Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Elektryczny Qashqai


JACKO29
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy Qashqai E-Power z niezależnym ładowaniem i napędem elektrycznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie emblemat.Jest testowany z niezależnym silnikiem napędzającym generator .Silnik o pojemności 1.5 słuzący tylko do ładowania elekryka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko wiadomo od pół roku. Pytanie kiedy będzie można to zobaczyć na żywo, przejechać się :) I co z silnikiem dla Xa :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O! I to jest właśnie to pytanie! I dodałbym jeszcze za ile? I ile to będzie też paliło???

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest plus! Ten pomysł to chyba pokłosie zablokowanych hamulców po padace aku :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cena E-powera w najtanszej wersji bedzie ponad 200.000 zl.  Spalanie 5,3 l/100 km. wedlug producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, fruko napisał:

Cena E-powera w najtanszej wersji bedzie ponad 200.000 zl.  Spalanie 5,3 l/100 km. wedlug producenta.

:laie_67: Czyli można już zamknąć temat... ??? Mając taką kasę można kupić auto z wyższej półki... A spalanie... żaden szok... ;)

200.000PLN-ów za kaszankę.... NC :) 

Nawet w bateryjce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to rewelka.Elektryczna Kaśka spala dwa litry mniej od spalinowej.Bareja by tego nie wymyślił...a Nissan tak! Widocznie tam się lepiej znają na kabaretach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo ze chodzi o normy europejskie w srawie zmniejszenia szkodliwych substancji w emisjach  spalin . Tak samo jest teraz z MildHybrid w QQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, elsebo napisał:

W zasadzie tylko marketingowy bełkot opłacony przez Nissana. Czekamy na konkrety i prawdziwe wrażenia  z jazdy. Pertyn i spółka :) Tylko nie oszołom z caroserio czy jak ta popierdółka się nazywa od zjadania foteli. 

Edytowane przez Smakor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Varicella
W dniu 1.04.2022 o 16:28, elsebo napisał:

A myślisz, że Pertyn nie jest smarowany... ? ;)

Ceni sobie wolność. Zbyt wielu chwiałoby go smarować... a on wie że straciłby na tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jak bierze się pojazd z parku prasowego to nie można źle mówić bo bana się dostanie.. tak to już jest. 

Co do epowera to opcja fajna , zasię jest normalny. Nie ma problemu z czasem ładowania i szukaniem ładowarki działajacej i wolnej. Spalanie.. na wode nie jedzie.. ale 5L to nie tragedia. Jak ktoś chce za darmo to rower .. na pedały oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największą wadą epowera jest jego unikalność. Mój 1.3 awd pali średnio 7.5l. Epower będzie droższy pewnie o 20-30tyś zł. Przy obecnych cenach paliw, te 2,5l w spalaniu jest do odrobienia za 100-150k km. W tym czasie poruszamy się technologią, której nikt nie zna, jesteśmy skazani tylko na ASO a niestety dzisiejsze ASO każdej marki często zna się na robocie niewiele więcej od nas. No i cena takiego Qashqaia na full wypasie za 220tyś zł będzie odstraszać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie wiem od kiedy ale jest cennik e-powera. Cena ok +15tyś do zwykłej x-tronic 2WD czyli w sumie bez dramatu. Spalanie w cyklu mieszanym ok litr mniej. V-max 170km/h, do setki 7,9s czyli chociaż to dużo lepiej wygląda. 

Ciekawe jak z serwisem tego silnika i trwałością bo praca wiecznie na tych samych obrotach chyba jest niepożądana (tak rozumiem ma to działać jako agregat). Mimo wszystko gdybym celował w 2WD to miałbym dylemat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty nie będą stałe. Silnik spalinowy będzie dopasowywał obroty do zapotrzebowania na prąd.

Jazda tym autem zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Jest to fenomenalne połączenie zalet silnika elektrycznego (osiągi) ze spalinowym (brak ograniczeń w postaci braku stacji ładowania).

Technologia nie jest jakoś specjalnie nowa. Takie rozwiązanie stosowane jest od kilku lat na rynku japońskim chociażby w tamtejszym Nissanie Note :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, gumimis napisał:

Takie samo rozwiązanie miał Opel Ampera - silnik elektryczny i generator spalinowy.

No dokładnie także nie jest to nic nowego. A po 2035 też takiego nie zarejestrujesz... chyba, że jednak się coś zmieni. Oby... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśłi chodzi i epower w wersji europejskiej to różnica jest w silniku.. na rynki azjatyckie to 1,2 ( nie Renault ) a w europie 1,5. Połączenie starego z nowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Według aktualnego cennika dopłata do wersji DIG-T Xtronic wynosi 12.400 brutto. Ja szukałem jakiejś jeszcze w miarę dobrej oferty leasingowej full-service na firmę i muszę powiedzieć, że wersji e-Power nigdzie nie widać. To co dostałem jako oferta od dealera Nissana, to był jakiś drogi żart. 

Oprócz jakichś oszczędności na benzynie dostaje się jednak samochód o dużo mocniejszym napędzie, także patrzenie na cenę tylko przez pryzmat spalania, to jakaś pomyłka. Wystarczy przejechać się jakimkolwiek elektrykiem o podobnej mocy, żeby zobaczyć, jak fajnie przyspieszenie wgniata w fotel i jak wygodnie jedzie się z funkcją e-Pedal. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...