Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J12] Premiere Edition


kajmoto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sport dotyczy tylko wspomagania. Tryb Sport jest przy automatach i zmienia zachowanie skrzyni. Jest bardziej agresywna. Trzyma niższy bieg i duże obroty i wyżej się kręci.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i odebrana.

Wrażenia ogólnie b. pozytywne. Dynamika absolutnie wystarczająca - w końcu do wyprzedzania należy zredukować, a nie katować na niskich obrotach pedałem w podłodze.

Wcześniej Octavia 1,8 180 kM 2018/2019. W porównaniu z nią - J12 to dekada różnicy.

Ze słabych punktów - brak takich banalnych rzeczy jak opuszczanie lusterek przy wstecznym. Serio, Nissan - zaoszczędzić na linijce kodu przy tak sympatycznej funkcji?

Po pierwszych 300 kM bardzo sobie chwalę działanie ProPilota, aktywnego tempomatu i rozpoznawania znaków. System inforozrywki...... noooo żyje własnym życiem, choć widzę w nim potencjał, bo go dokonfigurować. Nawigacja.... brakuje info o korkach - jednak po wielu latach nieużywania mocno odzwyczaiłem się od TomToma i wygląda dla mnie archaicznie.

Qashqai.jpg

IMG_20210826_142105.jpg

Edytowane przez Grisza76
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2021 o 13:40, memeQQ napisał:

Ilu calowy telefon mieści się na tę ładowarkę indukcyjną? 6.1 cali to spokojnie zapewne, a 6.7? Ciekawi mnie to, bo w salonie jeszcze okazji nie miałem być, a myślę o większym ekranie telefonu, a lipa by była nie wykorzystać tej przestrzeni. Mógłbyś zmierzyć ewentualnie długość i szerokość tej półeczki? 🙂

Wymiary półki do ładowania bezprzewodowego to ok. 8,5x16,5cm

8 godzin temu, ryshard napisał:

No i miałem się okazje przejechać manualem i faktycznie ruszam i zmieniam z 1 na 2, obroty spadają do 1500 i w tym momencie jest przestój, przez chwile jakby nic się nie działo(2-4 sekundy), dopiero kiedy obroty wskoczą na około 1800 -1900 to zaczyna znów ciągnąć (jechałem w trybie normal). Jeśli by przeciągnąć jedynkę bardziej to pewnie można by ten kiepski moment obejść, ale faktycznie kastracja jest zauważalna. Jeśli ktoś wymaga dynamiki w każdym momencie to faktycznie tutaj Qashqai polega, może w przyszłości zrobią aktualizację i turbo będzie się załączać wcześniej. Wsparcia od silnika elektrycznego zupełnie nie zauważyłem. Ja raczej się zdecyduje bo Qashqai jest jednym z niewielu aut w jakich dobrze mi się siedzi i operuje pedałami, do tego czasy oczekiwania na nowe auta są strasznie długie, trzeba brać co mają na miejscu.

Nie wiem czy to tylko sprawa oprogramowania. W QQ ręczna skrzynia biegów jest chyba dostrojona do jazdy na trasie (wyższe prędkości). Przy 1500 obr/min na 2-ce jedziemy z prędkością 25km/h, na 3-ce - 40km/h a na czwórce - 50km/h, 140 km/h na 6-tym biegu mam tylko 3000 obr/min. Przez to jest mniej dynamiczna ale w zupełności wystarczająca. W mieście nie zostaje się za innymi na skrzyżowaniach i wyprzedzanie na trasie też nie stanowi problemu, ale oczywiście nie jest to bolid F-1.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwała Nissanowi za klasyczne przycisku wokół ekranu (pod) i klasyczny panel klimy, oby tak zostało na zawsze... 

Widzę, że teraz kamery nie wystają już z lusterek?

