Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Osłona pod silnik


Gość manual
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także na początku miałem zainstalować osłonę. Inny producent, koszt podobny. Wg ASO do tych silników nie jest przewidziana płyta z uwagi, że ten silnik szybko łapie temperaturę i może to mieć wpływ. Ile w tym prawdy ile nie... Fakt, szybko nabiera temperatury nawet zimą. Czy miałoby to wpływ na silnik/skrzynię w dłuższym użytkowaniu? Nie znalazłem na ten temat informacji. 

Edytowane przez ExploRer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt , silnik szybko łapie temperaturę ale gdy silnik jest nagrzany a wjedziesz w jakąś dużą kałużę czy zimą w jakąś breje to chyba lepiej jak chlapnie na osłonę niż bezpośrednio na silnik i skrzynie . Takie moje zdanie ale cóż może się mylę i nie znam się na tym.

Edytowane przez manual
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 7.04.2022 o 11:50, manual napisał:

Fakt , silnik szybko łapie temperaturę ale gdy silnik jest nagrzany a wjedziesz w jakąś dużą kałużę czy zimą w jakąś breje to chyba lepiej jak chlapnie na osłonę niż bezpośrednio na silnik i skrzynie . Takie moje zdanie ale cóż może się mylę i nie znam się na tym.

To szybko łapie temperaturę, to z czym porównujecie? Moim zdaniem normalne silniki z wtryskiem pośrednim łapały temperaturę z 2-3x szybciej. Fakt jest lepiej niż w 1.0 Forda, ale niewiele. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.04.2022 o 07:15, polonus napisał:

to z czym porównujecie?

Nie porównuje z niczym po prostu obserwuje . Przed nissanem jeździłem dislem tak że nie mam za bardzo do czego porównać ale wydaje mi się , że przynajmniej przy teraźniejszej temperaturze powietrza silnik dość szybko się nagrzewa , nie wiem co będzie zimą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji