Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Juke, wariatory i szarpanie.


wojak5047
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem posiadaczem Juka 2012 1.6 86kw w automacie i mam nie mały problem z nim od samego początku. Wybaczcie, że tak z grubej rury przy pierwszym poście :)

Ogólnie problemy są dwa. pierwszy to dźwięk prawdopodobnie z silnika, dudnienie z szuraniem :P Wymieniłem łańcuchy ponieważ główny miał luzy. Zostawiłem stare dwa wariatory. Dźwięk pozostał ten sam, straszne echo idzie na kolektor dolotowy, jakby to on wydawał dźwięk. Czyściłem przepustnicę, sprawdzałem przepływkę. Błędów brak, przynajmniej na niedrogim skanerze.

Drugim problemem, nie wiem czy z tym związanym to szarpanie na zimnym silniku, wystarczy, że puszczę hamulec na drive, czasem potrafi zgasnąć jak dodam gazu. Na N i P jest dobrze. Jeśli to wariatory szwankują to mogą powodować takie objawy? Auto ma moc, pracuje super na biegu jałowym.

Auto ma 106 tyś przebiegu i nie ma LPG.

 

Mała aktualizacja, udało się wyczytać jeden kod C1130, jak działa EGR w tym silniku, bo fizycznie go nie widać? Czy to może problem z ECM?

Edytowane przez wojak5047
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam!

Ustaliłeś może w czym był problem? Mam identyczne oznki i właśnie się przymierzałem do wymiany łańcucha...

Właśnie szukałem na forum czy w moim modelu (2017, 1.6, 117ps) jest jeden wariator czy dwa, ale chyba już odpowiedziałeś mi na to pytanie.

 

Czy to metalowe dudnienie występowalo u ciebie cały czas? U mnie czasem znika.

Czy raczej n zimnym silniku czy na ciepłym? U mnie raczej na ciepłym.

Czy było intensywniejsze pryz jakiś konkretnych obrotach? U mnie aktualnie tak przy 1600 RPM. Przy powyżej 2000 jest spokój i od 3200 do 3600 znowu dzwoni...

 

Ma ktoś doświadczenia z wiariatorai zamiennikami? Widziałem zestawy z łańcuchem, zębatkami i wariatorem po 800zl. Jakoś mi się to tanio wydaje i nie jestem przekonany bo sam wariator po 1000+

 

Najchętniej wymienił  bym od razu łańcuch i wariatory gdyby nie były takie drogie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam ja kupiłem cały rozrząd bez wariatorów 2slizgi 2łańcuchy 2napinacze oring dwa koła zębate do pompy oleju cena ponad 970zł jeszcze nie wymieniałem czekam na wiosnę  Wariatorów się raczej nie wymienia -chyba że są zniszczone zębatki a tak to spoko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...