Edytowane przez Smakor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, przyciski bardzo intuicyjne. Klima ogólnie też bez udziwnień. QQ rywalizował z X-Trailem  i Tucsonem i ten ostatni przegrał z 2 powodów: tylko dotykowe sterowanie oraz dostępne wyłącznie wersje "kobyłkowate" jeśli chodzi o spalanie. X-Trail chyba dla mnie po prostu.... za duży. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grisza76 co do lusterek to w instrukcji piszą, że lusterko może się odchylać "automatycznie" w dół na wstecznym jeśli wcześniej naciśnie się i przytrzyma do podświetlenia lewy lub prawy przycisk lusterek ale pewnie miałeś na myśli pełny automatyzm bez tego przyciskania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy odbiorze dowiedziałem się, że automatycznego nie ma(tzn. - że jest - w Tejna+), a sposób, opisany przez Ciebie - wypróbuję w ciągu dnia.

Edytowane przez Grisza76
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie w tej wersji? W jakimś temacie niedawno ktoś pisał jak się programuje poziom opadania lusterek po włączeniu wstecznego (jest to zapamiętywane dla każdego użytkownika jak ustawienia foteli). Poszukaj. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Karminadel napisał:

Może nie w tej wersji? W jakimś temacie niedawno ktoś pisał jak się programuje poziom opadania lusterek po włączeniu wstecznego (jest to zapamiętywane dla każdego użytkownika jak ustawienia foteli). Poszukaj. 

Pamięć foteli... to chyba dot. tylko wersji spoza PL bo PL chyba takiego czegoś w ogóle nie mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.08.2021 o 16:03, Karminadel napisał:

Przypuszczam, że może użyłeś skrótu myślowego - ale ponieważ ostatnio spotkałem dwóch osobników, którzy byli przekonani, że wg nich turbo się (magicznie) włącza (i wyłącza***) przy określonej prędkości obrotowej - to tylko dodam, że oczywiście turbo kręci się od uruchomienia silnika do jego zgaszenia. Cały czas - a od pewnej prędkości obrotowej zwiększa się na tyle ciśnienie doładowania, że odczuwamy jego pracę.

Tak, skrót z mowy potocznej. Pewnie właśnie dlatego, że jest tak potocznie używane ludzie myślą tak jak opisałeś.

21 godzin temu, kajmoto napisał:

Nie wiem czy to tylko sprawa oprogramowania. W QQ ręczna skrzynia biegów jest chyba dostrojona do jazdy na trasie (wyższe prędkości). Przy 1500 obr/min na 2-ce jedziemy z prędkością 25km/h, na 3-ce - 40km/h a na czwórce - 50km/h, 140 km/h na 6-tym biegu mam tylko 3000 obr/min. Przez to jest mniej dynamiczna ale w zupełności wystarczająca. W mieście nie zostaje się za innymi na skrzyżowaniach i wyprzedzanie na trasie też nie stanowi problemu, ale oczywiście nie jest to bolid F-1.

Dzisiaj miałem okazję przejechać jeszcze raz i masz rację jest zupełnie wystarczająco dynamicznie . To wrażenie braku mocy musiało być na niższych obrotach niż to 1500 obr/min. Albo  człowiek sam siebie przekonuje bo zdecydował się kupić :) Wybrałem N-Connecte :) Tryb sport wydawał się bardzo delikatnie poprawiać działanie ale to tylko moja opinia a sam sprzedawca mówił, że on nie widzi w tym modelu różnicy. 

4 godziny temu, Karminadel napisał:

Może nie w tej wersji? W jakimś temacie niedawno ktoś pisał jak się programuje poziom opadania lusterek po włączeniu wstecznego (jest to zapamiętywane dla każdego użytkownika jak ustawienia foteli). Poszukaj. 

Automatem dzisiaj też jechałem ( bardzo pozytywne wrażenia - jeśli ktoś lubi automaty to warto przetestować a nie skreślać od razu za CVT) i to była albo Tekna albo Tekna+ i miała przy włączeniu wstecznego opuszczane lusterka.

