Kazik_R52 Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 a więc Nissan zaprezentował kolejną wersję Patfindera i określa ją jako powrót do przeszłości nadal pozostał sprawdzony silnik VQ35 w ostatniej odsłonie (od 2017) z wtryskiem bezpośrednim VQ35DD - spodziewałem się zmiany silnika, lub dodatkowej hybrydy wyleciała skrzynia CVT i wrócił "tradycyjniejszy" automat, czyli najnowsza skrzynia 9 biegowa .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleczko Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 Cześć. Widziałem zajawki w necie. Przód trochę nie pode mnie ale gdyby był dostępny w polszy to bym wziął. Pozdrawiamy Ml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apsik Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 Fajny Path, fajna Pani jedyne co mnie się osobiście nie podoba to ta kierownica. Dobrze że się pozbyli tego CVT'eka ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 Mnie się bardzo podoba, dobrze że nie ma CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 Fajnie... tylko dlaczego nie będzie go można kupić w PL i z tym silnikiem...? Renault nie pozwolił ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 13 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 bo ten silnik to przeżytek, jest stary i dość mało wydajny, a na dzisiejsze standardy nieekologiczy.... jedyna zaleta (poza pierwszymi latami produkcji 2003-2008) to, że jest w obecnej wersji totalnie niezawodny, ja mam około 250tyś km od nowości i zero problemów, no drobny problem był z osprzętem dokładnie sprzegło kompresora klimatyzacji, które kupiłem nowe za ok. 40-50$ i sam zmieniłem i śmiga, śmiga ..... jak widzę możliwość sprzedaży w Europie ? 3.5 v6 to przeżytek, nie ma szans wejścia do Europy , ba nawet uważam że brak hybrydy będzie podcinał sprzedaż w USA, bo ceny paliw rośnie w górę i za chwilę ludzie będą łapać za kieszenie, przypomnę , że w 2013 Nissan wprowadził hybrydę w Pathfinderze i wycofał po 2 latach, ale wtedy paliwo spadło do 2$ za galon, ale teraz rządzi komunista i już wzrosło o 40%, a docelowo może wzrosnąć do 5$ jak nie więcej więc podejrzewam, że po roku wejdzie wersja hybrydowa z małym silnikiem, najlepiej gdyby to było na benzynowym 2.0VC-T + elektryki o łącznej mocy 300-310KM Nissan będzie patrzył na sprzedaż Toyoty Highlander w Europie , jeśli to się przyjemnie, to kto wie, czy temat Pathfindera nie wróci do Europy Byłaby to tylko wersja hybrydowa i miała by właśnie sens z tym 2.0VC-T, dodatkowo byłaby na Polskę niska akcyza (pojemność), oraz różne w Europie obniżki podatkowe na auta hybrydowe. Jeśli to miało by nastąpić to za najwcześniej połowa 2023, jakieś 2 lata po rozpoczęciu produkcji w USA, chodzi o wyeliminowanie błędów wieku dziecięcego... testowanie nowych rozwiązań w Europie jest ryzykowne, gdyż klient tam jest roszczeniowy, a prasa media motoryzacyjne są nieobiektywne i zdominowane przez marki europejski zwłaszcza VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleczko Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Myślę, że największy wpływ na wprowadzenie do europy będzie miala emisja co2 przez ten silnik. Pozdrawiamy serdecznie Ml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.