Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] kłopoty ze ssaniem


Gość POL

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć ludzie. Jestem tu nowy i mam małe pytanko odnośnie mojej primki 1.6 16v 94r. po odpaleniu ssanie działa jednak gdy dodam gazu odłacza się i obroty spadają do 600 . ludzie powiedzcie co to może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za gaźnik gdyż mój jest sprawny ponieważ jak pochodzi z 2 minuty to obroty rosną i utrzymują się na ok. 850.Narazie podpowiedzcie co jest odpowiedzialne za ssanie i gdzie to szukać.Problem jest tylko po odpaleniu zimnego silnika i dodaniu gazu gdyż odrazu jest rozłączane ssanie i obroty spadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz silnik GA16DS - mechanizm ssania jest opartyy na bimetalu. Po prostu jak jest zimno bimetalowa sprężynka wygięta jest inaczej niz gdy silnik ciepły. Mechanizm nie tyklko zwieksza przepustowość dyszy paliwa, ale tez uchyla lekko przepustnicę. Jesli kłapniesz gazem albo uszkodzone jest cięgienko przesuwające przepustnicę, albo bimetal jest uszkodzony i przepustnica ustawia sie na 0. Nigdy jednak nie rozbierałem tego mechanizmu w tym konjkretnym silniku i nie wiem diokładnie jak wyglada i co tam mogło paść. Gdzieś był post odnośnie tegoż w Sunny - myślę, że tu jest podobnie ale nie mogę znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie to samo w swojej Primerze, jak włącze ssanie to po uruhomieniu mam jakies 1000 1100obr/min ale po ruszeniu z miejsca i dojechani do pierwszych swiateł (100m) jak silnik jest jeszcze zimny to juz spadają do 500obr/min troche dziwne ale ja sie przyzwyczaiłem może tak musi byc najwazniejsze że nie gaśnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Panowie chciałbym odświeżyć temat. Borykam sie z problemem o którym wyżej mowa od dłuższego czasu i żaden mechanik nie jest mi w stanie pomóc. Czy ktoś może zna skuteczne rozwiązanie?.

Objawą są podobne. Po odpaleniu ssanie działa po czym po chwili obroty zaczynają spadać do ok 400-500 obr/min. Wraz ze wzrostem temperatury silnika obroty wzrastają by osiągnąć optymalne 850-900 obr/min przy pełnym nagrzaniu silnika.

Bardzo proszę o jakieś wskazówki i pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...