Z innych spostrzeżeń z dzisiejszej jazdy:

- przy cofaniu włączyło się automatyczne hamowanie i czujniki pikały również wykrywając krawężnik 5cm (raczej taki drobny uskok na parkingu) z pomalowaną linią jako przeszkodę - czułość tego ponoć można ustawić (dotychczas nie miałem auta z czujnikami więc nie wiem jak to wygląda w innych modelach/markach)

- przy włączonym start &stop i działającej klimie, przy zatrzymaniu się na światłach pojawia się komunikat o "priorytecie klimatyzacji" i dzieje się tak na każdych światłach. Sprzedawca powiedział, że tego się nie da wyłączyć, @Grisza76 @kajmoto faktycznie też tak macie ?

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy ale bez komunikatu. Nie oznacza to, że nigdy się nie wyłączy. Jak w kabinie osiągnie już odpowiednią temperaturę - to będzie wyłączał silnik. Ale jak tylko temperatura w kabinie się podwyższy - to włączy silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ryshard napisał:

Dzisiaj miałem okazję przejechać jeszcze raz i masz rację jest zupełnie wystarczająco dynamicznie . To wrażenie braku mocy musiało być na niższych obrotach niż to 1500 obr/min. Albo  człowiek sam siebie przekonuje bo zdecydował się kupić :) Wybrałem N-Connecte :) Tryb sport wydawał się bardzo delikatnie poprawiać działanie ale to tylko moja opinia a sam sprzedawca mówił, że on nie widzi w tym modelu różnicy. 

Potwierdzam, charakterystyka tandemu silnik - skrzynia jest zupełnie inna, niż standardowo - przy 60 km/h wyświetlacz Octavii woła "dawaj szóstkę", a QQ bez mrugnięcia okiem ciągnie na 3-4 biegu. To daje naprawdę znacznie przyjemniejsze wrażenia z jazdy - o ile sam nie będziesz za szybko wrzucał wyższych biegów.

Godzinę temu, ryshard napisał:

Automatem dzisiaj też jechałem ( bardzo pozytywne wrażenia - jeśli ktoś lubi automaty to warto przetestować a nie skreślać od razu za CVT) i to była albo Tekna albo Tekna+ i miała przy włączeniu wstecznego opuszczane lusterka.

To jest bardzo ciekawy wątek - na niemieckim forum QQ użytkownicy zgłaszają, że J12 lubi w automacie szarpać - zazwyczaj na niskich obrotach, np przy 30-40 km/h, po zdjęciu nogi z gazu. Problem zapewne do ogarnięcia programowo. Opisują jako "dość częste szarpnięcia w ruchu miejskim (30-50km/h) i sporadycznie także przy wyższych prędkościach"

Godzinę temu, ryshard napisał:

- przy cofaniu włączyło się automatyczne hamowanie i czujniki pikały również wykrywając krawężnik 5cm (raczej taki drobny uskok na parkingu) z pomalowaną linią jako przeszkodę - czułość tego ponoć można ustawić (dotychczas nie miałem auta z czujnikami więc nie wiem jak to wygląda w innych modelach/markach)

Samochody "demo" to zazwyczaj Tekna+, więc lusterko na wstecznym się obniża. Automatyczne hamowanie (można się wystraszyć, c'nie?) i czułość czujników - dziś przeklikałem całe menu z góry do dołu i nie znalazłem ustawiania ich czułości. Może poprzez tester serwisowy, ale to teoria.

Godzinę temu, ryshard napisał:

- przy włączonym start &stop i działającej klimie, przy zatrzymaniu się na światłach pojawia się komunikat o "priorytecie klimatyzacji" i dzieje się tak na każdych światłach. Sprzedawca powiedział, że tego się nie da wyłączyć, @Grisza76 @kajmoto faktycznie też tak macie ?

Tak, wyskakuje i nie da się wyłączyć. Niestety start/stopu też nie da się na stałe wyłączyć, ale jak już dostaniesz swoją gablotę - polecam nie korzystać z tego systemu przynajmniej przez pierwsze 1-2 tys. km. Docieranie silnika nie lubi częstego gaszenia. 

