Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Falowanie obrotów,podczas jazdy wpada w turbulencje


bambosz78

Recommended Posts

bambosz78

Witam wszystkich mam problem ze swoim murano w gazie 2006 rok,na wolnych obrotach na skrzyżowaniu falują delikatnie obroty wyjeżdżając poza miasto jadąc płynnie 60-70-80 km/h murano wpada w jakieś turbulencje trzęsie nim po odjęciu nogi z gazu lub mocnym przyspieszeniu wszystko ok.Mechanik stwierdził że to wina silnika że łapie fałszywe powietrze na 2 i 5 cylindrze.Może ktoś coś podpowie 

IMG20211024112619.jpg

Link to post
Share on other sites

Miałem identycznie zaczęłam od świec uszczelek itp a okazało się że wypalony zawór i cały silnik do remontu dałem nie tylko głowice

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
bambosz78

Dzięki u mnie też były wymieniane świece ,sprawdzane cewki sonda lambda 

Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem jak jeździsz na gazie to głowice do roboty bo regulacje zaworów robiłeś? Sprawdź ciśnienie na poszczególnych cylidrach i moze kable do świec lub cewki można pozamieniać je i sprawdzić czy ma to jakiś wpływ

Link to post
Share on other sites

No ja zanim dałem do roboty silnik to wszystko posprawdzalem kapresje też miałem od 10.5 do 12.5 bara.I też na LPG,miałem nawet nowa instalacje gazową ,zmieniłem bo gazownik że może to być przyczyną ,wtryski benzynowe też wymieniłem ,to puzniej wymyślili że może tarcze są krzywe to też nowe i nic,ile kasy wsadziłem to masakra a i tak silnik do remontu dałem i teraz mam spokuj i w ciul nowych części ale spokuj teraz mam od 2 lat już po remoncie i jak do dziś jest spoko.Mysle że jak masz dobrego mechanika i kogoś kto robi głowice dobrze to w 4,5 tys powinna się zmieści.Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
bambosz78
W dniu 28.10.2021 o 11:45, bubuss napisał:

Moim zdaniem jak jeździsz na gazie to głowice do roboty bo regulacje zaworów robiłeś? Sprawdź ciśnienie na poszczególnych cylidrach i moze kable do świec lub cewki można pozamieniać je i sprawdzić czy ma to jakiś wpływ

Regulacji zaworów nie robiłem zamiana cewek była mechanik stwierdził remont 

W dniu 27.10.2021 o 18:34, Wesol napisał:

Miałem identycznie zaczęłam od świec uszczelek itp a okazało się że wypalony zawór i cały silnik do remontu dałem nie tylko głowice

 

W dniu 28.10.2021 o 11:45, bubuss napisał:

Moim zdaniem jak jeździsz na gazie to głowice do roboty bo regulacje zaworów robiłeś? Sprawdź ciśnienie na poszczególnych cylidrach i moze kable do świec lub cewki można pozamieniać je i sprawdzić czy ma to jakiś wpływ

 

Dzięki panowie za podpowiedzi pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
bambosz78
W dniu 28.10.2021 o 11:45, bubuss napisał:

Moim zdaniem jak jeździsz na gazie to głowice do roboty bo regulacje zaworów robiłeś? Sprawdź ciśnienie na poszczególnych cylidrach i moze kable do świec lub cewki można pozamieniać je i sprawdzić czy ma to jakiś wpływ

 

Ciśnienie sprawdzone zobacz na zdjęcie u góry słabe na 2 i 5 regulacji nie robiłem,cewki były zamieniane 

W dniu 28.10.2021 o 12:35, Wesol napisał:

No ja zanim dałem do roboty silnik to wszystko posprawdzalem kapresje też miałem od 10.5 do 12.5 bara.I też na LPG,miałem nawet nowa instalacje gazową ,zmieniłem bo gazownik że może to być przyczyną ,wtryski benzynowe też wymieniłem ,to puzniej wymyślili że może tarcze są krzywe to też nowe i nic,ile kasy wsadziłem to masakra a i tak silnik do remontu dałem i teraz mam spokuj i w ciul nowych części ale spokuj teraz mam od 2 lat już po remoncie i jak do dziś jest spoko.Mysle że jak masz dobrego mechanika i kogoś kto robi głowice dobrze to w 4,5 tys powinna się zmieści.Pozdrawiam.

Dzięki w grudniu pójdzie na stół operacyjny otworzy się go i zobaczymy czy remont góry czy szkać innego silnika 

Link to post
Share on other sites

Lepiej zrób remont bo będziesz widział co masz. 90% tych silników używanych będzie albo już zamordowane albo w niedlugim czasie do remontu.

Link to post
Share on other sites

ja jestem zwolennikiem naprawy i w przeliczeniu wszystkich kosztów to może być różnica do 2000 tys zł nie jest to mało ale zawsze masz gwarancje i spokój na dużo km. A tak kupujesz kotaw w workui bo wszystkie maja używane  mają zerowy przebieg i są super a w praktyce to po 3 miesiącach zawsze coś nie tak i dalej się w g.. rzeźbi 

Link to post
Share on other sites
bambosz78
W dniu 24.11.2021 o 18:10, apsik napisał:

Lepiej zrób remont bo będziesz widział co masz. 90% tych silników używanych będzie albo już zamordowane albo w niedlugim czasie do remontu.

Masz rację 

 

W dniu 25.11.2021 o 09:33, bubuss napisał:

ja jestem zwolennikiem naprawy i w przeliczeniu wszystkich kosztów to może być różnica do 2000 tys zł nie jest to mało ale zawsze masz gwarancje i spokój na dużo km. A tak kupujesz kotaw w workui bo wszystkie maja używane  mają zerowy przebieg i są super a w praktyce to po 3 miesiącach zawsze coś nie tak i dalej się w g.. rzeźbi 

👍👍👍👍

Link to post
Share on other sites

Gdybyś potrzebował części (niektóre nieosiągalne w EU) lub w chorych pieniądzach to daj znac ;) Na pewno uszczelki magistrali olejowej sobie zmien przy remoncie,

Link to post
Share on other sites
bambosz78
5 minut temu, apsik napisał:

Gdybyś potrzebował części (niektóre nieosiągalne w EU) lub w chorych pieniądzach to daj znac ;) Na pewno uszczelki magistrali olejowej sobie zmien przy remoncie,

Dzięki 👍👍👍

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...