Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Nowy QQ - 18.02


Recommended Posts

pytanie pośrednie i aktualne do ludzisk mających 1.3.

Właśnie mam zastępczy 1,3

Z ciekawości zajrzałem pod maskę.

Sama klapa maski - mega ciężka w porównaniu z J11. Moja jest leciutka - pewnie sama blacha. Tutaj ( 1,3 ) chyba napakowali jakichś wygłuszaczy. Wg mnie naprawdę ciężka. I dalej bez siłowników. Początkowo myślałem że tak cięzko się podnosi - bo za mocno pcham :) a tu prawie mi na głowę spadła hehe.

I druga zagwozdka. Z ciekawości sprawdzam poziom oleju.

OK - wartości MIN-MAX dużą mniejsze niż w 1.6. nie chcę rzucać centymetrami ale o ok połowę mniejsza skala. ale to nic. Bagnet jest w kształcie spirali - jak skręcony drut.

Na prawdę miałem problem żeby go umieścić z powrotem na miejscu. wykonywałem to z 5 razy i za każdym razem miałem problem.  NIby nic - po co tam zaglądać ........

Ale zbiera się lepiej niż mój 1.6. Gdzie ostatnio jakoś mocno się dławi.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Brzyk napisał:

pytanie pośrednie i aktualne do ludzisk mających 1.3.

A jak brzmi pytanie??

Link to post
Share on other sites

No dobrA

1 czy bagnet łatwo wsunąć po kontroli poziomu oleju?

Mnie to nie dotyczy ale pytam użytkowników.
Ot błahostka.
Ale z 10 samochodów ktore miałem - nie miałem problemów z wsunięciem bagnetu.
Jak kolwiek to brzmi.
Ale to nie moje pytanie.

W pługu taty bagnet wchodzi i wychodzi ale zrobili taki bagnet że cięzko z niego coś odczytać.
Silnik BMW/mini.

Link to post
Share on other sites

Bagnet możesz wsunąć w jednej konkretnej pozycji - coś na zasadzie: "góra - dół". Po pewnym czasie łapie się nawyk i ustawia odpowiednio uchwyt. Nie jest to pierwszy tak ciasno wchodzący bagnet, z którym się spotkałem, choć - przyznaję - ten spasowany jest wybitnie dokładnie. 

Link to post
Share on other sites

Fakt, bagnet jest mega odchudzony. Zwykle tam nie zaglądam, ale przed wyjazdem nad morze 650 km zajrzałem. Ciężko wyciągnąć ale jeszcze trudniej włożyć, żeby go nie połamać. Obracając jakoś się udaje. To najgorszy bagnet jaki kiedykolwiek miałem w ręce. Ale silnik odpycha się bardzo fajnie :) Więc nie narzekam.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Brzyk napisał:

Sama klapa maski - mega ciężka w porównaniu z J11.

Jest taka ciężka, bo jest ze stopu metali lekkich jak np. aluminium.

Też jeździłem 1.3 i warkocze głośniej od 1.2, ale przyspiesza od 1200 obrotów.

Sprzęgło auta zastępczego było tragiczne, brało u samego dołu i z wielkim piszczącym oporem.

Gwiżdżącej turbiny, przy odpuszczaniu gazu, nie słychać, jak w moim 1.2.

Stuknięcia klapki odcinającej przy odpuszczeniu gazu, też nie słychać (u mnie słychać po otwarciu okna).

Chroboczący zaworek też jest słyszalny na luzie.

Klima działa tak samo mało wydajnie, naprzemiennie zimne i neutralne powietrze (nie ma to jak x-trail 2.0, tam była moc).

Tylna kamera bez czujników, to słaba jakość obrazu i strach parkować. 360 stopni musi być.

Przodu maski także nie widać, j10 miał lepszą widoczność.

No i najważniejsze, nie ma poszarpywania przy umiarkowanym obciążeniu, jak w moim, znienawidzonym przez to, 1.2.

Edited by aquariusmax
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...