Edytowane przez Grisza76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.08.2021 o 20:12, ryshard napisał:

- przy włączonym start &stop i działającej klimie, przy zatrzymaniu się na światłach pojawia się komunikat o "priorytecie klimatyzacji" i dzieje się tak na każdych światłach. Sprzedawca powiedział, że tego się nie da wyłączyć, @Grisza76 @kajmoto faktycznie też tak macie ?

Również potwierdzam, ale się tym nie przejmuję, jest to tak jak po uruchomieniu silnika system multimedialny "krzyczy" by zaakceptować RODO. Można się przyzwyczaić. Poza tym system można wyłączyć, nie na stałe ale do końca jazdy i wyłączenia silnika. Nie ma problemu by przy rozpoczynaniu jazdy wyłączać ten system. Jedno kliknięcie i już :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tomi_St napisał:

Czy komunikaty komputera pokładowego wyświetlane w zegarach są już po polsku?

Tak, były po polsku, jedyna rzecz która może komuś przeszkadzać to fakt, że niektóre komunikaty po polsku są dosyć długie co rozwiązana przez skracanie słów i czasem można się nie zorientować za pierwszym razem o co chodzi. Jakieś pojedyncze niedoróbki na pewno znajdziesz, sam jedną widziałem, chociaż to mogła być świadoma decyzja właśnie ze względu na to, że polska nazwa byłaby za długa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście żadnego angielskiego komunikatu nie spotkałem. Wszystko po polsku, wiadomo że ze skrótowcami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Krótkie resume po niecałych 2 tys. km:
- oprogramowanie do półautonomicznej jazdy - noooo, ja jestem pod wrażeniem. 
- rozpoznawanie znaków - duża pomoc, szczególnie w dzisiejszych czasach radarów / pomiarów.
- zużycie paliwa - wręcz nieprzyzwoicie racjonalne.
Generalnie - samochód na duży plus. Jedno większe zastrzeżenie - od pasażerów tylniej kanapy, którzy byli przyzwyczajeni do zawieszenia wielowahaczowego - belka daje znać o sobie. Krótkie bujnięcia, których na wielowahaczach nie uświadczysz.
image.thumb.png.4666c628e44d5488a380af10fb4d1f05.png

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Grisza76 napisał:

Krótkie resume po niecałych 2 tys. km:
- oprogramowanie do półautonomicznej jazdy - noooo, ja jestem pod wrażeniem. 
- rozpoznawanie znaków - duża pomoc, szczególnie w dzisiejszych czasach radarów / pomiarów.
- zużycie paliwa - wręcz nieprzyzwoicie racjonalne.
Generalnie - samochód na duży plus. Jedno większe zastrzeżenie - od pasażerów tylniej kanapy, którzy byli przyzwyczajeni do zawieszenia wielowahaczowego - belka daje znać o sobie. Krótkie bujnięcia, których na wielowahaczach nie uświadczysz.

Ogólnie się zgadzam za wyjątkiem rozpoznawania znaków drogowych - nie jest dopracowane. Parę razy znak B-18 (zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej pow. ...) jeżeli posiada małe "t" w górnym prawym rogu został rozpoznany jako ograniczenie prędkości. Dobrze rozpoznaje jeżeli literka "t" jest niżej. No i system nie jest w stanie "odwołać" ograniczenia po minięciu skrzyżowania (pomimo, że mapa nawigacji te skrzyżowania ma). Podobnie rzecz się ma ze znakami ograniczenia prędkości przed progami zwalniającymi. Przejeżdżam przez taki próg a system ostrzega, że dozwolona prędkość to dalej np. 20 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....wiesz, ja do tej pory wrzucałem Ryśka, żeby nie przegapić jakiegoś absurdalnego ograniczenia. I - w porównaniu z nim - rozpoznawanie znaków to lux torpeda. Tym bardziej w połączeniu z ProPilotem, który znakomicie ułatwia życie np przy tłocznych powrotach w niedzielne popołudnie. A tym, którzy drą szaty nad "utratą przyjemności z jazdy" odpowiadam twardo: w niedzielnych korkach nie ma żadnej przyjemności z jazdy. 🙂 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, kajmoto napisał:

 Podobnie rzecz się ma ze znakami ograniczenia prędkości przed progami zwalniającymi. Przejeżdżam przez taki próg a system ostrzega, że dozwolona prędkość to dalej np. 20 km/h.

