Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Błąd skrzyni P0746


Wesol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Głupie pytanie, jakieś objawy zbliżającej się usterki czy poprostu przyjechałeś kolejne odpalenie i jazda a tu stop nie jedzie tak nagle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu nie chciał zmieniać przełożeń jak był zimny,dopiero jak silnik się nagrzał do 80°a skrzynia miała jakies 35°,(olej wymieniony na org Nissan ns2 jakoś 2.miechy temu z powodu przeciąganie biegów ale nie za bardzo pomogło) do 100 km/h rozpedzal się dość żwawo ale puzniej więcej jęczenia niż rozpędzania się,przeciągał biegi.Dziwnie pukanie gdy tylko dotknelem pedał gazu i to obojętnie czy na P.N czy D i podczas jazdy było też to słyszalne,a dzień przed wyskoczeniem blendy szarpało go.Jak wyskoczył błąd to nie chciał wogule jechać pedał gazu nie reagował,skasowałem blond i jakoś dojechałem do domu więcej nie chciał jechać jak 40km/h, jakieś 300 m na szczęście i od tamtej pory nie jeździłem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzięki wielkie,ostatnio jeszcze wywaliło mi cały olej, jak był tylko odpalony jeszcze nie wiem skąd ale myślę że jakiś wąż poszedł bo lało się przy chłodnicy. ,kupiłem już drugą skrzynie,która była jeszcze na aucie z przebiegiem 160tys.znalazlem już wszystkie uszczelniacze zamówione olej też org ns2 Nissana,będę wymieniał pomiędzy świętami a nowym rokiem na spokojnie  będzie trochę więcej czasu.Pozdrawiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dziś wyszło co była przyczyna wycieku oleju,chłodnica też do wymiany pękł kruciec co jest w chłodnicy ciekawe co jeszcze wyjdzie po drodze,🤔😬

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.12.2021 o 10:53, Wesol napisał:

 

Dobra już wiem o co ci chodziło że dużo cierpliwości to jakaś masakra ściągnąć tą skrzynie wszystko trzeba ściągnąć ale już ściągniętą😓

IMG_20211207_131634.jpg

IMG_20211207_135900.jpg

IMG_20211207_131156.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieźle gratuluję dobrze że masz sporo miejsca do tej pracy 🙂 chłodnice to kup nową całą albo zrób jej regenerację żeby poźniej jakiś syf nie wpadł do skrzyni. Przewody elastyczne do oleju kupisz albo ci dorobią w sklepach do części rolniczych w ten sposób dużo można zaoszczędzić niż kupując orginalne.

Ale widzę że blacharsko przynajmniej na zdjęciach auto wygląda bardzo dobrze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bubuss napisał:

nieźle gratuluję dobrze że masz sporo miejsca do tej pracy 🙂 chłodnice to kup nową całą albo zrób jej regenerację żeby poźniej jakiś syf nie wpadł do skrzyni. Przewody elastyczne do oleju kupisz albo ci dorobią w sklepach do części rolniczych w ten sposób dużo można zaoszczędzić niż kupując orginalne.

Ale widzę że blacharsko przynajmniej na zdjęciach auto wygląda bardzo dobrze 

A no mam dużo miejsca.chodnice już kupiłem nową,przewody dostałem ze skrzynią w dobrym stanie wyczyściłem,przedmuchalem i myślę że są ok,miałem mały problem ze zdjęciem ramy zapiekły się tuleje ale ściągacz dał rade.Auto blacharski bardzo zdrowe sam się dziwię jak na Japonica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze trochę i w drogę. zapytam z ciekawości ile używana skrzynia kosztuje i czy bedziesz jej robił dynamiczną wymianę czy poprostu zalejesz orginalnym olejem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w Niemczech mieszkam i tu kupiłem i to w okazyjnej cenie za 1200€ z 6 miesięczną gwarancją,a co do wymiany oleju to muszę tak zalać bo nie mam maszyny do dynamicznej zmiany,zamierzam pier wszystko zalać,to znaczy mam pompkę podciśnieniową i wciągnąć go całego układu nowy olej do chłodnicy i wszystkich przewodów dziś przyszła chłodnica i ostatni uszczelniacz może w weekend coś porobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawiona pierwsze kilometry zrobione nie przeciąga biegów, było ciężko nie powiem w cholerę skręcania i jak zawsze problemy po drodze,przyokazji wymieniłem  termostat który okazał się uszkodzony.i się nie otwierał,spadła guma z półosi wszystko uwalone smarem , nieszczelnych korek spustowy w nowej chłodnicy,nie które uszczelniacze w Niemczech tylko dostępne w ASO,bo starałem sie wszystkie części org wstawiać 

IMG_20211211_155425.jpg

IMG_20211211_155414.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesteś kozak 🙂 a nie prubowałeś w polsce zdobyć części może były by tańsze.  Ile czasu ci zajeła naprawa? i nie było problemu z oprogramowaniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem w PL ale zależało mi na czasie a z paczkami różnię bywa,jedna zamówiłem i zaginęła po drodze więc podziękowałem i szukałem na miejscu nie powiem w PL jest lepszy dostęp ale trudno,z programem nie było żadnych problemów tak mi się wydaje bo żaden błąd nie wyskoczył.Zostal tylko jeden problem i nie wiem jak się zabrać do niego bo na starej skrzyni było tak samo,nie zmienia biegów jak jest zimny dopiero jak silnik osiągnie 80° to wtedy clotch Lockup się zalancz i wszystko jest ok,co zauważyłem na programie CVT50

Screenshot_2021-03-19-16-30-28-907_com.cvtz50.cvtz50.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...