Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] kłopoty ze ssaniem


Guest POL

Recommended Posts

Cześć ludzie. Jestem tu nowy i mam małe pytanko odnośnie mojej primki 1.6 16v 94r. po odpaleniu ssanie działa jednak gdy dodam gazu odłacza się i obroty spadają do 600 . ludzie powiedzcie co to może być.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

Piomal a dlaczego mialoby nawet w wielopunkcie nie byc ssania. W kazdym samochodzie z silnikiem benzynowym jest ssanie.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za gaźnik gdyż mój jest sprawny ponieważ jak pochodzi z 2 minuty to obroty rosną i utrzymują się na ok. 850.Narazie podpowiedzcie co jest odpowiedzialne za ssanie i gdzie to szukać.Problem jest tylko po odpaleniu zimnego silnika i dodaniu gazu gdyż odrazu jest rozłączane ssanie i obroty spadają.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli masz silnik GA16DS - mechanizm ssania jest opartyy na bimetalu. Po prostu jak jest zimno bimetalowa sprężynka wygięta jest inaczej niz gdy silnik ciepły. Mechanizm nie tyklko zwieksza przepustowość dyszy paliwa, ale tez uchyla lekko przepustnicę. Jesli kłapniesz gazem albo uszkodzone jest cięgienko przesuwające przepustnicę, albo bimetal jest uszkodzony i przepustnica ustawia sie na 0. Nigdy jednak nie rozbierałem tego mechanizmu w tym konjkretnym silniku i nie wiem diokładnie jak wyglada i co tam mogło paść. Gdzieś był post odnośnie tegoż w Sunny - myślę, że tu jest podobnie ale nie mogę znaleźć.

Link to comment
Share on other sites

Mam dokładnie to samo w swojej Primerze, jak włącze ssanie to po uruhomieniu mam jakies 1000 1100obr/min ale po ruszeniu z miejsca i dojechani do pierwszych swiateł (100m) jak silnik jest jeszcze zimny to juz spadają do 500obr/min troche dziwne ale ja sie przyzwyczaiłem może tak musi byc najwazniejsze że nie gaśnie .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest gregor12

Panowie chciałbym odświeżyć temat. Borykam sie z problemem o którym wyżej mowa od dłuższego czasu i żaden mechanik nie jest mi w stanie pomóc. Czy ktoś może zna skuteczne rozwiązanie?.

Objawą są podobne. Po odpaleniu ssanie działa po czym po chwili obroty zaczynają spadać do ok 400-500 obr/min. Wraz ze wzrostem temperatury silnika obroty wzrastają by osiągnąć optymalne 850-900 obr/min przy pełnym nagrzaniu silnika.

Bardzo proszę o jakieś wskazówki i pomoc

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...