seler Posted March 24, 2022 Share Posted March 24, 2022 Witam się uprzejmie. Nie jestem pewien czy to właściwy sposób zaprowadzenia wątku ale zaryzykuję najwyżej poproszę moda o przeniesienie czy coś. Spróbuję streścić sprawę. Otóż odbudowuję hiszpana gdzie celem jest nie zabawy w terenie a przywrócenie do stanu możliwie najbliższego fabryce. Czyli coś takiego (nie wiem czy zdjęcia będą widoczne więc jak coś to proszę o info): A oto pacjent: To znaczy tak wyglądał kilka lat temu, potem go sprzedałem a teraz wrócił do mnie w formie wywrotki luźnych gratów: Nie chcę tu wnikać w historię, jest jaki jest. Całe nadwozie zostało naprawione blacharsko, usunięte wszelkie ogniska korozji i całość została pokryta ocynkiem plazmowym (najprawdopodobniej) Rama ocynkowana ogniowo Reszta gratów poza napędem który jest zdrowy, wymaga kompletnej renowacji/wymiany. I tu tkwi mój problem który chciałem ująć w tym wątku. Mianowicie ze względu na bardzo ograniczony zasób informacji odnośnie tego modelu mam mnóstwo pytań związanych z odbudową tego auta do stanu oryginalnego. Mam manual serwisowy i jest dostęp do katalogu częci dla K160 i y60 i z tego coś można wnioskować ale nie wszystlo. Pytanie do moderatorów (chyba) czy mogę te pytania zadawać tudaj w jednym miejscu licząc na pomoc osób obytych czy też dla każdej kwestii zakładać oddzielny wątek? pozdrawiam s 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seler Posted March 2 Author Share Posted March 2 Mały update, samochód obecnie wygl ąda tak: Powoli przygotowuję się do odpalenia, potem wnętrze i mam nadzieję że do lata skończę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.