Farolero Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Witam Wszystkich Forumowiczów Mam problem z QQ J10, niedawno kupiłem swoje cudo 1,6dCi 2013 i znalazłem problem: w jednym reflektorze mam nie podłączony odbłyśnik do silniczka regulacji wysokości świecenia, Zespół odbłyśników jest luźny, porusza się na zawiasie, z drugiej strony jest silniczek który łączy się poprzez kulkę z jakąś białą spinką a ta już nie ma połączenia z odbłyśnikiem. Dostęp jest fatalny, trudno zrobić zdjęcie żeby to pokazać. Może ktoś wie jak to powinno być połączone, może jakieś zdjęcie . Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Już Ci podpowiadam Musisz ustawić silniczki tak,by ich trzpienie zakończone kulką były jak najdalej wysunięte,zrobisz to pokrętłem w kabinie. Wyjmij silniczek który nie jest zasprzęglony z odbłyśnikiem,daj mu odrobinę smaru,lub kropelkę oleju na główkę ,popatrz do lampy jak jest ustawiony odbłyśnik i wciśnij główkę w zatrzask odbłyśnika,jak będzie silniczek wciśnięty prawidłowo,to ruszając nim będziesz zmieniał pozycję odbłyśnika.Po tej operacji po prostu zamocuj silniczek w uchwycie.Czasami!Powtarzam,czasami! Aby zamocować silniczek do odbłysnika,potrzeby jest cienki twardy drut(najlepiej cieniutka obita elektroda,z zagiętym haczykowato końcem ,by przytrzymać sztywno odbłyśnik na czas włożenia główki silniczka w zatrzask.Ale myślę,ze jak będziesz miał trzpień z silniczka wysunięty na maxa,powinno się obejść bez drutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farolero Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 3 godziny temu, JACKO29 napisał: Już Ci podpowiadam Musisz ustawić silniczki tak,by ich trzpienie zakończone kulką były jak najdalej wysunięte,zrobisz to pokrętłem w kabinie. Wyjmij silniczek który nie jest zasprzęglony z odbłyśnikiem,daj mu odrobinę smaru,lub kropelkę oleju na główkę ,popatrz do lampy jak jest ustawiony odbłyśnik i wciśnij główkę w zatrzask odbłyśnika,jak będzie silniczek wciśnięty prawidłowo,to ruszając nim będziesz zmieniał pozycję odbłyśnika.Po tej operacji po prostu zamocuj silniczek w uchwycie.Czasami!Powtarzam,czasami! Aby zamocować silniczek do odbłysnika,potrzeby jest cienki twardy drut(najlepiej cieniutka obita elektroda,z zagiętym haczykowato końcem ,by przytrzymać sztywno odbłyśnik na czas włożenia główki silniczka w zatrzask.Ale myślę,ze jak będziesz miał trzpień z silniczka wysunięty na maxa,powinno się obejść bez drutu. Dzięki za odpowiedź ael mam pytanie o ten zatrzask odbłyśnika, czy to jest taki plastikowy płaskownik (albo nawet teownik) ? jest jakby naprzeciw spinki od silniczka, czy to to ? Spinka ma taki kształt, że to mogłoby pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Tak.zGŁÓWKA WCHODZI W TEN ZATRZASK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farolero Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Dziękuje z pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.