniki polozenia walu, a takze walka rozrzadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Butryn Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 maf sensor...zgadzam sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 a ja stawiam na czujnik temperatury silnika lub powietrza zasysanego. Warto je obmierzyć w różnych temperaturach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 W sumie to tak jak sugerują przedmówcy sprawdź przpływomierz. Ja poprostu wypiołem z niego wtyczkę i moja Maxima zupełnie niezapaliła a jak pracowała już to na niskich obrotach była głopia na wyższych było troszkę lepiej. Poprostu nie wie jak dobrac ilość paliwa do powietrza. Jeśli autko jest zagazowanie to na gazie bedzie mniej to odczuwalne niz na bezynie. Mile widziana odpowieć czy to jest akurat ta usterka bo jesli nie to trzeba szukac dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markosa Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 dzieki za sugestie, posprawdzam i odpisze czy pomogło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.