Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Nowy QQ - 18.02


Recommended Posts

Łysy z CaroSeria po nowym QQ jedzie jak po burej




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
aquariusmax
5 godzin temu, 2pac napisał:

Łysy z CaroSeria po nowym QQ jedzie jak po burej

Jak na cenę, za którą był zawsze oferowany, czyli od 70-80 tys. zł, wg mnie ocenił go na jakieś 5+.
O przepraszam, on teraz kosztuje od 120-130 tys. zł, no to raczej ledwo 4.

A tak na poważnie, można przecież kupić S-CROSS za 87 tys. zł w wersji Premium bez hybrydy i za 95 tys. zł z hybrydą.
Do tego zestaw do przewożenia kilka rowerów za klapą za 2 tys. zł i też da radę.

Edited by aquariusmax
Link to post
Share on other sites
Smakor

Słaby ten test. Nie lubię takiego głupkowatego stylu... nie wiem jako go nazwać. Gówniażerski? Nie to złe określenie. Po prostu słaby. Zresztą pan w był w  TVN Turbo i zbyt długo się nie utrzymał, teraz próbuje "zaistnieć".  półeczki wkłada się w kolejności: duża potem mała a nie próbuje cos głupiego udowodnić... i ogólnie cały ten test taki był. Wolę własną ocenę i własne wrażenia.  QQ poprzedni z silnikiem 1.3 160 KM to torpeda więc nie wiem skąd ten miałby tak zamulać. Chyba, że porównuje do Mustanga albo nie wiem do czego. Poza tym to nie jest kategoria aut sportowych raczej. SUV czy crossover to nie wyścigówka... 

 

21 minut temu, aquariusmax napisał:

Jak na cenę, za którą był zawsze oferowany, czyli od 70-80 tys. zł, wg mnie ocenił go na jakieś 5+.
O przepraszam, on teraz kosztuje od 120-130 tys. zł, no to raczej ledwo 4.

A tak na poważnie, można przecież kupić S-CROSS za 87 tys. zł w wersji Premium bez hybrydy i za 95 tys. zł z hybrydą.
Do tego zestaw do przewożenia kilka rowerów za klapą za 2 tys. zł i też da radę.

S-Cross jest strasznie mały, mniejszy od QQ. A od Xa to całkiem. I tez nie oferuje nie wiadomo czego. No i ten wygląd... jakiś taki dziadkowo kobiecy. 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

są ludziska co popatrzą i przytakną.

Wg mnie także kiszkowato nakręcony. Juz nie patrzyłem na inne jego filmiki.

Ale jakby się choć trochę zorientował to gąbeczka w błotnikach była już dużo wcześniej. Podobnie jak miejsce w bagażniku.

A jak mu bozia dała 193 - to niech se kupi szyberdach i wystawi głowę.

Ja mam 160 cm i a za to miejsca za mną tyle że dzieciaki mogą się gonić :) 

A gdy będzie 11 cm więcej to już super luksus. :P

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
Smakor

Szyberdach w QQ/X obniża cały sufit a nie tylko wokół okna... Znajomy dlatego wybrał Sportage brakowało mu tych 5 cm. 

Gąbki pojawiły się po J11FL. Bagażnik od dawna taki jest, ale jak ktoś nie umie i chce na siłę coś pokazać (dla mnie pokazał, że jest abnegatem). I tak dobrze, że jest koło + Bose bo wcześniej chyba koło <> Bose. 

Dlatego nie kupuje gościa. Zresztą na YT pełno takich durnowatych niby-testów. Wolę Zahara bo on gada z sensem a nie udaje pajaca. Z kolei Pertyn bardzo wybiórczo i subiektywnie moim zdaniem ocenia samochody.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
tomkek1912

O jakich gąbkach piszecie?

Link to post
Share on other sites

Pan CaroSeri na codzień testuje auta premium, z reguły sportowe. Jak wynika z jego filmików jeździ jakąś stuningowaną Suprą i zapewne taki ma punt odniesienia.
W sumie test od samego początku z tezą.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites
Quadro26

Moim zdaniem test bardzo dziwny. Taki zdziwiony, że miękko w środku, a wcześniej były plastiki... Ja się pytam, o czym on mówi? Tunel środkowy w moim 2017 przed liftem obity ekoskórą, boczki przednich drzwi miękkie. Góra nad schowkiem pasażera też miękka.... No nie wiem, taki jak ktoś powiedział wcześniej - głupkowaty test. W ogóle facet jedzie, rzuca się w środku samochodu co mocno zmniejsza bezpieczeństwo jego i innych uczestników ruchu drogowego. Dziwny test, jedyne co pokazał fajnego to pro pilot jak działa oraz test przyspieszenia. Reszta to takie ble ble...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Tak i kosztowanie , lizanie skóry.
Teraz ktoś tam będzie siedział

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Smakor

gąbki widać pod blacha jak otworzysz drzwi albo maskę. Dodatkowe wyciszenie, które pojawiło się z J11FL + grubsze szyby z tyłu. I efekt był odczuwalny mocno (duzo ciszej)

Link to post
Share on other sites
Grisza76

Obejrzałem. Oczy mi krwawią. Trudno właściwie skomentować, bo przedmówcy odnieśli się. Mój żenuametr pękł w chwili, gdy zaczął lizać fotele.

 

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

No cóż, dziwny ten (Świat) test.

Moje wrażenia odnośnie wad i przyśpieszenia są zupełnie inne,

a trochę w swoim życiu przejechałem.