Eeeee... jaja sobie robisz?

Od kiedy próg zwalniający odwołuje ograniczenie prędkości? To jedna chyba z najbardziej znanych pułapek na egzaminie na prawo jazdy. 🙄

Tak samo bramki na autostradzie nie odwołują ograniczenia ustawionego przed nimi - i za bramkami nadal obowiązuje 40km/h - a wszyscy but w podłogę.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy znak przestaje obowiązywać? Te przepisy powinni znać wszyscy kierowcy, bo nic w tym względzie nie zmieniło się od lat. Próg zwalniający bynajmniej nie odwołuje żadnego zakazu. Nigdzie w prawie nie ma takich zapisów. Minister przypomina natomiast, że zgodnie z prawem, jeśli zakaz wyrażony wyrażony przez znak B-33 nie jest uprzednio odwołany znakiem oznaczającym koniec zakazu, to obowiązuje on do najbliższego skrzyżowania.

Resort infrastruktury dodaje też, że umieszczenie pod znakiem ograniczenia prędkości tabliczek „próg zwalniający” i drugiej, wskazującej odległość znaku od miejsca niebezpiecznego, niczego tu nie zmienia. Ograniczenie prędkości obowiązuje zatem do jego odwołania odpowiednim znakiem albo do najbliższego skrzyżowania. Pamiętajmy jednak, że skrzyżowaniem nie jest przecięcie, rozwidlenie lub połączenie drogi twardej z drogą gruntową, z dojazdem do posesji lub z drogą wewnętrzną.

Wystarczy użyć głowy. Po co jest próg i gdzie zwykle jest? Najczęściej przed pasami, przed szkołą. Chodzi o to abyśmy zwolnili (wymusza to konstrukcja progu) i jechali z tą prędkością jakiś czas aby okolica była bezpieczna, a nie przed progiem hamulec, próg i gaz w podłogę... Ale tak większość kierowców jeździ, przy fotoradarach itp.

Edytowane przez Smakor
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Karminadel napisał:

Eeeee... jaja sobie robisz?

Od kiedy próg zwalniający odwołuje ograniczenie prędkości? To jedna chyba z najbardziej znanych pułapek na egzaminie na prawo jazdy. 🙄

Tak samo bramki na autostradzie nie odwołują ograniczenia ustawionego przed nimi - i za bramkami nadal obowiązuje 40km/h - a wszyscy but w podłogę.

Mea culpa, mea maxima culpa. Masz całkowitą rację. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 8.09.2021 o 20:22, Grisza76 napisał:

Krótkie resume po niecałych 2 tys. km:
- oprogramowanie do półautonomicznej jazdy - noooo, ja jestem pod wrażeniem. 
- rozpoznawanie znaków - duża pomoc, szczególnie w dzisiejszych czasach radarów / pomiarów.
- zużycie paliwa - wręcz nieprzyzwoicie racjonalne.
Generalnie - samochód na duży plus. Jedno większe zastrzeżenie - od pasażerów tylniej kanapy, którzy byli przyzwyczajeni do zawieszenia wielowahaczowego - belka daje znać o sobie. Krótkie bujnięcia, których na wielowahaczach nie uświadczysz.

Jestem po  700km i moje wrażenia:

- półautonomiczna jazda faktycznie bardzo dobrze wydaje się działać, jest tylko jeden minus który jest związany z rozpoznawaniem znaków drogowych. Mój czyta ograniczenia prędkości dla zjazdów  z trasy i sugeruje to zaraz jako zmianę, jeśli by przypadkiem takie coś zatwierdzić to dostaniemy dość nagłe hamowanie na które osoba za nami niekoniecznie może być gotowa. 

- czytanie znaków pomocne ale zbyt nieprecyzyjne jak dla mnie chyba, że można to jakoś skalibrować.

