Guest POL Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Cześć ludzie. Jestem tu nowy i mam małe pytanko odnośnie mojej primki 1.6 16v 94r. po odpaleniu ssanie działa jednak gdy dodam gazu odłacza się i obroty spadają do 600 . ludzie powiedzcie co to może być. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 94r. i ssanie? Przecież od 93r. jest wtrysk wielopunktowy :shock: . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest POL Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Jaki wtrysk chyba widzę że to gaźnik . Lepiej powiedzcie czy takie zachowanie jest normalne bo już mnie to denerwuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Piomal a dlaczego mialoby nawet w wielopunkcie nie byc ssania. W kazdym samochodzie z silnikiem benzynowym jest ssanie. POZDRAWIAM..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam-di Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 mam caly gaznik jakby bylo potrzeba POL to zglos sie na pw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest POL Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Dzięki za gaźnik gdyż mój jest sprawny ponieważ jak pochodzi z 2 minuty to obroty rosną i utrzymują się na ok. 850.Narazie podpowiedzcie co jest odpowiedzialne za ssanie i gdzie to szukać.Problem jest tylko po odpaleniu zimnego silnika i dodaniu gazu gdyż odrazu jest rozłączane ssanie i obroty spadają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Jeśli masz silnik GA16DS - mechanizm ssania jest opartyy na bimetalu. Po prostu jak jest zimno bimetalowa sprężynka wygięta jest inaczej niz gdy silnik ciepły. Mechanizm nie tyklko zwieksza przepustowość dyszy paliwa, ale tez uchyla lekko przepustnicę. Jesli kłapniesz gazem albo uszkodzone jest cięgienko przesuwające przepustnicę, albo bimetal jest uszkodzony i przepustnica ustawia sie na 0. Nigdy jednak nie rozbierałem tego mechanizmu w tym konjkretnym silniku i nie wiem diokładnie jak wyglada i co tam mogło paść. Gdzieś był post odnośnie tegoż w Sunny - myślę, że tu jest podobnie ale nie mogę znaleźć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asax Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Mam dokładnie to samo w swojej Primerze, jak włącze ssanie to po uruhomieniu mam jakies 1000 1100obr/min ale po ruszeniu z miejsca i dojechani do pierwszych swiateł (100m) jak silnik jest jeszcze zimny to juz spadają do 500obr/min troche dziwne ale ja sie przyzwyczaiłem może tak musi byc najwazniejsze że nie gaśnie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gregor12 Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Panowie chciałbym odświeżyć temat. Borykam sie z problemem o którym wyżej mowa od dłuższego czasu i żaden mechanik nie jest mi w stanie pomóc. Czy ktoś może zna skuteczne rozwiązanie?. Objawą są podobne. Po odpaleniu ssanie działa po czym po chwili obroty zaczynają spadać do ok 400-500 obr/min. Wraz ze wzrostem temperatury silnika obroty wzrastają by osiągnąć optymalne 850-900 obr/min przy pełnym nagrzaniu silnika. Bardzo proszę o jakieś wskazówki i pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.