 

Edited by romeks
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Wg nieoficjalnej informacji z Niemiec, którą otrzymałem wczoraj - posiadacze wersji z automatem doczekają się pierwszej akcji serwisowej. Dotyczy ona zbyt częstego uruchamiania systemu start-stop przy zatrzymywaniu się. Poprawka softu ma być dogrywana przy okazji przeglądów 

Link to post
Share on other sites

Hehe.... No to widzę, że nic się nie zmieniło... Ja na poprawkę softu dot. błędnie działającego s/s w J11 czekałem coś ok 8 m-cy....

Dalej studenci piszą oprogramowanie dla Nissana... ;)

Link to post
Share on other sites

A ja w moim aucie mam dwa przyciski do odpalania:

1. Start Engine
2. Turn OFF S/S 😜

 

Link to post
Share on other sites

Tylko widzisz... ten blad start/stop w moim aucie zapalil sie juz po przejechaniu kilku km po zakupie i jakos sam nie chcial zgasnac... 😕

A w ASO nikt nie wiedzial o co kaman... wymieniali co sie dalo a to cholerstwo nie dzialalo.

Taki to byl francuski Nissan...

J12 ma jeszcze wiecej elektroniki.... brrrrrrrrr

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Jeżeli to elektronika Renault.... To faktycznie brrr...

Ona działa i rządzi się swoimi prawami. 

Mam nadzieje (Matka głupich), że w Nissanie tak nie będzie.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Co macie na myśli mówiąc francuska elektronika? Wiązki robi leoni lub yazaki, z kostkami sumitomo, bosch lub delphi. Panele sterujące szybami były np. z valeo, bcm z continentala, radia z boscha,kamerki od jakiś chyba japońskich firm, radar z boscha, reflektory led z koito, avm z clariona lub panasonica... A tak szczerze to nie rozumiem tych waszych uprzedzeń do renówek. A elektronika wychodzi mi, że jest głównie niemiecka i japońska.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Mi wystarczy, że francuska myśl inżynierska poskładała ww. klocki do kupy. Przed Nissanami skosztowałem i rdzennej francuskiej motoryzacji... ;) mechanicznie git ale elektronicznie... hmm... tak jak napisał @romeks - rządzi się swoimi prawami. :D 

Samo logo "lewarka" po otwarciu maski Nissan-a trochę przeraża... :P:D 

No ale to jest moja historia. Renault -> NIE!

A tak BTW. Znajomy kupił może nie nowe, kilkuletnie Clio... w automacie. Jechał przez pół PL bo.. żonie się spodobało. I co... dojechał do domu na lawecie bo Clio... zapaliło tryb serwisowy i nie chciało dalej jechać. Temat będzie miał finał w sądzie bo sprzedawca oczywiście ma to w d... 😕 

 

Link to post
Share on other sites

Mój tata jest przykładem chyba szczęścia.
Ma drugie francuskie auto na P.
Pierwszym zrobił 300 kkm.
Teraz benzyna z komisu.
Mechanik przy przykładzie olejowym stwierdził że chyba auto nie ma raczej 100k w 8b lat. ( Ten akurat samochód).
Ale zrobił kolejne 50k i dalej jeździ.
Więc nie oczerniajmy za bardzo.
No ale z drugiej strony
Wyjątek potwierdza regułę

Link to post
Share on other sites

Moduły ipdm e/r bywają z siemensa, z calsonic kansei, ale możliwe, żeby nie było że bronię, może być z sagema (choć nie mam pewności), a z tym mam takie doświadczenie, że jest to g...stabilizator napięcia - panasonic, sterownik klimy - calsonic kensei, czujniki abs - bosch, sterownik tylnej kamery - clarion...

Link to post
Share on other sites

Miałem dwa  francuskie  samochody. Pierwszy to R-19 (60KM jednopunktowy wtrysk) jeden z najlepszych jakie miałem,

a druga to Thalia, którą od nowego przejechałem 250 tys. km.

W Thalii zaczął szaleć moduł (dys)komfortu , no i padła wiązka elektryczna wtryskiwaczy.

Najgorzej, że w trasie. Potem przetarła się gumowa rura klimatyzacji (była w peszelu a mimo to się uszkodziła)

 Nie wiem po co na silnikach są te plastikowe klapy. Pewnie po to by szybciej gniły gumowe przewody w oparach paliwa.

W Nissanie 1,3 już ich (tych durnych przykryć silnika) nie ma , podobnie w Hondzie. Ogólnie to francuskie nie są złe...

Edited by romeks
Link to post
Share on other sites

Laguna mojej znajomej miała przypadłość polegającą na permanentnym włączaniu się świateł awaryjnych (!) Problem rozwiązała zablokowaniem włącznika zlokalizowanego między siedzeniami jakąś plastikową kartą (parkingową/identyfikatorem), którą „klinowała” wysuwający się przycisk.

Link to post
Share on other sites
W dniu 10.09.2021 o 15:52, 2pac napisał:

Łysy z CaroSeria po nowym QQ jedzie jak po burej
 

 

Jak dla mnie zero wiarygodności, brak wiedzy (np normalnie można dach otworzyć jednym kliknięciem - to jest w instrukcji napisane - jak przytrzymasz dłużej to trzeba trzymać całość), chyba autor był ważniejszy niż treść :)

W dniu 14.09.2021 o 07:29, Grisza76 napisał:

Wg nieoficjalnej informacji z Niemiec, którą otrzymałem wczoraj - posiadacze wersji z automatem doczekają się pierwszej akcji serwisowej. Dotyczy ona zbyt częstego uruchamiania systemu start-stop przy zatrzymywaniu się. Poprawka softu ma być dogrywana przy okazji przeglądów 

Tak, potwierdzam - to jest wkurzające - i auto tak skacze przy wciśnięciu/puszczeniu hamulca.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...