- asystent utrzymania pasa ruchu - niebezpieczna rzecz jak pojawiają się na drodze jakieś roboty i trzeba jechać nie po pasie, za pierwszym razem mocno mnie to zaskoczyło i wystraszyło. Wtedy zrozumiałem czemu jest to pierwsza pozycja w skrótowym menu na kierownicy - aby szybko wyłączyć.

- paliwko 8,4 średnio , przy 50% dotychczasowych kilometrów w mieście.

- w menu autonomiczne hamowanie ( emergency breaking) jest u mnie przetłumaczone jako "hamulec postojowy" - o dziwo w instrukcji jest przetłumaczone prawidłowo.

- komunikat o priorytecie klimatyzacji nie wyskoczył mi chyba ani razu w przeciwieństwie do modelu z jazdy testowej.

- grzana kierownica to fajny bajer :D

- podgrzewana przednia szyba - myślałem, że druciki będą mniej widoczne na co dzień, osobiście nie boli mnie to tak bardzo ale jak ktoś się zastanawia to jednak widać w całkiem sporej ilości sytuacji.

- HUD - wspaniała rzecz, wyświetlanie nawigacji , odległości do skrętu naprawdę cudo, chociaż już udało mi się trafić na drogę której w nawigacji nie ma. Ktoś może próbował już robić aktualizacje używając https://apps.nissan.navshop.com/pl_pl/ ?

 

Czy zabezpieczacie lakier jakąś powłoką ceramiczną ? a może ktoś się rzuca na folie ?

Zimówki na większych felgach czy mniejszych?

Konserwujecie podwozie przed zimą?  Może ktoś polecić jakichś speców z okolic Poznania?

Edytowane przez ryshard
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pykło już 3,5 tys. km, nawet 2x pojawiły się jakieś chwilowe byki na wyświetlaczu. Jeden z nich załączam na foto. Zdziwiony nie jestem, bo znam od kuchni, co wyprawiało się z wyświetlaczami w Octavii, gdy wszedł obecny model.

Nawigacja - mi aktualizację przeprowadzili jeszcze w salonie przed wydaniem, choć procedura aktualizowania jest stosunkowo prosta

roboty / wyspy z pasami - nooo, nic nie zwalnia przed trzymaniem kierownicy, bo przy takim gwałtownym manewrze może bujnąć autem

Mi spalanie nie przekracza 7,5 no ale mi już się nie chce śpieszyć. Generalnie, gdy włączysz aktywny tempomat - jest oszczędniej

Póki co, odpuściłem sobie powłoki. Zabezpieczyłem lakier b. dobrym polimerem, do którego mam korzystny dostęp, bo jeden z naszych partnerów zajmuje się jego produkcją.  image.thumb.png.e6914d16e59c62d4ffa89e7604b0e4f7.png
 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 8.10.2021 o 21:05, ryshard napisał:

- HUD - wspaniała rzecz, wyświetlanie nawigacji , odległości do skrętu naprawdę cudo, chociaż już udało mi się trafić na drogę której w nawigacji nie ma. Ktoś może próbował już robić aktualizacje używając https://apps.nissan.navshop.com/pl_pl/ ?

 

No cóż tutaj mam problem. Wg. QQ mam wersję mapy z czerwca 2021 ale jest na pewno starsza niż listopad 2020 (wtedy droga Stargard - Szczecin stała się ekspresówką a w nawigacji to dalej krajówka). Próba aktualizacji przez Wi-Fi nieudana - komunikat, że mam najnowszą wersję mapy. Próba aktualizacji za pomocą pendriva przyniosła więcej pytań. Aplikacja Map Update Tool nie rozpoznaje pendriva z wczytanymi danymi map. Byłem w servisie i to potwierdzili. Poprosili mnie o kolejną wizytę gdyż chcą sprawdzić cały system i może im to zająć dłuższą chwilę. I jeszcze kolejna uwaga - aplikacja Door To Door nie łączy się z nawigacją QQ, Może to wina smartfonu choć android auto działa bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...