Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wypadanie zapłonu


Wichcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ma taki problem .Wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze.Nissan primera 1.6 bp+lpg sekwencja .Samochód na beznynie  bardzo szarpie ,kręci tylko do 3tys na biegu jałowym jak by cos trzymało.Cewiki i świece odpadają ponieważ na LPG dobrze śmiga .Wtryskiwacze benzyny sprawdzone i działają prawidłowo co to może być. ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gazie wypada? A jak na benzynie? Nie znam się na gazie za bardzo, ale kolega miał podobny problem i wymieniał coś z listwą, jakiś zestaw naprawczy... Nie wiem za bardzo o co chodziło, ale na benzynie miał ok, a na gazie był problem. Wymienił i problem zniknął...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To u mnie na benzynie na gazie śmiga bez problemu.A może być to np.wtrysk od Lpg że lej za bardzo się nie znam ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Wichcio napisał:

TA może być to np.wtrysk od Lpg że lej

tak, dlatego jak zakręcisz butlę i pojeździsz na PB i się poprawi to znaczy, ze jest problem z LPG np. reduktor puszcza podcisnieniem lub nietrzymający wtrysk LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak kiedy gaz mi się skończył i przełączył się na benzynę to było to samo nie mail siły jechać szarpało było trzeba powoli dodawać gazu żeby nie szarpało .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być uszkodzony przepływomierz. Ja tak miałem. Dopóki samochód nie przełączył się na lpg szarpał, tak że nie można było w ogóle jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływkę można zmierzyć samemu, sekwencja korzysta z ECU auta i raczej wątpliwe aby przy niesprawnej przepływce auto działało na LPG a nie na PB

W dniu 6.04.2021 o 09:11, Wichcio napisał: