Robert2065 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 (edytowane) Witam. Panowie mam mały problem. Wymieniałem osłonę przegubu, przegub zbijałem na aucie wszystko wymyłem i poskładałem. Odpinałem tylko górny sworzeń. Wszystko mam już powkładane na swoje miejsce tylko nie mogę zapiąć pierścienia który trzyma przegub przed wysunięciem z piasty. Tak jakby brakowało mu z 1mm żeby się wysunął. Przegub dopchnąłem na maksa aż słychać że uderza o dystans od strony łożyska. Wszystko złożyłem w odpowiedniej kolejności, robiłem sobie zdjęcia i mam też manuala w razie wątpliwości. Ten ostatni pierścień który wchodzi na frezy zasłania mi rowek na który powinno przyjść zabezpieczenie. Czym to ścisnąć aby wysunąć bardziej ten przegub z piasty? Macie na to jakieś sposoby? Edit: Teraz złapałem koło na 12 i 6 i są mocne luzy na łożysku. Da się to jakoś skasować czy trzeba wymieniać na nowe? Edytowane 30 Sierpnia 2021 przez Robert2065 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schmeisser Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Łożysko zewnętrzne reguluje się pierścieniem i blokuje śrubką w odpowiednim miejscu w otworze na pierścieniu. W servisówce jest to dokładnie opisane i pokazane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert2065 Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 A czy dystans miedziany który wchodzi między przegubem a łożyskiem można inaczej założyć? On miał takie ścięcie, a teraz nie jestem pewien którą stroną go dałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert2065 Opublikowano 6 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Temat się rozwiązał. Miedziany pierścień dystansowy był odwrotnie założony. Musiałem go odwrócić ścięciem do przegubu i teraz zabezpieczenie wskoczyło w rowek bez wysiłku. Łożysko również jest już napięte. Sprawdzę jeszcze drugą stronę bo może to była przyczyna drżenia budy przy 70-80km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.